Batı'yla biraz daha konuştuktan sonra ben yatmaya Batı'nın odasına geçtim. Evde tek hazır oda o oldupu için Batı oraya vermişti bana.Kendisi de koltukta yatacaktı, salonda.
Sabah
Uyandığımda içimdeki hüznü hissediyordum. Çok alışmıştım evdeki gürültülerle uyanmaya.
Çınar'ın bağırarak çorabını araması, Ege'nin bağırma ablam uyanacak diyip onunla kavga etmesi.
Toprak'ın onları gönderip, yanağımdan öperek beni uyandırdığını zannetmesi.
Takmamaya çalışarak bavulumu açtım.
Bu günün çok sıcak olacağını, uyurken terlediğimde anlamıştım.
Ona göre yapmıştım kominimi.
Aşağı indiğimde Batı'nın ıslık çalarak kahvaltı hazırladığını gördüm. Beni görünce gülümsedi.
"Günaydın. Maşallah deve gibi uyudun he" dediğinde güldüm.
"Günaydın hizmetçim" dediğimde gözlerini devirdi.
Biz kahvaltı yaptıktan sonra Batı'nın telefonu çalmaya başladı.
Batı kimin aradığını görünce ağzının içinden bir küfür mırıldandı.
"Ben gece eve gelmeyeceğimi kimseye söylemedim. Baran abim arıyor."
"Abi? Hayırdır?" Dediğinde Baran'ın bağırış sesini buraya kadar duymuştum.
"..."
"Ne, babaannem mi?"
"...."
"Abi ben şu an gelemem ya, onun tontiş ellerinden öptüğümü söyle ben onun gönlünü alırım sonra. Hadi görüşürüz, görüşürüz"
-
"Hayırdır, noluyor?" Dediğimde sırıttı. "Babaannem aklına geldikçe bizi görüntülü arar ve hepimizin birlikte olmasını ister. Bir de seni merak ediyordu. Muhtemelen seni soruyordur şu an abime."
"Ona atılan iftiralara mal gibi inandım bu yüzden evi terketti, nerde oldupunu bilmiyorum der umarım" demiştim.
Okul saati yaklaşınca Batı beni okula bırakmıştı. Okulun kapısında inmek istememiştim bizi birlikte görmemeler için.
Okulun önüne yaklaştığımda kapıda Bilge'yi, Özgür'ü, Bulut'u, Ege'yi ve Dilara'yı görmüştüm.
Beni ilk fark eden Özgür olmuştu. Hızlı adımlarla yanıma gelip bana sarılmıştı. "Nerdeydin sen? Ne kadar merak ettim seni biliyor musun?" Kızgın bir sesle konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni aile
ЧиклитO kadar acıya rağmen hala ayakta olan bir kız. Hah işte o kız Elçin. Tüm hayal kırıklıklarına rağmen hiç pes etmeyen ve her hayal kırıklığına uğradığında daha çok hayal kuran kız. 17 yılının yalan olduğunu öğrenirse üstüne üstlük 4 abisi 1 ikizi ve...