Sejak kebelakangan ini, suami kepada pelakon wanita, Elvina Mohamad terlalu fokus kepada kerjanya sehingga tiada masa untuk memuaskan nafsu serakah isterinya. Sehinggalah satu hari, Haniff pulang kerumah dan dia terpandang stoking yang bukan miliknya. Haniff mengesyaki isterinya itu telah curang kepadanya. Dia membuat keputusan untuk mengupah penyiasat persendirian bagi membongkar kesundalan isterinya itu. Dia mendapatkan maklumat tentang seorang penyiasat persendirian yang bernama Johan.

Haniff bertolak ke pejabat Johan. "Jadi, En Haniff syak isteri En. Haniff curang?" Soal Johan. "Betul! Saya syak dia berseronok dengan kote jantan lain dalam rumah tu bila saya tak ada." Kata Haniff. "Sabar En. haniff." Kata Johan. "Ini yang susan bila ada bini lawa, tetek mantap. Beratur jantan nak merasa." Kata Johan. "Macam ni, encik, esok saya akan kerumah encik, pasangkan kamera di beberapa tempat. Jika kita dapat bukti kecurangannya, saya akan serahkan rakaman pada encik." Kata Johan. "Bagus! Letak dalam bilik tidur kami sekali!" Kata Haniff. "Baiklah, saya faham. Untuk bayaran permulaan cuma RM 1500." Kata Johan. Haniff menuliskan cek untuk penyiasat persendirian itu.
Johan kerumah Haniff dan memasang kamera di beberapa tempat. Selepas siap memasang kamera, dia keluar dan menunggu di dalam kereta. Sambil dia melihat kamera melalui telefon bimbitnya. Dia melihat Elvina Mohamad berjalan ke daput, membuka kunci pintu dapur tetapi masuk ke bilik mandi. Sekitar dua minit, jiran mereka, Rosyam masuk ke rumah itu dan turut sama masuk ke bilik mandi. "Alamak! Aku lupa letak kamera dalam bilik mandi!" Kata Johan. Dia berlari kerumah itu bersama telefon bimbit di tangannya. Dia membuka kamera telefon bimbitnya dan dengan perlahan menolak pintu bilik mandi itu. Dia melihay Rosyam sedang berdiri, Elvina pula sedang melutut di hadapannya. Kote jirannya itu di dalam mulutnya. "Nampaknya sangkaan Haniff memang tepat." Fikir Johan.
Diam-diam, Johan merakam aksi Elvina Mohamad menyundal dengan jirannya itu. Kepalanya bergerak laju, kedepan dan kebelakang memberikan servis blowjob kepada Rosyam. Tangan kiri Elvina mengusap telur lelaki itu. "Aaaahh.. Yes.. El.. aaaahh.. Sedapnya.." Kata Rosyam. Sambil menikmati hisapan isteri Haniff itu, tangan Rosyam memicit-micit teteknya. "Shit.. Bestnya you hisap, sayang.. aaaahh.." Kata Rosyam. Elvina mengurut batang kote Rosyam sambil menjilat telur lelaki itu. "Fuck!! aaaaahh.. Sedapnya!" Jerit Rosyam. Selepas telur Rosyam basah dijilat, Elvina menghisap pula telur lelaki itu. "Aaaaahh.. Wow! Untungnya I dapat merasa hisapan you, El.. aaahh.." Kata Rosyam.
. Elvina Mohamad berdiri, menghadap ke dinding dan menonggeng sedikit kearah Rosyam. Lelaki itu melutut di belakang Elvina dan meramas bontotnya. Dari belakang, Rosyam menjilat burit ibu seorang anak itu. "Oh my God! Yes!! Aaaahhh.. Yes!! Jilat puki I, sayang.. Aaahh.. Basahkan I.." Kata Elvina Mohamad. Lidah Rosyam bergerak laju diatas bibir burit Elvina. "Ummpphh!! Fuck yes!! Aaahh.. Eat my fucking pussy!" Kata Elvina Mohamad. Rosyam membuka bibir burit Elvina dengan kedua ibu jari kakinya dan memasukkan lidahnya kedalam burit pelakon wanita itu. "Holy fuck! Oh my God!! aaaaahh.. shit.. shit.. aaahhh.." Jerit Elvina Mohamad. "Sedap burit you ni, El!" Kata Rosyam. "Syam.. fuck me.. Please.." Pinta Elvina Mohamad.
Rosyam berdiri di belakang Elvina Mohamad. Dia meramas bontot pelakon wanita itu. Kemudian, Rosyam menjolok lubang jubur Elvina. "Shit... aaaahh.. Besarnya kote you, sayang.. aaahh.." Kata Elbina Mohamad. Kote Rosyam keluar masuk lubang jubur isteri kepada Haniff itu. "Aaaaaahh . Sayang.. Henjut bontot I.. Puaskan kote you.. aaahh.." Kata Elvina Mohamad. Sambil menghenjut, Rosyam memicit-micit bontot Elvina. Dari belakanh, Rosyam meraba tetek Elvina. "Yea.. Yes.. Oh yes . Fuck me, baby . aaaahh.." Kata Elvina Mohamad. Jari Rosyam bermain dengan puting tetek pelakon wanita itu.
