1.bölüm tanışma

1.1K 14 3
                                    

Dün hocamızın biri kampa gideceğiz dedi. Bizim gibi bir kaç sınıfta gelecekti. Bende dün akşamdan bazı hazırlıklarımı yapmış sayılırdım. Sadece bir kaç tane kişisel eşyam vardı.

Kalktığımda saat 07:00'ydi. Ve erkenden kalkmayı sevmem. Okuldan nefret ederim. Elimi yüzümü yıkadım, dişimi fırçaladım ve hazırlanmaya başladım. Üstüme göbek üstü siyah bir bluz ve altıma mavi bir kot pantolon giydim. En son yanıma biraz para,telefonum ve çantamı aldım. Anneme haber verdim ve okula doğru yol aldım. Yolda kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye başladım.

Okula geldim ve arkadaşlarımı aradım bulamadım. Bekleyecektim onların gelmesini. O sırada telefonumda bir şeyler ile uğraşıyordum.Etrafa bakmak için kafamı kaldırdım. O an etrafta dikkatimi çeken bir kişi vardı. Sarışın, mavi gözlü, spor giyen birisi. Ayrıca o hikaye okuyordu. Aman tanrım, daha hayatımda hiç bir erkeğin hikaye okuduğunu görmedim. Ve o an içimden ona ne okuduğunu sormak geldi. Hayır tabiki bunu yapmayacaktım. Buna cesaret edemezdim.

Arkadaşlarım Zeynep Sevda ve Ayda.
- "Siz nerede kaldınız şimdi servis gelecek" dedim üçüne.
"- Kızım makyaj yaptım ayrıca saçımı da yaptım öyle sersefil gelecek halim yok değil mi" dedi Ayda
"- Haklısın Ayda" dedi Zeynep ve Sevda.
"- Her neyse boşverin. Şimdi servis gelecek ve hazırlanalım.

Servis geldi ve bindik. Kızlar arkama oturdu. Herkes yerine oturdu. Ben yan koltuğuma çantamı koymuştum. Ve o sarışın çocuğa yer kalmamıştı. Bana baktı dik dik ben tabi onu öyle görünce biraz tırstım ve çantamı çektim.  Yanıma oturdu. Ve kulaklığını takıp müzik dinlemeye başladı. Sanki ben yokmuşum gibi davranıyordu ve bu durum benim canımı sıkıyordu. Neden sıkılsın ki o beni tanımıyor ben onu tanımıyorum. Her neyse bende dışarıyı izleyeyim.

Tam uyuyacaktım kafam onun omuzuna düşüyordu ve geri çekiyordum bu böyle bir kaç kere devam etti. En sonunda kafamı omuzuna koydu ve ben o an şaşırsam da tepki veremedim çünkü, çok uykum vardı ve hemen uyumuştum.

Mola verdik ve ben durduğumuzu anlayınca kalktım. Etrafıma baktım herkes inmişti tek biz kalmıştık. Ona biraz bakmak istedim uyandırmaktan vazgeçtim. Bir kaç dakika boyunca izledim. Sonra birden kıpırdanmaya başladı ve ben ona bakmıyormuş gibi yapmaya çalıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AteşpareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin