ethan torchio

538 37 2
                                    


gif imagine; czy możesz wściekać się częściej? kurwa, to takie seksowne!



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



                Ciężko przełknęłam ślinę, gdy dziennikarz, który był co najmniej pięć lat starszy niż ja, zaczął ze mną flirtować. Zrobił to, pomimo że Ethan, mój chłopak, stał zaraz obok mnie. Zespół również był przy mnie, każdy z nich zauważył zachowanie mężczyzny. Był tak natarczywy, że miałam ochotę zejść z tej cholernej sceny i się gdzieś schować, ale wiedziałam, iż nie mogłam tego zrobić. Przy poprzednim pytaniu zostałam uprzejmie poproszona przez fana o dołączenie do wywiadu, więc postanowiłam to zrobić.

Jednakże im bardziej nachalny był prowadzący, tym bardziej wkurzony i wzburzony stawał się Ethan. Widział to każdy, oprócz dziennikarza, w końcu nietrudno było zauważyć te negatywne emocje u bruneta, ponieważ rzadko się one u niego pojawiały.

Właśnie po tym wiedziałam, że naprawdę zjebałam. Mimo wszystko dziennikarz jakimś cudem przegapił wszystkie sygnały złości — postura, zarzucanie włosami, przewracanie oczami, niepatrzenie na niego przez dłużej niż minutę i niebranie pod uwagę tego, jak wypadnie w telewizji.

– Mia cara Marlena, è vero che tu sei, come dicono i bambini, "fuori dal mercato? (Moja droga Marleno, czy to prawda, że jesteś, jak to mawiają dzieciaki, zajęta?) – zwrócił się bezpośrednio do mnie, podchodząc przerażająco blisko. Najbardziej dyskretnie, jak tylko się dało, zaczęłam powoli się wycofywać, aby zachować pomiędzy nami przestrzeń osobistą, której definicji najwidoczniej nie rozumiał.

– Si, lo sono, in realtà è qui stasera (Tak, zgadza się. Właściwie to mój chłopak tutaj jest). – Uśmiechnęłam się blado, ponieważ wiedziałam, że gdybym uniosła kąciki ust wyżej, to mężczyzna zadałby mi kolejne niewygodne pytanie lub rzucił komentarzem o mojej atrakcyjności. W zamian wydawał się zaskoczony moją odpowiedzią.

– Oh, vero? Dov'è, possiamo fargli fare una domanda! (Och, naprawdę? Gdzie jest? Musimy zadać mu pytanie!).

Mój Boże, czy on był naprawdę aż taki głupi, a może po prostu ta kokieteryjność zaślepiła go na tyle, iż nie zauważył, jak ja i Ethan się zachowywaliśmy?

– È accanto a me ed è stato per tutto il tempo in cui ci hai ancora intervistato, non credo che ti sia reso conto considerando che hai flirtato in modo inappropriato con me per tutto il tempo! Seriamente, come ti comporti di fronte a ragazze di cinque anni più giovani di quanto tu sia spaventoso, fai meglio o rischi di perdere il lavoro! Non sono una "cosa" da sguazzarsi come un oggetto intimo, sono una persona che merita rispetto! Fate meglio! (Stoi tuż obok mnie i był tu od samego początku tego wywiadu, ale chyba tego nie zauważyłeś, bo ciągle ze mnie flirtowałeś! Poważnie, to, jak zachowujesz się przy dziewczynach o pięć lat młodszych niż ty, nie jest atrakcyjne. Ogarnij się albo zaryzykuj stratę pracy! Nie jestem jakimś „przedmiotem", do którego możesz się tak zwracać. Jestem osobą, która zasługuje na szacunek! Otrząśnij się!).

MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz