Ci :"kdyby tě zahlídl nebo by jste se potkali tak ho ignoruj a dělej že pro tebe není nikdo..." Řekla a já přikývla. Cierra mě odvezla domu kde jsem si nacházela věci do kufru který jsem zavřela, vzala si nabíječku a zase šla do auta.
T/j:" mám všechno "
Ci :" to jsem ráda" řekne a rozjede se.
Cestou ještě trošku fňukám jaká jsem piča a jak jsem mu mohla věřit a cierra mě uklidňuje...
Když jsme přijeli venku čekal Mark.
T/J:"ahoj..." řeknu a zabouchnu dveře od cierryho auta.
Mark:"ahuj" řekl a obejmul mě .
T/j:"opravdu ti to nevadí?"
Mark:"ne nevadí T/j " řekl a vytáhl mi věci z kufru. Ten pak zavřel a cierra ještě zamával z okénka a pak odjela. Pak jsme vztoupili do jeho skromného domu.. Za sebou jsem zavřela dveře a pootočila se kolem sebe..
Mark:" mrzí mně co se stalo tobě a tvému už bývalém příteli" řekne Mark a věnuje mi lítostný pohled...
T/j:"nemusíš... Už s ním nechci mít nic společného" řeknu a usměju se...V den odletu do Miami na školu
Abych vám to nějak popsala.. Hodně jsem si začala psát s cierrou a s Markem jsme se stali dobrými přáteli.. Jsem ráda že mi tahle pomohl a mohla jsem tam být u něho.. Několikrát jsem se viděla s bratry ale když začali mluvit o tom jak je z toho Payton v prdeli tak jsem hned konverzaci změnila na něco jiného...
Moc jsem si to tam upřímně neužila hlavně jsem si myslela že budu furt a Paytonem...
Pravě teď už sedím v letadle do Miami.. A najednou si ke mně přisedne žena která letěla i v letadle když jsem letěla do severní Karolíny a zase seděla vedle mě akorát bez toho jejího partnera....
Po vzletu mi to nedalo a tak jsem si se starší paní začala povídat.
T/j:"dobrý den" pozdravila jsem ji.
?:"ahh dobré" řekla a vytáhla si nějaký skicak.
T/j:" mohla bych vám tykat? Nebo mám vikat (vykat.. Omlouvám se nevím jak se to píše) ?"
?:"říkej mi Greco" odpověděla stařenka.
T/j:" dobře Greco.. Minule když jsem letěla do Karolíny tak jste také seděla vedle mě,ale byl tu ještě Nějaky pan s vámi." řekla jsem zvědavě.
Grace:"ano vy myslíte mého manžela gregoryho. Ten tam zůstal. Ale jsem ráda že se zajímáte" řekne Grace a začne si do skicaku malovat nějaké šaty.
Grace:"mohla bych se tě tak na něco zeptat?"
T/j:"můžete" řekla jsem a usmála se.
Grace:" neděláte vy náhodou modeling?" řekla grace a já se pousmála.
T/j:"ne to vážně nedělám grece" řeknu ji a ona se tak divně podívala.
Grace :"ah.. Jaká to škoda" řekla zbytek letu jsme si povídali....
Když hlásili že už se chystáme k přistání tak se mě Grace zaskočila otázkou.
Grace:"a neměla by jste ani o ten modeling zájem?" já se na ni podívala.
"noo.. Jakoby nemám na to postavu, nenosím podpatky a už vůbec neumím pózovat" řeknu jí.
Grace:"to absolutně nevadí, postavu máte hrozně krásnou a příjemnou na pohled. Někoho takové potřebuji ve své agentůře. Aspoň to vyzkoušej te prosím" Řekla Grace. Nechtěla jsem zklamat postarší dámu.
T/j:"a tak dobře. Je ale vyzkouším"
Grace se zaradovala a vytáhla si z baťůžku který měla do nohami peněženku. Vytáhla kartičku kterou mi dala a smála se.
Grace:"děkuju že jsi přijmula mou nabídku"
"pouze to vyskoušim" opravila jsem ji a usměju se taky...Když jsme přiletěli, tak jsem si zavolala taxík a jela rovnou na internát.
První co bylo když jsem přijela na internát, bylo to že jsem jsem si zalezla do pokoje a začala si vybalovat. Poté co jsem si vybalila jsem šla k Mie na pokoj že ji pozdravim. Zaklepala jsem a chvilku cekala, po chvilce otevřela dveře.
M:"TY UŽ SI TADY" zapištěla a hned mě obejmula.
T/j:"jo jsem tady mio" řeknu Š objetí ji vrátím.
M:"pojď do pokoje a všechno mi vyprávěj!" pustila mě a zatahla mě to pokoje, hned za sebou zavřela dveře.
M:"a teď povídej"
T/j:"nic... S paytonem už nejsem, bratři v-"
M:"POČKEJ-POČKEJ!! TY UŽ NEJSI S PAYTNEM?!!" vyjekla po mě..
T/j:"ne.. Po-podváděl mě" řeknu a hned mi je do pláče.
M:"zlato, Payton je pěkný kokot neví o co přišel!"
T/j:"asi jo" reknu a chvilce ji ležím v objetí..
M:"fakt kokot jeden" snažila se mě utisit ale moc jo to nešlo..
T/j:"mužem o něm přestat mluvit?"
M:"juu" řekne a mezitím mi začne vyprávět co se dělo tady.
T/j:"nekecej"
M:"no! A mám jeho telefoni číslo, myslím si ue by jsme mohli být couple."
T/j:"jezis to ti tak hrozně prejuu!!" řeknu mie když se mi chlubila ze byla s nějakým klukem ze třídy D venku.Zbytek dne uplynul jako voda, díky tomu že jsem přijela v pátek tak je teď sobota (jak logické ze?)
Mia sla zase s tím klukem ven. Já se rozhodla ze se půjdu projít, vzala jsem si bundu (oblekla už jsem byla) a vzala si mobil který jsem si dala do levé kapsy u bundy, zavřela jsem pokoj a chtěla si dát o prave kapsy klíče, dala jsem je tam ale nahmatala jsem tam i nějakou kartičku, vytáhla jsem ji a byla to ta kartička od Grace.
T/j:"aa už vím co dneska budu udělat" reknu a vytáhnu mobil, výročím telefoni číslo na kartičce... Chvilku mobil vyzváněl a pak to někdo zvedl.
T/j:"dobrý den u telefonu t/j"
?:"Ahh zdravím tě"
T/j:" je u telefonu grece?"
? :"ano je"
T/j:"dobrý den Grace. Napadlo mě ze by jsme se mohli dneska sejít"
? :"Budu moc ráda" rekne a nahlásí mi cas a místo setkání.
Grace:"budu se na tebe těšit."
T/j:"ja na vás taky"
ČTEŠ
🥀🌹🌷 don't give me hope if you 🥀🌹🌷 2#
Historia CortaPokračování příběhu Jestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...