29

223 7 0
                                    


Lisa Simons

-Mi a fa..-kiáltottam.

A két fiú hangos trappolását hallottam, még csukott ajtón keresztül. Egyszer csak berontanak  majd rám aztán a "bőröndömre" néznek.

-Mi a baj?-kérdezte Lucas

-Ez-mutatok rá-nem az enyém.

-Akkor kié?-nézett rám értetlenül Manuel.

-Valami-hajoltam a nem rég felfedezett címkéhez-Bonucci?-ráncolta össze homlokomat.

-Mennyi Bonucci van itt Olaszországba-nézett Manuelre Lucas.

-Nem sok de van egy pár-nyögte ki bizonytalanul Manuel.

-Csodálatos-vágtam magam hanyatt az ágyon. 

-Várjatok-szólalt meg hirtelen Lucas-megnézzük ha beírjuk a keresőbe a Bonucci nevet majd meglátjuk mit dob ki a gép-vont vállat és elkezdett pötyögni-Na. Kidobott vagy pár Bonucci nevű férfiakat, nőket de kidobott még egy Instagram felhasználónevet ott pedig egy híres focistát dobott ki és..

-A lényeget drágám, a lényeget-szakítottam félbe.

-Igen a lényeg az, hogy kirakott napjába, hogy ma elcserélte a bőröndjét és még tett ki arról egy képet. Nézd csak meg-tolta felém a telefonját.

-Ez az enyém. Szerintetek ha rá írok, hogy az enyém mennyire nézne hülyének?-néztem felváltva rájuk.

-Csak egy kicsikét-mutogatott az ujjaival Manuel.

-Mindegy ráírok. Amúgy kaphatok pizsit és törülközőt-húztam be a nyakamat 

-Persze-kor kelek fel magamtól-bólintott Manuel majd elment valószínűleg a hálószobába. Majd megjelent egy férfi alsógatyával és egy fekete pólóval.

-Köszönöm, amúgy csak ennyit szerettem volna menjetek vissza aludni. Jó éjszakát-a fiúk elvonultak én pedig befoglaltam a fürdőt. Negyed óra múlva távoztam a helyiségből. majd elővettem a telefonomat, hogy írjak ennek a bőrönd hasonmásomnak. 

Lisa_Simon:Szia, lehet hülyének fogsz nézni de nálam van a te bőröndöd. Bizonyítékom is van, leírom, hogy néz ki a tiéd. Fekete matt, fekete kallantyúja van ami alatt szerepel a vezeték neved és talán a telefonszámod mert annyira el van már kopva az a címke. Ja és a bőrönd két oldalába ha szétnyitod az egyik felén egy L betű a másik felébe pedig egy B van belevésve.
Lisa_Simons:És az enyém pedig ugyan olyan matt fekete, de nekem a kallantyúja nagyon sötétkék volt de már le van kopva és ezt a két végénél meg tudod nézni. A húzóka oldalán van egy fehér táncos lány van ráfestve. Remélem megkapod az üzenetemet és visszakaphatom a bőröndömet na meg te a sajátodat mihamarabb.

Kiléptem az alkalmazásból, lekapcsolódtam a hálózatról, hogy ne jöjjön semmilyen üzenet míg alszok majd lezártam a telefonomat. Kicsit felráztam a párnámat aztán elhelyezkedtem majd álomra hajtottam fejemet.


■■■


Reggel 9-kor keltem fel magamtól, hála istenek. Nem szeretek ébresztőre kelni olyankor amikor nem megyek sehová kivéve ha valami programom van. 

-Sziasztok-köszöntöttem őket az étkezőbe lépve.

-Szia. Na reagált már valamit a kis focista?-emelte rám tekintetét Lucas.

Út a biztonság felé |✔|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang