。☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆。
hey , anda kenal saya ?
♡
yaa , saya lah google chrome yang kacaks lagi gojes ! eh- gughau je . itu pfp ikut trend , so tak ada kaitan pun ( ͡° ͜ʖ ͡°)
well .. kepada yang masih tidak mengenali saya tu , saya akan perkenalkan diri saya dulu lah . tak apa kan ? tak ambil banyak masa korunks kan ?
okey okey , kalau melengahkan masa anda , boleh je terus skip . TAPI I NAK JUGA BAGITAHU NAMA I SO THAT KORANG BOLEH LAH PANGGIL I DENGAN NAMA I TU DARIPADA GUNA PANGGILAN "saya-awak" or whatever it is okay ?
nama saya , eill <3 comel kan nama tu ? eh perasannya . 😮💨🤌🏿
* abaikan plith *
eill masih budak sekolah lagi but , secondary school lah which is SMK . so kalau eill lambat balas ke , faham faham lah ya ? online kelas , kerja sekolah , kerja pbd , kalau ikutkan memang full lah masa gue dengan kerja sekolah ni ..
walaupun tak cukup masa , tapi still gatai tangan nak buat promote book ni (っ˘ڡ˘ς)
HALAH HALAH , TAK APA KAN KALAU EILL OPEN PROMOTE NI ? AT LEAST NAK JUGA BAGI ANDA SEMUA HAPPY KAN ?!! ngueng ngueng ~
dah dah , rasanya cukup lah intro intro kita eh ? maghi kita ke rules pula !
⟳
so , this is the rules ! don't worry okay ? simple je rules nya ..
1. add this book dalam reading list anda
2. share di massage board anda
3. tag TIGA username yang aktif DI SINI !
4. votes karya eill , 'MVSN' dan 'KGH' until chapter 5
5. follow eill , kalau tak keberatan yahh . don't worry , eill akan followback guna back up account kalau you mention kat mb
simple kan ? tak ambil masa sampai 5 minit pun kan nak buat ? KAN KAN ??! hah .. kalau rasa simple sangat tu , apa tunggu lagi hm ? jom , kita ke bahagian borang pula ! isi ELOK ELOK tau ~
。・::・゚★,。・::・゚☆ ☆。・::・゚★,。・::・゚☆
Title:
Username:
Genre:
Rules: ✅ / ❎。・::・゚★,。・::・゚☆ ☆。・::・゚★,。・::・゚☆
okey sini jap , eill nak habaq sikit ni . disebabkan eill ni SANGAT SANGAT baik , so eill akan vote setiap buku korang until 20 chap . kalau dapat notify yang eill votes more than 20 , means eill tengah ambil feeling nak baca sampai habis hhh ~
awesome right ? tak nak eill votes buku korang ke ?
wait- kalau korang rasa macam tak jelas or tak faham apa yang eill merepek dari tadi , dipersilakan tanya di ruang comment okey ?
hurm i think , this should be enough 🫂 .
so ..
bye then ?
。☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆。
YOU ARE READING
promote book [OPEN]
Random°・𝙤𝙥𝙚𝙣 | ✅ °・𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 nak buku anda di promote tapi banyak yang dah close ? eh , jangan sendu sendu dah ! mari lah singgah sini ! free je , dan tak banyak rules pun yang perlu anda ikuti . so , apa tunggu lagi ? tekan button read and isi form...