Τζέσικα POV
Ο Λίον δεν είναι εδώ όταν εγώ ξυπνάω . Τεντώνομαι και σηκώνομαι από το κρεβάτι. Φοράω μια απλή άσπρη μπλούζα και ένα τζιν σορτσάκι.
Βγαίνοντας από το δωμάτιο αποφασίζω να κατέβω στην κουζίνα. Εκεί βρίσκω την Λίνα ,τον Κόνορ και την Σαμάνθα. Ο Γκάμπριελ κοιμάται ακόμη στον καναπέ. - καλημέρα., λέω.
- θες καφέ?,με ρωτάει η Σαμάνθα.
- Ναι ,θα το ήθελα., λέω.
Μου βάζουν μια ζεστή κούπα και κάθομαι στο τραπέζι.
- Ο Γκάμπριελ πως και δεν ξύπνησε?, ρωτάω.
- Αφού ξέρεις κοιμάται πολύ.,μου λέει η Λίνα.
- Πάω να το ξυπνήσω.,της λέω.
- Καλή τύχη.,μου απαντάει ο Κόνορ.
Εκείνη την στιγμή η Μπέτυ κατεβαίνει .
- καλημέρα !,της λέω.
- καλημέρα., απαντάει.
- Γκάμπριελ. Ξύπνα.,του λέω.
Δύο χέρια με τραβάνε ξαφνικά.
- Πας καλά?,του λέω. Βρίσκομαι ξαπλωμένη δίπλα του και όλοι γελάνε.
- Ναι μια χαρά. Εγώ δεν σε ξυπνάω.,μου λεει.
- Μα κοιμάσαι πολύ.,του λέω.
- Κλείσε τα μάτια σου και κοιμήσου και εσύ τώρα.,μου λέει.
Σκάω στα γέλια.
- πάω να πιω καφέ .,του λέω.
- Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.,μου απαντάει και σηκώνομαι από κοντά του.
Ο Λίον κατεβαίνει και πηγαίνω να τον φιλήσω. Η Μπέτυ πνίγεται από ένα μπισκότο και η Σαμάνθα προσπαθεί να την βοηθήσει.
Ο Γκάμπριελ τελικά σηκώνεται και κάθεται να πιει ένα ποτήρι καφέ.Λίον POV
Η Τζέσικα ξύπνησε με όρεξη. Αφού μαγείρεψε βγήκαμε έξω και περπατήσαμε όλοι μαζί.
Μετά εγώ ,ο Κόνορ και ο Μάρκος πήγαμε για ψώνια.
Τώρα είναι μεσημέρι και καθόμαστε στο τραπέζι και τρώμε.
Η Μπέτυ κάθεται δίπλα μου και από την άλλη η Τζέσικα.
- Μπορείς να μου πιάσεις λόγο την σαλάτα?,με ρωτάει.
Την πιάνω και της την δίνω.
- Ευχαριστώ.,μου λέει. Τα δάχτυλα μου ακουμπούν τα δικά της και απομακρύνει γρήγορα το χέρι της.
Χαμογελάω ελαφρά ώστε να μην με καταλάβουν και συνεχίζω την συζήτηση. Είναι λίγο δύσκολο να συγκεντρωθω με την Μπέτυ δίπλα μου.Λίνα POV
Ευτυχώς δεν μας έπιασαν σήμερα το πρωί. Η Σαμάνθα κατέβηκε σχεδόν τρέχοντας στην κουζίνα.
Το πρωί είχαμε πάει βόλτα έξω και η Σαμάνθα δεν ξεκολλούσε καθόλου από τον Κόνορ.
Τώρα στο μεσημεριανό κάθεται απέναντι. Φάγαμε προσπαθώντας να μην κοιταζόμαστε.
Κάποιοι έχουν σηκωθεί και κάποιοι άλλοι βγήκαν έξω.
Εγώ πιάνω μια μπανάνα και την ανοίγω αργά. Ο Κόνορ εκείνη την στιγμή καπνίζει ένα τσιγάρο και κοιτάζει το τηλέφωνο του. Καθόμαστε στον καναπέ.
- Κόνορ πάω λίγο έξω., φωνάζει η Σαμάνθα.
Σηκώνει το βλέμμα του και με κοιτάζει.
Εγώ τρώω την μπανάνα μπροστά στα μάτια του όσο πιο προκλητικά γίνεται. Τον βλέπω να του σηκώνεται και κατεβάζει ένα μαξιλάρι μπροστά του.
- Κόνορ?,τον ρωτάω.
- τι,θες μωρό μου?
- Πόσο πολύ με θες τώρα?,τον ρωτάω.
- Σε είδα ότι είδες πόσο σκλήρυνα για εσένα.
- Ναι το είδα.,του λέω.
- Θέλω να σε πάρω εδώ και τώρα στο καναπέ. Θέλω να σε ακούσω να ουρλιάζεις.,μου λέει.
Κατεβάζω τα δάχτυλα μου πάνω στην κλητοριδα μου και αρχίζω να τριβομαι μπροστά στα μάτια του.
