T/j:"to už je tolik?!" řeknu s cierra přikývla....
((doporučuji do sluchátek si pustit smutnější hudbu...bude to více vyhrotěné a řekla bych že i zajímavější .. Doporučuji another love ♡︎✞︎ aaa taky čtěte trošku pomaleji ))
............................
Právě už je cierra na party a já na ulici vedle u jejího auta... Najednou mi přijde nějaká zpráva a byla od cierr..
Ci:"jsou tu oba tak pojď.. A jsou tu i tvý bratři jsme v kuchyni všichni" přečtu si a mobil dám do kabelky.... Vejdu do vnitř. Už tam jsou dost opilí lidi.. Nějak to překličkuju do obýváku a už slyšel jak cierra křičí do party naší byvali třídy kde je jsou moji braškové a jejich holky...
Ci:"A TO JE FAKT SKVĚLÍ!! UŽ JE I TU TA SPECIÁLNÍ OSŮBKA!" vykřikne a já se podívala.. Byla tam avani a Payton.. Drželi se za ruce a měli v ruce piti...
Sebrala jsem všechnu sílu a šla tam. Pomalu jsem tam nakráčela a Payton hned avani pustil.
Ma:"segro!" řekl a obejmul.. A já jeho nazpět..
Ca:"co tu děláš?!" řekl Cash a objal mne taky.
T/j:"to je jedno" Řekla jsem a kluci mne pustili.. Payton se chystal že mne vezme do dlouhého obětí ale já mu uhla a on objal sám sebe, ještě to trdlo na sebe vylilo pití..
P:"heej a co tvuj medvídek?" řekl a smutně se na mne podíval..
T/j:"já tu žádného medvidka neviděla a nevidím" řekla jsem a cierra se usmála.
P:"ale zlatooo" řekne Payton tok roztomile a já už se chystala prolomim led a že ho obejmu a zlíbu ho..jsem člověk který všechno hned odpustí... A hlavně když vidím Paytona a ty jeho očička a tvářicky. Jenže cierra se do toho opřela..
Ci:"NE! T/J NECH TOHO A TY PAYTONE JI NECH NA POKOJI " řekla a stoupla si přede mě..
P:"jdi pryč já jdu obejmout svoji princeznu" řekne Payton...
Ci:"TAK TA HOLKA ZA TEBOU PŘILETÍ , ŽE TI UDĚLÁ RADOST A ŽE BUDETE SPOLU ZASE CHVILKU A PAK JI VIDÍM JAK JDE U PROSTŘED SILNICE CELÁ MOKRÁ A UVNITŘ TAK ZLOMENÁ!
POZVALA JSEM JI K SOBĚ AŤ MI VŠECHNO ŘEKNE PAYTONE!!
JAK SIS VŮBEC JEN DOVOLIL SE LÍBAT S AVANI A JEŠTĚ HŮŘ..PODVÁDĚT T/J!!
A TY AVANI HLAVNĚ ŽE SI ŘÍKALA ŽE JSI RADA JAK JSOU SPOLU A ŽE JÁ JSEM TA NEJVĚTŠÍ SVINĚ... Ale spletla jsem se... Sice jsem Paytona políbila ale NEPLETLA JSEM SE JIM DO VZTAHU A NESNAŽILA SE JIM HO ZKAZIT JAKO TY! A HLAVNĚ JSEM SI S NÍM ANI JEDNOU NEZAŠUKALA A TY? ZA TEN MĚSÍC CO TU T/J NENÍ TAK MINIMÁLNĚ 5 TO BYLO ŽE ? V obouch jsem se spletla... " řekne všechno s důrazem cierra...
Av:" j-jak to mohla vidět .. "
T/j:" viděla jsem vás z okna... " řekla jsem smutně...
P:" já ti to vysvětlím t/j" řekne Payton ale já se chystám s cierrou na odchod...Jenže Payton toho asi nechat nechtěl.
P:"ŘEKL JSEM ŽE TI TO VYSVĚTLÍM" zakřičel před domem kde se ta party konala..
T/j:"heh a k čemu?!! Tady není co vysvětlovat! U PROSTŘED videohovoru mi to zavěsiš a když za tebou přiletím vidím tě jak se cucaš a prcas s avani?!"
P:"NECH SI TO DO PRDELE VYSVĚTLIT" řekne už lehce naštvaný Payton. Cierra jenom přihlížela hádce.. Nevěděla asi co má říct...T/j:"TAHNI DO HAJZLU TAH-" zahřvala jsem ale nedořekla to protože mi mezitím vlepil takovou facku že jsem spadla na zem...
T/j:"pay-payt-paytone" řeknu a cierra se vyděšeně podívá, já se chytnu za tvar a podívám se na něj se slzami v očích..
P:"nenenene promiň já nechtěl"
T/j:"t-ty si mne uhodil" řeknu a cierra mi pomůže vztát... Začala jsem se ho bát.. Když mě dokázal uhodit co by dokazal dalšího...
P:"nenenene promiň já nechtěl" řekl Payton a a podíval se na mne a už se ke mně přibližoval... Ale já začala couvat
T/j:"to si posral úplně.. Aby si věděl je konec a už tě nechci nikdy vidět" řekla jsem a s cierrou jsme běželi do auta kam jsme si sedli ... Koukla jsem na Paytona... Ten se tam sesypal jako hromádka neštěstí..
Ci:"to jsem nečekala že udělá..." řekne cierra a kouká mi na tvář kde mám celou paytnovou ruku...
T/j:"já taky.. Ni-nikdy mne nehodil" řekla jsem se slzama v očích a podívala se do zrcátka jak to vypadá... Vypadalo to jako kdyby mi někdo obreslil ruku a začal mi do ní malovat dvě nebo tři fialovohnědožlutomodrá kolečka ...
Ci:"ten kluk si tě nezaslouží" řekne a pohladí mne po vlasech...
T/j:"cierr... Já jsem ani jsem letět neměla" řeknu a ruce dám do dlaní..
Ci:"netrap se, není to kluk pro tebe" řekne a já se usměju...
Ci:"copaaaak" řekne cierra a směje se upřímně..
T/j:"nee...ja jen že jsme se nenáviděli.. A teď si mi pomohla... Mám tě ráda" řeknu, utřu si slzy od bolesti a cierra mne obejme.
Ci:"já tebe taky" řekla a po chvilce jsem ji pustila z obětí..
Ci:"chceš pro věci a odvézt někam?" zeptá se a já se usměju...
T/j:"počkej chvilku" řeknu a napíšu Markovi...
Napsala jsem mu co se vše co se stalo a že teď nechci být u jich vůbec.
Mark mi napsal že by mu to nevadilo protože přítelkyni nemá a žije v domě sám akorát má zvířata a že bude rád..
T/j:"tak jo mohla bych na tuhle adresu?" řekla jsi ji adresu a cierra kývla..
Ci:"hlavně kdyb ti volala avani nebo volal payton tak jim to neber jo?"
T/j:"jasný nebrat telefony, neodpovídát nikomu kromě tebe a markaa aa?"
Ci :"kdyby tě zahlidl nebo by jste se potkali tak ho ignoruj a dělej že pro tebe není nikdo...
ČTEŠ
🥀🌹🌷 don't give me hope if you 🥀🌹🌷 2#
ContoPokračování příběhu Jestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...