Pada ketika itu, anak Elvina Mohamad, Karl Mateen berlari kearah bilik mandi itu. Johan bersembunyi di belakang peti ais. Dia melihat Karl mengetuk pintu bilik mandi itu. Elvina Mohamad membuka pintu dari dalam. Hanya dari kepala sehingga teteknya sahaja yang keluar dari bilik mandi itu. Di sebalik pintu itu, Rosyam masih meliwat jubur pelakon wanita itu. "Mama, tolong ambilkan baldi. Nak letak baju." Kata Karl. Sambil meliwat jubur pelakon itu, Rosyam mencapai baldi dan serahkan kepada Elvina. Pelakon wanita itu menyerahkan baldi tersebut kepada anaknya. "Besar tetek mama." Kata Karl dan menampar tetek ibunya itu, lalu melarikan diri sambil ketawa. Elvina menutup kembali pintu itu. Johan perlahan-lahan menolak pintu bilik mandi dan merakam aksi seks Elvina Mohamad.
. Elvina Mohamad meletakkan tangan kirinya pada dinding. Kaki kanannya diangkat dan diletakkan diatas bahu Rosyam. Lelaki itu memasukkan kotenya kedalam burit pelakon wanita yang berusia 26 tahun itu. "Ughh.. Puki you memang sedap.. I bertuah sebab dapat rasa.. El.. aaahh.." Kata Rosyam. "Oh God.. Yes.. Henjut lagi, sayang... aaaahh.. Jangan berhenti.. aaaaahh.. yes.. yes.. fuck yes.." Kata Elvina Mohamad. Sambil menghenjut, Rosyam meramas tetek Elvina. Dari sebalik pintu, Johan masih merakam aksi mereka berdua. Rosyam mencubit puting tetek Elvina dan melajukan dayungannya. "Aaaaaahh.. Shit... Lagi... aaaahh.. Henjut I macam betina jalang.. Fuck yeah..." Kaya Elvina Mohamad.
Elvina Mohamad menonggeng diatas lantai dibawah shower. Dia membuka lubang jubutnya dengan kedua tangannya. "Syam.. Sayang.. I nak kote you dalam jubur sundal I.." Kata Elvina Mohamad. "Oh, yes.." Kata Rosyam. Lelaki itu meliwat jubur pelakon kelahiran Teluk Intan itu sekali lagi. "Oh yes.. Aaaahhh.. Fuck me.. Harder, sayang.. aaahh.. yes.." Kata Elvina Mohamad. Rosyam memegang kedua bahu Elvina dari belakang dan teruskan henjutan. Air yang membasahi tubuh mereka terpercik setiap kali Rosyam menghentam kotenya kedalam jubur pelakon wanita itu. "Aaahh.. Shit, El.. Betina sundal macam you ni memang sedap." Kata Rosyam. Lelaki itu menarik rambut Elvina Mohamad dan menghenjut dengan lebih laju sehingga bergoyang kedua tetek pelakon wanita itu.
Rosyam pula berbaring diatas lantai. Elvina Mohamad naik keatas tubuh jirannya itu. Dia menghadap kearah pintu. Di kamera telefon bimbit Johan, jelas kelihatan kote Rosyam keluar masuk burit Elvina. Kedua tetek pelakon wanita itu bergoyang mengikut rentak henjutannya. Kedua tangan Elvina berpaut pada dinding bilik air. Dia melajukan henjutannya. "Aaaaaahh.. Yes... Sedapnya.. Fuck.. fuck.." Jerit Elvina Mohamad. Dari belakang, Rosyam meramas tetek isteri kepada Haniff yang sedang asyik menghenjut batang kotenya itu. "My God.. El.. You ni dah lawa.. Sundal pula.. aaahh.." Kata Rosyam. Tangan Elvina meraba telur Rosyan sambil meneruskan henjutannya yang penuh nafsu. "God!!" Jerit Elvina Mohamad. Dia mendongak keatas kerana nikmat ditikam batang kote jirannya itu.
Elvina Mohamad duduk diatas lantai bilik mandi itu dan bersandar pada dinding. Rosyam menekan kotenya kedalam mulut pelakon wanita itu. Rosyam mula mendayung lagi, kali ini di dalam mulut Elvina. "Fuck!! Aaaaahhh.. Sedut sikit, El.." Kata Rosyam. Terbeliak mata Elvina apabila mulutnya ditujah dengan ganas oleh Rosyam. "Fuck!! El!! I dah tak tahan! Nak pancut!!" Kata Rosyam dan mengeluarkan kotenya dari mulut isteri Haniff itu. Elvina mengangakan mulutnya dan menjelirkan lidah. Air mani Rosyam memancut dengan banyak. Percikannya menyenai lidah, muka dan tetek Elvina Mohamad. "Oh yes.. Oh my God.." Kata Elvina Mohamad sambil menjilat bibirnya.
Mereka berdua mengeringkan tubuh dan Rosyam menyarungkan pakaiannya. Johan berlalu pergi dari pintu bilik mandi itu. Elvina Mohamad membaluti tubuhnya dengan tuala dan memimpin tangan Rosyam ke pintu belakanh rumahnya. Rosyam mengucup bibir Elvina dan berlalu pergi. Elvina menoleh kebelakang dan melihat Johan berdiri dihadapannya. "Siapa kau?!" Soal Elvina Mohamad. "Penyiasat persendirian yang suami kau upah untuk membongkar rahsia kesundalan kau." Kata Johan dan mainkan rakamannya tadi. "Mungkin, I boleh bayar you untuk tutup mulut.." Kata Elvina Mohamad. "Saya seorang yang professional, datin." Kata Johan. "Saya bayar 'double'." Kata Elvina Mohamaf dan melondeh tualanya dan menunjukkan kedua teteknya. "Well... Mungkin saya akan consider." Jawab Johan. Mereka berdua masuk kebilik mandi. Sekali lagi Elvina Mohamad merengek ditusuk kote yang lain pula.