Versi Long Hair
Versi Short Hair
Nama:Yukiusagi Shiro
Nama panggilan:Shiro,Penggila Arnab,Yukiusagi,Gadis hantu yang bersama dengan Boneka Arnab
Quirk:
[Manipulasi Darah]
Shiro boleh mengawal darahnya sesuka hati.Dia bahkan boleh mengubahnya menjadi kristal.Shiro boleh menyebarkan Darahnya ke arah dalam darah mangsa lalu mengawal mangsa tersebut.Mengawal darah orang lain memiliki waktunya tersendiri.
Jika terlalu lemah,Shiro boleh mengawalnya begitu lama.
Jika terlalu kuat,Shiro dapat mengawalnya dengan waktu yang singkat.
Darahnya boleh kembali ke dalam dirinya melalui luka yang terbuka.Itulah kenapa tangannya selalu berbalut.
Jika Shiro menggunakan Darahnya sehingga habis,Dia boleh mati kerana kehilangan banyak darah!!
[Mengawal Blood Rabbit]
Usagi ialah Boneka yang selalu Shiro membawa ke mana sahaja.Ramai yang ejek Shiro kerana membawa Boneka walaupun dia sudah besar.
Sebenarnya,Usagi ialah Sebuah Monster yang dicipta oleh Shiro dan berubah menjadi Boneka dia.Monster itu tidak bernyawa dan tidak boleh bercakap tetapi Shiro bercakap dengannya layaknya seperti manusia.
Kekuatannya tidak ketahui.Usagi juga memilik bentuknya ketika Shiro mengaktif Blood Rabbit.
[Membatalkan Quirk]
Shiro juga boleh membatalkan Quirk seseorang dengan menatap mata mangsa.Akan tetapi,Shiro tak boleh menggunakannya jika Aktif Blood Rabbit.
Sikap:
Tak suka hal yang menyusahkan.
Suka berdiamkan diri.
Tidak suka hal yang bising.
Tak boleh mengingat nama seseorang.
Dingin.
Penggila arnab.
Dan selebihnya.
Nama:Usagi
Nama panggilan:Usagi-chan,Boneka berhantu,Boneka Comel,Mainan.
Boneka comel yang selalu bersama Shiro.Boleh mengubah saiz sesuka hati.Ia agar menakutkan.
[Blood Rabbit]
Pernah digelar sebagai Bloodly Rabbit kerana telah emmbunuh banyak orang.Shiro selalu menggunakan Bloodly Rabbit untuk membunuh target yang diarahkam oleh keluarganya.Itulah kenapa,Villain selalu ketakutan ketika melihat Arnab besar berwarna putih bersama sabit.
[Anggap je itu Shiro dan Saiz Bonekanya ketika masih kecil]
Hero Costum
Pakaian Shiro hanyalah seperti baju Sejuk berwarna putih.Dipakai dengan seluar hitam yang panjang bersama sarung tangan hitam.Disertai dengan syal berwarna Putih yang hangat.
Tiada Alat bantuan.
Hanya pakaian musim sejuk yang biasa.Shiro tak tahan dengan kesejukkan.
Ini kerana,Setiap kali Villain muncul,Shiro akan merasakan kesejukkan yang melampau.
Inilah kenapa dia tak suka dengan Cuaca sejuk walaupun dia suka hari natal.
♦♦♦♦♦♦
YOU ARE READING
White Snow Rabbit[BNHA x OC]
FanfictionGadis itu kesunyian... Rambutnya putih bagaikan salji turun dari langit... Kulitnya pucat bagaikan mayat.. Dia selalu bersendirian... "Ahh...Aku benci ni." Dirinya cuba melarikan diri dari genggaman Keluarganya Hero Busuk. Mereka bukan Hero. Mereka...