Flashback
Tae: Y/N !! Uyan! Sevgilim lütfen uyan endişeleniyorum...
Gözümü açmamın ardından derin bir nefes almıştı. Uykulu gözlerle bakarken sordum:
Y/N: Ne oldu?
Tae: Sayıklıyordun.. ve terlemeye başlayınca korktum...
Y/N: İyiyim korkma. Sadece kötü bir rüyaydı..
Flashback End
Zorlu ve kabus dolu bir gecenin ardında odaya giren güneş ışığı ile gözlerimi açmış yanımda uyumaya devam eden sevgilime baktım. Dün onu çok korkutmuş olmalıyım ki gece uyumadığı göz altlarından belliydi. Böyle olmasını bende istemiyorum. Kim babası tarafından tehdit , hatta ölüm mesajı almak ister ki ? Bu delilik . Uyandırmamaya çalışarak yavaşça yataktan kalktıktan sonra banyoya girip kısa bir duşun ardından üstümü giyinip saçlarımı hafifçe havlu ile kurulamış, cildimi nemlendirdikten sonra odada bulunan küçük balkona çıkıp oturmuştum.
Hayatım bundan sonra nasıl ilerleyecekti? Babam beni gerçekten de bulabilir mi? Neden benden nefret ediyor? Vampir olduğum için mi? Bir insan neden kendi çocuğundan nefret eder ? Ve eğer vampirlerden nefret ediyorsa bir zamanlar annemle neden evlendi? Daha sonra mı vampirlerden nefret etmeye başladı? Ah... Kafamın içinde o kadar fazla soru var ki hangi birini düşüneceğimi ve yanıt vereceğimi bilemiyorum. Annem bana ne anlatacak olabilir ?
Ben daha 9 yaşındayken annemle babam anlaşamadıkları için boşandılar. Aralarında ne geçti bilmiyorum. Annem benden bu zamana kadar ne saklamış olabilir? Annemin bana anlatacağı şeyleri o kadar çok merak ediyorum ki bir an önce eve gitmek istiyorum. Acaba Tae'yi uyandırmalı mıyım? Biraz daha mı uyumalı? O çok yorgun ve bitkin görünüyor biraz daha uyumasına izin vermeliyim.
Oturduğum yerden kalkıp Tae'nin yanına yavaşça uzanıp kollarının arasına sokuldum. Böyle sarıldıığım zaman sanki her şey kaybolup gidiyormuş gibi hissediyorum. Başımı hafifçe kaldırıp yüzünü inceledim. Yüzüne düşün saçlarını çektim. Gözleri.. Kirpikleri.. Burnu.. Dudakları .. Adete bir başyapıt seyrediyormuşum gibi. Tekrardan başımı yastığa koydum ve kısa bir süre sonra uyuyakaldım. Uyandığımda ise saat çoktan öğleni geçmişti.
Tae neredeydi? Yataktan kalıp banyonun kapısını çaldım
Y/N: Tae orada mısın?
Seslenmemle birlikte kapıyı açmıştı.
Tae: Günaydın demek doğru olmaz sanırım. Tünaydın uykucu. Biraz daha iyi misin? Dün gece sürekli "baba" diye sayıkladın sevgilim . Çok endişelendim. Babana bir şey olmadı değil mi?