0.1

10 2 6
                                    

Namjoon: Lan salak Hoseok hadi amınakoyim çürüdüm seni beklerken.

Hoseok: Kes bi amk. Babam zor verdi kartı zaten bok yerdin bugün yemek.

Yoongi: Kesin sikicem şimdi ikinizide.

Hoseok: Hop aslan kimi sikiyorsun sen?

Yoongi: Seni sikicem şimdi Hoseok görücen ananın şeyini. Gerzek.

Hoseok: Bana uyar yakışıklı.

Namjoon: Of bir kesin sizin aptalca kavganızı dinlerken yaşlandım. Şimdi ben ikinizi sikicem o olucak.

Yoongi, Namjoon'un ensesine zıplayarak vurup kaçarken Namjoon ensesindeki sızı ile bayılmış taklidi yaparak kendini yere atar.

Hoseok: Lan napıyorsun?

Yoongi: SIÇICAM GÜLMEKTEN NAPIYO.

Namjoon: İki dakika izin vermediniz öleyim.

Hoseok: Bide bayıl amk.

Yoonhee: NAMJOON AŞKIM AAAAAAAAAA

Namjoon: Hassiktir kaçık geldi. Gitmem gerek.

Namjoon adımlarını hızlandırıp giderken arkasından gelen çığlıkla karışık bağırma sesi ile sınıfına koşmaya başladı. Yoonhee çıldırmış gibi Namjoon'nun peşinden koşuyordu. Yoongi ile Hoseok ise Namjoon'la, Yoonhee'yi tanımıyor gibi yapma kararı aldılar.

Namjoon sırasına geçip oturdu kaçık diye adlandırdığı YoonHee ise Namjoon'u bırakıp tuvalete girmişti. Hoseok ve Yoongi ise telefonları ile sıralarına geçip oturdular.

Namjoonda tam herşey normal derken sınıfın kapısından gelen o cırtlak sesi duyunca telefondan başını kaldırıp bakmak zorunda kaldı. YoonHee ne kadar Yoongi'nin ikizi olsa bile buna inanmak güçtü.

Kendisine bir atlı süvari misali gelen o cırtlak sesli kaçığı görünce yok olmak istedi nerdeyse her gün bu eziyeti görüyordu.

Yoonhee: NAMJOON AŞKIMMMM BEN GELDİM BEBEĞİM

Koşarak gidip Namjoon'un tam anlamı ile kafasına uçtu ve birlikte yere düştüler. YoonHee bir koala gibi Namjoon'a yapışmış yatıyorlardı Namjoon'sa üstündeki sülükümsü varlığı üstünden atmayı çalışıyordu.

Namjoon: Yoonhee kalkma gibi bir düşüncen var mı çünkü bağırsaklarımı bok yerine sıçıcam.

YoonHee: Hayır yok. İstediğim kadar bağırsak sıç. Uzunlar zaten.

Namjoon: Biri el atabilir mi lütfen.

Hoseok/Yoongi: Hayır atamayız.

Namjoon: 3 birden orospu çocuğu. Sende kalk amk.

YoonHee: Tamam sıçma bağırsaklarını acıdım.

YoonHee sıraya geçip oturdu Yoongi ile Hoseok yan yana otururken YoonHee ile Namjoon yan yana oturuyordu.

Namjoon toparlanıp kalktı ve sırasına geri oturdu. YoonHee ona yavşayıp duruyordu ama Namjoon her seferinde reddediyordu YoonHee'yi.

Namjoon: YoonHee bişey söylicem.

YoonHee: Söyle pezo.

Namjoon: Ben gayım

YoonHee: NE! NE DEMEK BENİ ALDATIRSIN OROSPU ÇOCUĞU!

Diyip Namjoon'a tokat atar.

Namjoon: Napıyon amk.

Yoongi: Bende gayim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

He's Mine/ NamJinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin