Történetünk a pokolban kezdődik ahol már többmillióévek óta megy a kínzás és a démonok fel-alá járkálnak és a pokol tetején egy kőtrónon ül a pokol királya, Lucifer. Bár ő most valamiért nincs a trónján mivel a démonbarátjával beszélget.
-Figyelj! Nyugi! Csak hallgass meg! -győzködte Lucifer Gábort a démont.
-Jólvan királyom figyelek.-mondta Gábor.
-Remek. Köszönöm. Szóval megint felmennék a Földre és te neked kell ügyelned arra, hogy nem mehet démon a Földre. Ez azt jelenti, hogy nem jöttök utánam! -mondta Lucifer.
-Értelek. És nem fogunk. Úgyis csak pár napra vagy hétre mész. Ezt már megszoktuk. Nem baj ha 1000 évente van egy kis kikapcsolódásod.-mondta Gábor.
-Szuper. Akkor megérted.-mondta Lucifer.
-Meg én.-mondta Gábor.
-Köszi. Akkor én megyek is.-mondta Lucifer.
-Jó menny csak! -mondta Gábor.
Lucifer meghátrált Gábortól és kinyitotta fehér angyalszárnyait. Majd felnézett és felrepült. A pokol tetején Lucifer belerepült egy fehér fényt sugárzó kapuba és azonnal a Földre repítette. Mivel Lucifer nem számít idősnek az angyalok között, ezért egy 17 éves sráckánt jelent meg a Földön akinek van egy kis arcszőrzete és a haja göndör, barna színű. Szeme kék és 184cm magas. Azonban amikor Lucifer eltűnt, Gábor a pokolban egy kis partit rendezett a többi démonnal és persze sok lelket kínoztak a különböző szobákban. Lucifer pedig a Földön sétálgatott.
-Fiatal úr magának iskola van! -szólt Luciferre egy idős férfi.
-Fiatal ?! Nos ezt sem hallom túl gyakran. De mi is az az iskola? -kérdezte Lucifer.
-Egy hely ahol a diákok tanulnak.-mondta az idős férfi.
-Á! Értem. Talán kipróbálom.-mondta Lucifer és elsétált.
Az idős férfi pedig furán bámult rá és egyszerűen nem értette Lucifert.
-Ezt a dilinyóst! -gondolta az idős férfi.
Lucifernek van egy háza Magyarországon így hazament és az országban akart maradni. Másnap megújította lakcímkártyáját, személyiigazolványát és még a diákigazolványát is mivel eldöntötte, hogy suliba fog járni. Az iskolába beiratkozott és megkapta az osztályát ami a 11. A lett. Az iskolában látta, hogy a menőbb gyerekek megfélemlítik a többi diákot és, hogy mindegyiknek van barátnője. Azonban az is feltűnt neki, hogy a menők egymást is szívatják, ütögetik. Lucifer elhatározta, hogy menő lesz szóval keresett is egy menőt aki méltó ellenfele lehet. A szeme Déven akadt meg és odament hozzá.
-Helló! Lucifer vagyok. Te menő vagy igaz? -kérdezte Lucifer.
-Igen. De te nem látszol annak. Úgyhogy tűnj el innen! -mondta Dév felemelő hangon.
-Mindjárt megváltozik a véleményed.-mondta Lucifer.
Lucifer egy kézzel felemelte Dévet és beleültette egy kukába.
-Ez jó muri volt. Egyszer ismételjük meg.-mondta vidáman Lucifer és továbbment.
Az osztályterembe érve meglátta az osztálytársait és mivel januárban csatlakozott az osztályhoz így előre ültették. Az első helyen azonban osztozkodnia kellett padtársával Pannival. Panni egy barnahajú, zöldszemű, okos lány és emellett még szép is. Az óra után Lucifer Panni felé fordult és beszélgetést indított.
-Légy a barátnőm! -mondta Lucifer és megfogta Panni kezeit.
-Mivan ?! Ez nem így megy! Alig ismerlek.-mondta Panni és elvette a kezét.
-Ez érdekes. A lányok többsége erre igent mond.-mondta eltűnődve Lucifer.
-Hát én nem a lányok többsége vagyok.-mondta Panni.
-Ha elmondanék valamit magamról az segítene? -kérdezte Lucifer.
-Segíteni segít de a célod nem lesz meg vele.-mondta Panni.
-Jólvan. Nos én vagyok az ördög.-mondta Lucifer.
Erre Panni ledöbbent és furán nézett Luciferre.
-A neved már árulkodhatott volna erről.-mondta Panni eltűnődve.
-Na végre valaki aki rájött és elhiszi.-mondta boldogan Lucifer.
-Értem szóval te vagy az ördög.-mondta Panni.
-Figyelj! Tudom, hogy hihetetlen de igaz.-mondta Lucifer.
-Mond te voltál már pszichológusnál? -kérdezte Panni majd elsétált.
-De hát igazat mondok! -kiabált utána Lucifer és követte Pannit.
Majd beszélgettek egy kicsit de Lucifer nem jutott közelebb a céljához. Suli után pedig az iskola kapujában elköszöntek egymástól.
-Akkor is az enyém lesz.-gondolta Lucifer
Lucifer ezután hazament és a suli után kicsit pihent.
YOU ARE READING
Én Az Ördög
FantasyAz ördög, Lucifer magányosan tölti napjait míg nem a Földre érkezik és beleszeret a számára legtökéletesebb lányba. Ez a lány Panni, aki egy érdekes és különleges lány. Bár Lucifer életét megnehezíti az angyalok látogatása, emberekkel való civakodás...