*Ona*

987 50 4
                                    

*Kaja*
Wstałam jak zawsze w sobotę o 12:00 z łóżka i pierwsze co zrobiłam to oczywiście sprawdzenie Twittera Nasha i innych chłopców z Magcon . Kocham ich . Właśnie przeglądałam Twittera nasha . Patrzę a tam "Hello POLAND" kiedy przeczytałam to zaczęłam piszczeć . Nie wiedziałam co sie dzieje . Myślałam że nigdy ich nie spotkam . Po moim ataku szczęścia zbiegłam na parter .
~MAMO !
~Co kaja ? ~mama odparła ze zdziwieniem
~MAGCON JEST W POLSCE !
~Tak możesz jechać
Odrazu na nią naskoczyłam . Przytuliłam najmocniej jak sie da . Po jakiś 2 minutach pobiegłam na górę ubrać sie i pomalować . Ubrałam czarne dżinsy , biały T-shirt , czarne converse i czarno-biały kardigan .
Teraz moją jedyną myślą jest Warszawa !

3 godziny później
Siedziałam już w pociągu . Byłam strasznie podekscytowana . Nie wierzyłam w to co sie dzieje ! Zobaczę Magcon i mojego misia Nasha . Prawie byłam w Warszawie jeszcze tylko jakieś 5 minut drogi . Spotkanie Magcon odbywa sie w Złotych Tarasach . Będę miała jakieś 10 minut drogi na pieszo . O boze jeszcze tylko chwila . Już za chwile ich zobaczę ! Proszę żebym nigdy nie obudziła sie z tego snu .
----------------------------------------------

Mam nadzieje ze wam sie podoba . Będę starła dodawać rozdziały jak najcześciej . Myślałam o napisaniu następnego Ff . Ale sama nie wiem .
Do usłyszenia :)

50 twarzy Nasha GrieraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz