Nu-mi oferă niciun răspuns.
Urmărește cu privirea o picătură de apă ce mi se prelinge de pe linia maxilarului pe gât.
Își duce doza la buze și după aceea îmi întoarce spatele, pierdându-se printre petrecăreți.
L-am urmărit cu coada ochiului iar după aceea mi-am ridicat lent chipul, mușcându-mi interiorul obrazului drept din cauza frustrării pe care o simt în acest moment.
Am decis că petrecerea s-a terminat pentru mine astfel am revenit la etaj doar ca să ma schimb și sa plec ulterior spre casa.
Răcoarea serii este precum o revigorare pentru mine astfel în timp ce merg, un zâmbet se conturează pe chip.
Aflându-mă în propriul pat, mintea începe din nou să îi contureze portretul lui Samuel.
Îmi cuprind buza inferioara între dinți și-mi croiesc drum cu mâna pe sub materialul satinat al rochiei de noapte .
Capul mi se scufunda în pernă iar mâna mea saltă deja chilotul.
Ploapele îmi sunt închise strâns iar mintea mea redă neîncetat singurele momente în care m-am aflat singura cu Samuel într-o încăpere.
Am început să-mi masez clitorisul cu podul palmei iar acea dorința arzătoare de a descoperi gustul buzelor sale revine.
Căldura emanata de trupul său cât și respirația fierbinte reușeau doar sa mă ademenească.
Mi-am trecut degetul mijlociu peste miejul fierbinte și am gemut ușor de plăcere .
Îmi imaginez degetele lui în locul alor mele înainte de a lasă să alunece în interiorul meu două dintre ele.
Degetele de la picioare mi s-au incovoiat iar cu mâna liberă îmi cuprind un sân, frământându-l.
Insa întreaga plăcere mi se scurge din trup atunci când îmi aduc aminte de plecarea lui neașteptată .
Pur și simplu m-a respins.
Îmi retrag mâna dintre coapse și ma ridic în șezut, înjurând printre dinți .
Însfac o pernă și o trântesc cu putere lângă mine de saltea, pieptul ridicându-mi-se într-un ritm alert .
În acest moment am nevoie doar de un duș.
În dimineața următoare după ce am îmbrăcat uniforma specifica am coborât să servesc micul dejun.
I-am salutat pe părinții mei ce erau deja așezați la masă .
Doream doar să savurez o cafea și să mănânc în liniște însă mama are alte planuri pentru mine.
-Am aflat că Lu s-a despărțit de Kai.
Privirea mi se îndreaptă spre ea pentru câteva secunde în timp ce sorb ușor din cafea.
-Nu-mi pasă.
Rostesc simplu înainte de a așeza cana și de a începe să mănânc ce mi s-a oferit pe farfurie .
-Poate acum ar exista posibilitatea să-l ierți pe Kai..
Nu apuca să-și termine fraza deoarece tacâmurile mele se lovesc zgomotos de farfurie.
Îmi rotesc intr-un mod lent chipul spre ea vrând să mă fac înțeleasă.
-Nu am să mai fiu niciodată împreună cu Kai mamă.Sper că de aceasta dată am fost destul de clara.
-Dar dragă..
CITEȘTI
Artemis
FantasyS a jurat că n o să mai iubească și până n prezent s a ținut de promisiune . Artemis provine dintr o familie înstărită. Mereu a trebuit să fie fiica perfectă și cel mai important lucru , să nu și contrazică tatăl . Însă, după terminarea clasei a ze...