Lucifer a pihenést hamar megunta így inkább belefogott valamibe. Ez a valami pedig a kupicsinálás lett. A házban szanaszét vannak dobozok, táskák, ruhák és még pénz is. Majd megfogott egy magyar falubéli ruhát.
-Ez azthiszem már nem divat.-tűnődött el ezen Lucifer.
Lucifer eldobta magától a ruhát és összeszedte a pénzét. Csak, hogy az a pénz már nincs forgalomban így eladta egy múzeumnak és többmilliót keresett rajta. Vagyona felét pedig egy bankkártyára rakta, mert az embereknél manapság ez a menő. Persze vett magának új ruhákat is és jópár divatos, jólkinéző bútort is. A házban hirtelen megszólalt a csengő és Lucifer erre felfigyelt.
-NYITOM!-kiabálta.-Ki az aki ilyenkor keres?-gondolkodott el ezen Lucifer és kinyitotta az ajtót.
Az ajtóban Karcsi állt aki Lucifer osztálytársa.
-Te mit keresel itt?-kérdezte Lucifer.
-Gondoltam átjövök kicsit, hogy együtt lógjunk.-mondta Karcsi.
-Értem. És miért pont most?-kérdezte értetlenül Lucifer.
-Unatkoztam. Amúgy tök menő a kecód. Szüleid itthon vannak?-kérdezte Karcsi.
-Nem. Apám fent van, anyám pedig nem tudom hol de valahol ő is elvan.-mondta Lucifer.
-Szóvak egyedül laksz?-kérdezte Karcsi.
-Jelenleg igen.-mondta Lucifer.
-Az zsír.-mondta Karcsi.
Karcsi körülnézett a házban és látta a sok új bútort. Köztük a bőrfotelt és a sok szekrényt. Majd körülnézett a fürdőszobába ahol egy jó kis zuhanykabin áll és a közelében ott a wc és a kézmosó csap is. A hálószobában pedig egy hatalmas francia ágy van szekrényekkel és néhány régi képpel, könyvel. És megint megszólalt a csengő.
-Na most ki jött?-kérdezte Karcsi.
-Gondolom a tv-met hozták ki.-mondta Lucifer.
És az ajtóban valóban a szállító állt és behozta a tv-t a szekrényre. A tv pedig egy méretes laptv amin még internet is van. A szállító miután megkapta a pénzt és behozta a tv-t elment.
-Menő tv haver!-mondta felcsodálkozva Karcsi.
-Haver?!-kérdezte értetlenül Lucifer.
-Igen! Hát azok vagyunk.-mondta Karcsi.
-Persze.-mondta Lucifer.
Karcsi ezután lehuppant a fotelbe és elkezdett telefonozni.
-Az mi?-kérdezte Lucifer.
-Telefon. Nem tudod mi az a telefon?-nézett furán Karcsi.
-Nem. Mire jó egy ilyen?-kérdezte Lucifer.
-Sok mindenre. Lehet rajta netezni, naptárt nézni, fotózni, videózni és ami a legjobb benne, hogy játszani is lehet rajta.-sorolta vidáman Karcsi.
-És minek nekem egy ilyen?-kérdezte Lucifer.
-Nos tudsz másokkal beszélgetni rajta. Ezt hívják telefonálásnak. Lényegében erről kapta a nevét.-mondta Karcsi.
-Értem. Azthiszem kihagyom.-mondta Lucifer.
-Hát te nem tudod mit hagysz ki de én megértelek. Végülis okozhat függőséget is.-mondta Karcsi.
-Aha.-mondta kedvtelenül Lucifer.
Lucifer közben elkezdte rendezgetni a ruháit a szekrényébe és beállította a tv-jét. Karcsi telefonja a semmiből pedig egy csipogást adott ki.
DU LIEST GERADE
Én Az Ördög
FantasyAz ördög, Lucifer magányosan tölti napjait míg nem a Földre érkezik és beleszeret a számára legtökéletesebb lányba. Ez a lány Panni, aki egy érdekes és különleges lány. Bár Lucifer életét megnehezíti az angyalok látogatása, emberekkel való civakodás...