Chapter 23

107 8 0
                                    

Pusingan pertama pun berlangsung.Ada yang kalah dan ada yang menang.Ada banyak pertarungan gempak terutamanya pertarungan Midoriya dan Todoroki.

Piitt!!Shhuusshh!!puuiitt!!

Mata Shiro hanya tertuju ke arah PSP nya.Dia langsung tak kesah pasal pertandingannya.

"Nee...Shiro,Kenapa kau tak bersorak untuk kawan kita?"Tanya Hagakure.

"Aku tak kesah.Sesiapa pun yang akan jadi lawan aku,Aku pasti akan menang."Shiro bangun dari situ.Dia pergi meninggalkan kawannya.

Shiro berjalan di lorong kosong dengan Usagi yang dipegang dengan Ekor darah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Shiro berjalan di lorong kosong dengan Usagi yang dipegang dengan Ekor darah.Butang PSP ditekan banyak kali.Dia langsung tak berhenti bermain walaupun tengah berjalan.

~Panggilllaann~

Dering telefonnya berbunyi.Tangan Shiro diseluk ke dalam poket lalu mengambilnya.Skrin telefonnya tertulis perkataan Crusy Handed.Panggilan di angkat lalu di dekati ke telinga kanannya.

"Nape?"

[Yo,Little Snow.Aku dah lihat kau punya pertarungan pertama.]

Shiro kembali berjalan.Usagi-nya di peluk dengan lengan kirinya.

[Kau memang hebat!Apa kau akan gunakan kekuatan penuh dalam pertarungan ni?]

"Itu tiada kaitan dengan kau."

[Jahatnya....Kenapa boleh sesantai seperti waktu-waktu macam ni?Kau mungkin akan mati jika lawan kau hilang kawalan.]

"Diam dan jahit mulut kau.Aku tak ingin simpati dari orang yang aku benci."Shiro mengeluarkan aura menakutkannya.

[Hahaha!!!Seperti diharapkan dari Bloody Rabbit!]

Shiro tersentak.Matanya menjadi kecil.Telefon yang dipegangnya menjadi bergetar-getar.

'Ma-Macam mana dia.....'

[Little Snow,Apa kau lupa siapa aku?Aku ialah pemimpin league of Villain....Semua benda berkaitan dengan dunia kotor ni aku tau...]

"Hah!Aku dah berhenti jadi Bloody Rabbit.Usagi aku bukan lagi alat.Aku takkan sertai kau punya Liga bodoh tu."

[Ehhh~Padahal aku baru je nak ajak kau masuk...Little Snow suka sangat teka pikiran orang lain.]

"Berhenti panggil aku Little Snow dan matilah."

[Haha...Jaa....Little Snow,A—]

TTIIIIIIIIIIIIII!!!!!!

Shiro memutuskan panggilan tersebut dengan cepat dan dingin.Dia memasukkan telefonnya ke dalam poket dan menyambung main PSP.

♦♦♦♦♦♦

Ketika dalam perjalanan ke Bilik Rawatan....

Shiro dihalang oleh Seorang lelaki berbadan besar dan mukanya penuh dengan api.Dia memberikan tatapan datar kepada sang penghalang tersebut.

White Snow Rabbit[BNHA x OC]Where stories live. Discover now