Vajon még találkozunk..?
Bakugou KatsukiReader-channék:
-Jó reggelt cherry!
Reggelizzünk majd,utánna nézzük meg a hajó járatokat.Reader-chan a reggeli után felöltözött és elindultak a kikötőbe.
Reader-chan:Jó reggelt uram!
Jegyárus faszi:Adjon isten szép hölgy,mit szeretne?
Reader-chan:Borneóba szeretnék egy jegyet.
Jegyárus faszi: Rendben 1000 arany lesz.
Reader-chan:ennyi elég?*oda rakta a nagy zsák pénzt az asztalra*
Jegyárus faszi:Persze!🤑
Itt is a jegy kisasszony,jó utat!Reader-chan megnézte a jegyet, és a 3-mas számú kiköthely-re szólt a jegy.Miután elindult hogy megkeresse a hajót felszálltak Cherry-vel.
Bemondó csajszi:A négyes számú kikötőhelyen lévő hajó hamarosan elindul:Danger tooht-ra!
Miután a hajó megmozdult reader-chan kicsit meglepődöttReader-chan:Na várjunk én a hármason vagyok nem??
Akkor miért indult el anélkül hogy bemondták volna?
BASZKI!!!
Ez a négyes hajó!
El néztem!
Most akkor mi legyen!?
Na mindegy majd az ottani kikötőben kérek jegyet Borneóba.
Akkor aludjunk amég nem érünk oda.Miután reader-chan elaludt azután két órával később fel is kelt.Arra hogy sikogatást hall a felső szinten,ennek hallatán azonnal fel ment a felső szintre,és azt vette észre hogy egy cápa megakarja támadni a hajót,nem is kellett többet mondani bele harapott a hajóba.
Reader-chan és cherry rögtön oda futott a mentő csónakhoz és le engedte a vízbe.
Majd el is hajtottak nem törődve az emberekkel.
Amíg a cápa az embereket arapta ketté egyesével,addigra már ők félúton jártak.
Ment le a nap.
A hold gyönyörűen tükröződött a vízben.szentjánosbogarak repkedtek ide oda.
Olyan volt mint egy mesében talán még sokkal szebb is.
E közben hősünk megérkezett egy partra,ahol nem igazán volt lakott a környék.
De érződött az alkohol illata és a puska poré.Reader-chan:Vajon hova keveredtem?
Remélem tetszett ez a rész,tudom kicsit unalmas volt de a kövi izgalmasabb lesz megígérem.Bakugou nagy szerepet fog játszani a következő részekben ne aggódjatok,elvégre ez egy Baku X reader könyv
Na de én most elköszönök hogy írhassam a következő részt.
Sziasztok!!!
YOU ARE READING
Fel a fedélzetre!!! (Baku X Reader)SZÜNETEL!
AdventureReader-chan eredet története nem a legszebb-en indult,ugyanis Az anyukája meghalt a szülésbe,apukája meg öngyilkos lett.Ezáltal nem nagyon voltak szerettei,kivétel egy hűséges papagáj barátot cherry-t.Egy elhagyatott kis kunyhót talált,Agrabáhban ah...