Reîncărcarea

1 1 0
                                    

Reîncărcarea este sansa de a-ti remediezi greselile. Este acea posibilitate de a evalua din punct de vederea spiritual si nu numai. Dar cum spuneam, despre reincarnare se vorbeste inclusiv in Biblie, Coran si scrierile glegiptene, persane si mesopotaminene. In Biblie, reincarnarea a fost scoasa la ordinul imparatului Constantin.
Cel mai interesant mi s-a parut cand la varsta de 5 ani am avut parte de prima accesare involuntara a memoriei ancestrale. A fost ceva incredibil si inexplicabil pentru mine. Mi-am vazut prima mea viata anterioara si era in timpul regelui Arthur. Dupa acea experienta am inceput sa ma documentez si sa aflu ca Arthur si Merlin erau considerati personaje mitice ale istoriei britanice. Straniu sau nu, eu la 5 ani nu stiam de termenul reincarnare, legende medievale si istorie. Eram un simplu copil obisnuit care era pasionat de medicina.
Sa revenim la prima mea reincarnare. Inainte sa accesez memoria ancestrala, ma uitam in oglinda la cicatricea mea neobisnuita de pe burta. Era destul de mare si semana cu urma unei spade. Brusc incepe sa imi vina somnul si ma intind in pat. Adorm insa ceea ce a urmat a fost de-a dreptu incredibil. Corpul meu a intrat intr-o stare de remote view. Totubs-a petrecut de parca asi fi fost la un film 3D.

RAZBOIUL

Ajung in castel si pe hol era tot o zarva si o agitatie. Garnizoana se pregatea de razboi, iar solii regali mergeau la regele Arthur. Eu nu stiam ce sa mai fac in acel moment si eram panicata. Nu realizam ca eram barbat, numai dupa ce unul din informatorii regali ma striga. Parca si acum il aud zicand acele lucruri.
-Merlin, dute si ia-ți armura, vei intra in lupta alaturi de Arthur.
Am intrat in armurerie si mi-am luat sabia, scutul si zalele. Am urcat pe un cal alb precum cel la regelui. Batalia era crunta. Vedeam in jurul meu numai sange, zalele imi erau pline de sange si de jur impreju oameni morti si cai loviti. Un soldat inamic se apropie de regele Arthuriar eu sar in apararea lui fiind ucis de spada exact in zona cicatricei. Regele impreuna cu arcasii au au reusit sa omoare inamicii. Eu am dat sa ma ridic insa respiram greoi si simteam ca deveneam din ce in ce mai slabit. Arthur vine langa mine imi ridica capul si ma intreaba de ce am facut acest gest. Iar eu i-am spus: -For you my king Arthur. Si mainile regelui mi-au inchis usor ochii.

REVENIRE

Dupa un an de la eveniment, am reusit sa fac rost de o carte de la biblioteca scolii. Acea carte purtand numele "Legendele lui Arthur". In acea carte era relatat regatul lui Arthur si celebrul vrajitor Merlin. Totul fiind legenda, insa ceea ce am trait eu numai legenda nu era. Timpul a trecut, iar descoperirile arheologice au relatat faptul ca Arthur si Merlin au existat cu adevarat. Urmatoarele experiente sunt tot din copilarie fara sa ma documentez. Pe parcurs am reusit sa fac cercetari in domeniu, sa citesc carti de specialitate si sa pornesc adevarate documentatii. Tot ce se afla in aceasta carte este real, evenimente si experiente reale din copilarie.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 28, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

life beyond deathUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum