★ 1 ★

8.3K 214 13
                                    

Merhaba arkadaşlar öncelikle tanıtım yazma konusunda iyi olmadığım için tanıtım yazmadım .Beni takip ederseniz çok sevinirim . Değişik bir hikaye yazmak istedim umarım beğenirsiniz . Multide karakterler var . Şuan bu bölümlerde olmayan ilerde olacak karakterlerde vardı , onlarıda koymak istedim ...

İYİ OKUMALAR ...

"Kızım Tuğçe ... hadi uyan."

"Uyandım anne geliyorum."

Merdivenleri hızlıca inerek mutfağa ulaştım . Annem her zamanki gibi kahvaltıyı hazırlamıştı . Ben ise bu nimetleri ortadan kaldırmakla yetindim . Sjsjsjj Yeni evimize henüz alışamadım . Bu eve bir hafta önce babamın işleri dolayısıyla taşınmıştık . Ama ne yazık ki babam yok işleri dolayısıyla yurt dışında . Evimiz öncekinden fazla büyük . Villada yaşıyoruz zenginiz ama abartılcak kadar değil neyse bugün okuldaki ilk günüm. Çok heyecanlıyım .

"Hadi tuğçe okula , az sonra servisin gelicek hazır mısın ?"

"Evet , anne hazırım..."

Düt düt !!! Servisimde geldi . Servise binip kızlarla selamlaştım ve yola devam ettik . Burdada arkadaşlarımın olması çok büyük bir avantaj tabiki . Okula gitmek bahane , serviste kaynatmak şahane...

Arkadaşlarım Selin ve Derin yine kıyafetlerini konuşturmuştu ve tabi bende... İç ses : ben hiç eksik kalır mıyım?

Bu kızları seviyordum . Kardeşim gibiydiler ve tabi bu kardeş sevgisi biraz da kardeşim olmadığından kaynaklanıyor . Her neyse arkadaşlara dönelim onlarla 4 yaşımdan beri arkadaşız beni hiç yalnız bırakmadılar . Selin ve Derin 2 kardeş , Selin ile aynı yaştayız ama Derin bizden 2 yaş küçük . Selin ve ben lise 3deyiz . Derin ise lise 1de ama iyi anlaşıyoruz.

Servis durdu. Bilin bakalım noldu ? Okula geldikk . İç ses : çok şakacıyım tabi yaa her neyse... Ellerimdeki kitapların ağırlığıyla servisten indim , arkamdan da Deniz ve Tuğçe . Okul baya büyüktü içinde kaybolmasam bari (!) . Şimdi müdürün odasına gidip sınıfımı öğrenmeliydim . Tabi Tuğçe ve Derin için bu söz konusu değil onlar yeni değiller . Okulun kapısından tam girerken OMG!

Çarpışma Anı ...

İç ses : Allahım çok klasik biliyorum ama bu kadar da olmaz kii !

Biraz kısa oldu sanırım ^_^

Bölüm 2 aşağıda belirttiklerim gerçekleştikten sonra ♥♥♥ ...

Sınır 5 vote :))

OKULDAKİ YABANCI ? (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin