6. Fejezet - Titokzatos támadás

706 58 3
                                    

♡︎♡︎♡︎

Ebéd szünetben, 12:00:

A gyakorlat nem sikerült valami jól. Megint rohamom volt, és a megint a gyengélkedőre kerültem. Szanitécia egyre jobban aggódott miattam, de legalább ötvenszer elmondtam neki, hogy csak ne aggódjon, ura vagyok a helyzetnek.

- Köszönöm szépen mégegyszer az ellátást! - hajoltam meg.

- Kedvesem bármikor szívesen látlak, de igyekezz minél kevesebbszer jönni - kopintott a lábamra gyengéden a botjával az idős hölgy.

- Hai - mosolyogtam, majd elmentem az ebédlő felé.

Gyorsan elvettem egy levest, egy sima ráment, és a szememmel keresni kezdtem egy üres helyet. Nem nagyon volt olyan társaság, szóval leültem egy teljesen üres asztalhoz. Nemsokkal azután, hogy leültem valaki letelepedett velem szemben.

- Szia Katsuki - pirultam el halványan - Hát te nem a barátaiddal eszel.

- Velük ennék, de most rohadtul nincs kedvem a PikaDinka hülyeségeit hallgatni - forgatta meg skarlát vörös szemeit, majd elmosolyodott - Megint a gyengélkedőn voltál?

- Igen - tömtem a számba egy nagyobb adag tésztát.

- Jaj te mohó liba. Nyeled azt a tésztát mint kacsa a nokedlit - nevetett.

Soha nem láttam még nevetni...

- Liba helyett hívhatnálak kacsának - kuncogott, majd Ő is elkezdett enni.

Egyszer csak egy éles hangot hallottunk, ami dobhártya szaggató volt.

- Mindenki azonnal hagyja el az iskola területét! Ez nem gyakorlat! - halladszódott a hangos bemondóból, mire mindenki kirohant az iskola elé velünk egyetemben.

Vajon mi történt?

[Név] szemszöge:

- Oi mi a fasz folyik itt?! - nézett Kirishimára Bakugou.

- Nem tudom Bakubro, de ezt én is szeretném tudni - válaszolt a vöröske.

- Nézzétek! A kapu! - mutatott Sero a kapura. Vagyis... Ami maradt belőle. A kapu helyén egy nagy adag törmelék volt.

- M-Mi? - meresztettem a szemeim - Ezt mégis hogyan?!

- Valakinek a képessége okozhatta ezt - morogta Katsuki.

- Sugoi Kacchan! - szólalt meg mellettünk Deku - Nagyon is igazad van.

- Tsk - ciccegett Katsu - Persze, hogy az vagyok nyomi Deku! És persze, hogy egy képesség okozhatta! Miért, szerinted idehoztak egy buldózert, és hangtalanul lerombolták a kapunkat? - Erre csak kuncogni tudtam. Katsuki néha vicces tud lenni.

- N-Nem Kacchan!

- Akkor meg húzz a picsába! - húzott kicsit közelebb magához a szőkeség - Senki nem akarja hallgatni a hülyeségeid! - generált kisebb robbanásokat a szabad tenyérben, hogy egy kis löketet adjon a zöld hajúnak, aki rögtön el is szaladt.

- Bakubro ez nem volt szép! - csattant fel Kirishima.

- Már pedig ezt megszokod, mert hogy én aztán nem fogok a nyomi Dekuval négy méteren belül lenni! - mormogott tovább a fiú.

• 𝙿𝚊́𝚗𝚒𝚔𝚋𝚊𝚗 𝚟𝚎𝚕𝚎𝚍 • (𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 × 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛) [BEFEJEZETT✔︎]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora