Tomaattikastike

311 8 0
                                    

Y/n
Olin juuri menossa kassalle, kun kuulen takaani jotakin. "Hei oota!" joku mies huudahtaa. Käännyn katsomaan ja huomaan sen saman miehen jolle hetki sitten olin antanut parhaimman tomaattikastikkeen ikinä. "Mitäs nyt? Tulitko kattoo onks mulla jotaki muitaki hyviä ainesosia pitsaan?" kysyin naurahtaen. "Mun on pakko saada sun numero!" tuo sanoo. Ihmettelin hieman tilannetta, mutta päädyin kuitenkin antamaan numeroni. "Ainiin mikä sun nimi on?" tokaisen samalla, kun kirjoitan lappuun numeroani. "Oon Olli. Olli Matela."

...

Olli
Olin normaalisti ruoka ostoksilla. Minulla oli ajatuksena tehdä pitsaa. Pääsin hyllyille missä oli tomaattikastikkeet. Olin juuri tarttumassa siihen parhaimman merkkiseen, kun tunnen jonkun käden käteni alla. "Aa sori ota vaan se" tuo mysteerinen kaunis nainen sanoi. Jäin vain tuijottamaan tuon kauniita silmiä. Havahdun siihen, kun tuo asettaa tomaattikastikkeen koriini ja sanoo "Tee sitte hyvä pitsa etten luopunu tosta turhaan." En enää tiennyt mitä sanoa. Hän oli vain niin kaunis. Yhtäkkiä huomaan seisovani yksin hyllyjen välissä keskellä tietä. Joku herttainen mummo oli yrittänyt päästä ohikseni, mutta hän ei uskaltanut sanoa mitään. Onneksi huomasin hänet ja pahoittelin. Sitten tajusin, että tuo kaunis nainen oli lähtenyt enkä edes ollut kysynyt tuon nimeä. Lähdin kiertelemään ympäri kauppaa, tavoitteena löytää toivottavasti tuleva kumppanini. Hetken haahuiltuani näen tuon naisen ja hän on juuri menossa kassalle. "Hei Oota!" huudan tuolle.

...

Olli
Olin vihdoin päässyt kaupasta kotiin. Heti ensimmäisenä jätin kauppakassit eteiseeni ja hyppäsin puhelimeni kanssa sohvalle. Mietin pitkään millaisen viestin laittaisin y/n:lle.

Timeskip 3vk

Y/n
Olimme jutelleet Ollin kanssa jo kolme viikkoa. Pystyimme keskustelemaan oikeastaan kaikesta mahdollisesta ja niin me myös teimme. Tänään hän pyysi minua studiolle. Hän siis soitti Blind Channel nimisessä bändissä. Suostuin tottakai. Sovimme, että Olli hakisi minut kello 13:00. Minulle tuli hieman kiire valmistautua sillä kello oli jo 12:17. Kävin ripeästi suihkussa ja laitoin päälleni mustan ison hupparin ja mustat farkut. Tajusin etten ollut vielä syönyt mitään ja kello oli jo 12:56. Otin banaanin mukaani ja laitoin kengät jalkaan. Olli odottikin minua jo pihassa ja hyppäsin sitten kyytiin. Matkalla Olli kertoi minulle bändistä. Saavuimme studion pihaan ja ei aikaakaan, kun mustahiuksinen mies avasi oven. "Moikka mä oon Aleksi. Sä oot vissii y/n?" tuo sanoi. "Joo oon mä" vastasin. Astuimme ovesta sisään ja kuulin jonkinlaista huutoa josta ei meinannut saada mitään selvää. "Hei jätkät käyttäytykääs asiallisesti, koska meillä on vieras." Olli keskeytti tuon älämölön. Kaksi tappelevaa miestä lopettivat tuon lapsellisen käytöksen ja käänsivät katseen minuun. "Y/n?" toinen heistä sanoi ihmeissään.

Hihii! Vihdoin sain tän ekan osan valmiiks. Kertokaa jos kirjotan jotenkin epäselvästi tai jos voisin parantaa jotaki. Ja kertokaa hei myös jos mun pitäs lopettaa tää ihan suosiolla tähän :Dd

Miten oot niin ihana?Where stories live. Discover now