Amcamın oğlunun bana anlattığı olayı kendimden hiçbirşey katmadan anlatıyorum.
(1. Ağızdan Anlatıyorum)
Bizim ev yokuş gibi bi yerde kalıyordu.Yani kapıdan 5 metre ilerisi 40 50 metre boyunca baya dik bir yokuş var. Amcamın oğlu ve ablası bir gün kapıya oynamaya çıkmış. Yaz ayları olduğu için, meyve ağaçları açmış. Meyve ağaçları yokuşun aşağısındaymış. Canları çekmiş meyve ağaçlarına gitmişler. Amca oğlu ağaca çıkmış başlamışlar elmaları toplamaya başlamışlar. Amca oğlu yukardan atıyormuş ablasıda topluyormuş. Biraz ilerde çalılıklar varmış. Çalılıkların ordan bi anda bebek ağlaması gibi bir ses duymuşlar. Beklemişler hiç kimsenin olmadığı yerden gelen bu sese anlam vermemişler. Ses bi anda şiddetlenmiş ve sürekli ses daha yakından gelmeye başlamış. Babaannem çocuklara ezberlettiği tek sure varmış. Nas suresi.. Okumuşlar tabi bi ilginçlik olduğunu bilmişler. Ama ses bir türlü kesilmiyormuş. Erkek çocuğu zaten cesur olur genelde ablası korkmasın diye gidelim yeter bu kadar elma deyip bozuntuya vermeden ağaçtan inmiş.yokuşa doğru yönelmişler çalıların yanından geçmiş amca oglu. Ama arkasında hiç birşey yokmuş. Ses durmuş. Tam arkalarını dönüp eve yöneldiklerinde ses yine gelmiş arkalarına bakıyorlar birşey görünmüyor ama ses yine şiddetli yükseliyormuş.Bi süre sonra kulaklarında iyice hissetmişler bebeğin ağlama sesini. Yokuş gerçekten çok dik ve uzun amcamın kızının ayakları korkudan tutmuyormuş. Amca oğlu Nas suresini okuyup ablasının elinden tutarak koşmuş. Çok korkmuş ve sureyi okuyup bağırıyomuş. Eve çok kısa sürede varmış o korkuyla ablasını da kurtarmış. Babaannem erkek torununa sarılmış ve iyiki de ablanı bırakmamışsın yoksa götürürlerdi o anlattığım 3 harfliler demiş.O yokuşu gözlerimle gördüm gerçekten çok dik bi yer. Orda koşmak çok zor birde ablasının elinden tutup sürekleyerek çıkartmak çok zor.
İlk hikayem sadece başımızdan geçen ilginç olayları paylaşıyorum. Köyde cin vakası gerçekten çok olmuş. Elimden geidiğince anlatmaya çalışacağım inanmak sizin elinizde..!