အခန္းက်ဥ္းတစ္ခုရဲ႕ေထာင့္..နံရံႏွင့္ေက်ာကပ္ေန
ေသာေကာင္ေလးတစ္ေယာက္..ႏုနယ္တဲ့Omegaေလးတစ္ေကာင္ဆိုပိုမွန္လိမ့္မည္..
"Kim Taehyung..မင္းကကိုယ့္အပိုင္..
ကိုယ့္အတြက္ဘဲျဖစ္ရမယ္!!Kim Seokjinမင္းကို
ဘယ္ေတာ့မွမပိုင္ဆိုင္ေစရဘူး"Dominant Alphaတစ္ေကာင္သည္ထိုOmega
ေလးအားေအာ္ကာေျပာလိုက္သည္..ထိုOmegaေလးရဲ႕နာမည္မွာမူKim Taehyung ။
"ငါေတာင္းပန္ပါတယ္...Jungkookရယ္...ဟင့္.. ငါJin Hyungကိုအရမ္းခ်စ္လို႔ပါ....ငါ့ကိုဘာမွမလုပ္ပါနဲ႔...အင့္...ဟင့္..ငါ႐ွိႀကီးခိုးပါတယ္ကြာ....ဟင့္"
"အရမ္းခ်စ္လို႔ပါ ဟုတ္လား..အဲ့ဒါဆိုမင္းကို႐ူးေလာက္ေအာင္5ႏွစ္တိတိခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ငါကေကာ!!မင္းငါ့အတြက္မငဲ့
ၾကည့္ဘူးလား ဟမ္ Kim Taehyung!!!""အင့္ မင္းကိုငါသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ထက္သံေယာဇဥ္မပိုဘူး ျပီးေတာ့မင္းကJin Hyungသူငယ္ခ်င္း...မင္းကေနာက္ေက်ာကိုဓားနဲ႔ထိုးတဲ့ေကာင္ဘဲ.."
"ငါမသိဘူး!!...ငါသိတာမင္းကိုခ်စ္တာဘဲ!!!"
"Jungkook...ဟင့္...လႊတ္ေပးပါ....ေက်းဇူးျပဳ ၿပီး..မလုပ္ပါနဲ႔...အင့္"
"မရဘူး!!မင္းကိုကိုယ့္အပိုင္ျဖစ္ေစဖို႔ဒီလိုဘဲသိမ္းပိုက္ရလိမ့္မယ္Baby!!"
"မလုပ္....အြန္း!"
ခ်ယ္ရီဖူးေလးလိုဆူထြက္ေနေသာႏႈတ္ခမ္းရဲရဲေလးကို Jungkookျမိဳင္ရည္ယွက္ရည္စားသံုးေတာ့သည္..
ႏႈတ္ခမ္းဖူးေလးကိုဆြဲစုပ္ေတာ့ဂ်ယ္လီတံုးေလးလိုအိစက္ျပီးခ်ိဳျမန္ကာသၾကားခဲေလးကိုငံုခဲေနရသလိုပင္..
Jungkookထိုအရသာေလးအားစြဲမက္သြား၍ပိုပိုၿပီးစုပ္ယူကာဆြဲဆြဲကိုက္မိေတာ့သည္..
လ်ွာဖ်ားေလးထိုးသြင္းရန္ႏႈတ္ခမ္းပါးႏွစ္လႊာၾကားကိုပြတ္တိုက္ေပမယ့္ျငင္းဆန္ၿပီးႏႈတ္ခမ္းကိုတင္းတင္းစိထားသည္..
Jungkookစိတ္မ႐ွည္ေတာ့တဲ့အဆံုးေအာက္ႏႈတ္ခမ္းကိုကိုက္ခ်လိုက္ေတာ့ 'အ' ဟူေသာအသံေလးႏွင့္အတူပြင့္ဟသြားေသာပါးစပ္ေလး..
သူကသာခပ္ဖြဖြကိုက္လိုက္ေပမယ့္Dominant Alphaတစ္ေကာင္ရဲ႕အားကိုႏုနယ္တဲ့Omegaေလးကမခံႏိုင္သရြယ့္ႏႈတ္ခမ္းေလးေပါက္သြားကာေသြးအခ်ိဳ႕ထြက္လာသည္..
YOU ARE READING
_ PERFECT PARADISE _
Short StoryTAEKOOK WARNING STORY COLLECTION Creation By Vanrage_Jeon