..................
?:"Slečno" řekne někdo a drkne do mně a já otevřela oči a viděla před sebou letušku.
L:"taak už jsme tady v NC" řekne mně dojde že to byl celý jej sen a moje představa jak bych si asi přála aby to tak bylo..
T/j:"jo j-ja se omlouvam" řekla jsem a vzala, vzala jsem si batůžek a odešla z letadla a šla jsem čekat na svůj kufr...
Teď je 14:46 a já se konečně dostávám z letiště. Venku prší.
"není to Teda tak jak jsem si to představovala a zdálo se mi" pomyslím si a jdu před letišní halu.
Venku je hodně taxíku jako v tom snu...
Šla jsem k jednomu který stál u auta s kouřil
T/j:"Dobry den mu-"
? :"Bohužel slečno mám plno" řekne a vydýchne na mne kouř z Cigarety...
T/j:"om-*kucky*omluvam se" řeknu a jdu k dalšímu...
"KURVA tak skoro všechny jsou prázdný ale oni nemají čas a mají plno?!" šeptam si nasraně... Všimla jsem si taxíka který stál uplně vzadu a nebyl pod střechou, byl v dešti ale rozcícené světlo měl... Rozhodla jsem se že to risknu a běžela jsem k němu... Zaťukala jsem na okno a po chvilce okýnko sjelo dolů.
? :" co by jste potřebovala?" řekne mladší klučina... Měl na blond přebarvené vlasy s tmavými odrosty. Oči měl modré jako to nejčistší moře..
T/j:"měl by jste mi-" jenže klučina mne zastaví.
?:"jasne že mám místo, dej si kufr do kufru a sedni si" řekl a usmál se.
Já jsem se usmála a rychle dala kufr do kufru. Sedla jsem si do zadu.
?:"hodně jste zmokla" řekne a usměje se... Měl Bělavý a srovnáný zuby a Měl potetovanou ruku.. Hlas měl hrubší ale byl hodný
T/j:"nojo.." těžce jsem vydechla a opřela se o opěradlo.
? :" jsem Mark a kam to bude?"
T/j:"no bude to na *VAŠE ADRESA* marku" řekl jsem a on to zadal...
Ma:"a tvé jméno?" zeptal se a začal nastavovat navigaci.
T/j:"jo promiň. Jsem t/j Baker" řeknu a Mark se usměje.
Mark:"to je krásné jméno." řekne a rozjede se. Chvilku bylo takové trapné ticho ale potom mi napsala Mia jestli jsem doletě v pořádku a tak jsem ji začala odepisovat že jo..
Mark :"s kým si to píšeš?" zeptal se a já koukla do zrcátka přes který po mně nakukoval.
T/j:"no se svojí nejlepší kamarádkou" odpověděla jsem mu a Mile se usmála.
Mark :"tak si radši povídej semnou" řekne a věnuje se dálnici.
T/j:"tak jo" řekla jsem...
Celou tu dobu jsme se dobře bavili a byla. Sranda... Teď ještě sedim autě a chytám se po zaplacení odejít z auta.
Mark :"počkej.." řekne a ještě zalezu.
T/j:"copak?"
Mark:"můžu tvůj ig a telefonní číslo?" zeptal se a měl otevřený ig.
T/j:"jasně proč ne" řekla jsem a Mark mi podal mobil. Já mu tam dala svůj instagram. Podala jsem mu mobil a vzala si svůj, sledování jsem mu oplatila..
Mark:"a to čís-"
T/j:"jojoo a ty řekneš to tvoje" řeknu a Mark se usměje.
Mark:" takžeee moje je 733 *** **8"
Uložila jsem si ho a napsala mi ahoj.
T/j:"napsala jsem ti SMS"
Mark:" jo teď přišla" řekl a usmál se.
T/j:"tak jo.. Tak ahoj Marku"
Mark :"kdyby jsi něco potřebovala tak zavolej nebo napiš.. Udělám to samé" řekl a já jsem si šla pro kufr. Ten jsem vytáhla a a pak jsem kufr Zavřela.. Mark na mě blikl a pak odjel.. Ja šla rychle ke dveřím... Začalo totiž i bouřit.. Vytáhla jsem si klíče z batůžku a rychle odemkla. Doma nikdo nebyl jako v tom snu... Jenže když prší tak se nehraje.. Šla jsem do pokoje a otevřela ho.. Byl furt prázdný a uklizeny... Začala jsem si vybalovat...
"možná to nemusí být tak špatný než jsem si myslela" pomyslím si když si ukládám tepláky a mikiny do skříně..
Bylo to taky poslední co jsem si musela vybalit...
Pak jsem si lehla do postele a dala mobil na nabíječku...
T/j:"chyběla si mi postýlko" řeknu a obejmu deku.
Všimla Jsem si že moormeierovi zrovna večeři a mají tam něho navíc protože Joanne byla posunuta o místo do předu... A nedivím se že večeři.. Vlástne jsem přišla v pět odpoledne a pak si asi hodinu a něco vybalovala protože je 6:21pm ((18:21)).. Chvilku jsem byla na mobilu a pak jsem se podívala z okna.. Payton měl rozsvíceno v pokoji... Usmála jsem se s vypla mobil a koukala.. Jenže pak přišlo něco co si žádná zadana slečna nepřeje vidět....
ČTEŠ
🥀🌹🌷 don't give me hope if you 🥀🌹🌷 2#
Historia CortaPokračování příběhu Jestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...