- Λίνα,θεέ μου.,μου λέει.
Πετάω την φλούδα της μπανάνας στο τραπέζι.
- Το παίζω για εσένα μωρό μου.,του λέω.
Με κοιτάζει και δείχνει έτοιμος να με πηδήξει.
- Πιάσε τις βυζάρες σου.,με προστάζει και το κάνω. Πιέζω τα βυζιά μου, τρίβω τις ρώγες πάνω από την μπλούζα και έπειτα.ξανατριβομαι.
Κλείνει τα μάτια ορμητικά και ανακαθεται.
Τώρα που δεν είναι κανείς κάτω σηκώνομαι και σκύβω από επάνω του. Κάθομαι πάνω στο παντελόνι του με τον κώλο μου και αρχίζω να τριβομαι.
- Α,ναι ....ναι..... Λίνα.....τι καύλα είσαι Γαμωτο.,μου λέει.
Ακούω κλειδί όμως στην πόρτα και σηκώνομαι. Πηγαίνω γρήγορα και κάθομαι στον διπλανό καναπέ. Ο Κόνορ πιάνει το κινητό και κάνει ότι χαζεύει.
Η Τζέσικα πηγαίνει επάνω με τον Λίον .
- καλό μεσημέρι .,τους λέω.
- Επίσης.,μου λένε καθώς απομακρύνονται.
Ο Κόνορ σηκώνεται και με τραβάει από το χέρι να σηκωθώ και πηγαίνουμε στο μπάνιο του πρώτου ορόφου. Αφού σιγουρευετε ότι δεν είναι κανείς μέσα με βάζει μέσα. Κλείνει το καπάκι της λεκάνης αφαιρεί το παντελόνι και μένει με το μποξερακι κάθεται επάνω και εγώ κάθομαι επάνω στον φουσκωμένο για εμένα καβάλο του. Ανεβαίνω πάνω του και κάθομαι. Αρχίζω να τριβομαι για να ικανοποιηθουμε και οι δύο.
Σηκώνω την μπλούζα μου και φαίνονται τα βυζιά μου . Θέλω να με κοιτάζει και να με ποθεί.
Μου κουνάει με τα χέρια τον κώλο μπρος πίσω και εγώ τον αγκαλιάζω. Το κεφάλι του ακουμπάει στο στήθος μου και με τα χέρι μου χαϊδεύω τα μαλλιά του. Αρχίζω να κουνιέμαι πολύ γρήγορα και εκείνος αρχίζει να βογκαει όπως και εγώ.
- Θέλω να σε πηδήξω.
- όχι τώρα.,του λέω.
- Θέλω να σε σκίσω! ,μου λέει και καυλώνω και άλλο.
- Τι άλλο? ,πες μου.
- Να σε ρίξω στα τέσσερα και να σε καβαλήσω άγρια.,μου συνεχίζει.
- Ναι, Γαμωτο., φωνάζω και μου κλείνει το στόμα.
- πότε? ,με ρωτάει.
- Πότε τι?
- Πότε θα με αφήσεις να στο εκπληρώσω.
- Αύριο στις πέντε το πρωί., του λέω. Κουνιέμαι υπερβολικά γρήγορα επάνω στον καβαλο του και εκείνος τελειώνει επιτόπου όπως και εγώ. Τον φιλάω στο στόμα και οι γλώσσες γίνονται ένα.
Σηκώνεται ντύνεται και εγώ κατεβάζω την μπλούζα μου.
- Φεύγω !,του λέω.Τζέσικα POV
Τι παθαίνει με εμένα τις τελευταίες ημέρες ο Λίον. Κάνουμε έρωτα άγριο και λαίμαργο.
Με πετάει στο κρεβάτι και αφού φοράει προφυλακτικό εισχωρεί μέσα μου.
Μου αρέσει όπως μου το κάνει. Με κάνει να χύνω τρέλα αλλά ελπίζω να μην είναι τίποτα άλλο πίσω από την αλλαγή.
- Λίον....και άλλο!,του λέω.
Κουνιέται γρήγορα και άγρια . Αρχίζω να ουρλιάζω από την απόλαυση. Μόλις τελειώνει ξαπλώνει από κάτω και με βάζει να τον καβαλήσω από επάνω. Αρχίζω να χοροπηδάω επάνω στον ανδρισμό του με τόση λαχτάρα.
Με βαράει ελαφριά στον κώλο και έπειτα στο στήθος.
Με καθοδηγεί εκείνος με τόση δύναμη σε ότι κάνει.
- Χύσε Τζέσικα. Δείξε μου πόσο σου αρέσει Γαμωτο σου. , κάνει απότομες ωθήσεις μέσα μου και πέφτω μπροστά. Μου πιάνει τα μαλλιά και μου τραβάει το κεφάλι πίσω για να μου φιλήσει τον λαιμό.
Εγώ είμαι ακόμη από πάνω του και εκείνος κάνει τρομερά γρήγορες ωθήσεις και τελειώνω ουρλιάζοντας το όνομα του ξανά και ξανά.
Με κατεβάζει από επάνω του και με βάζει να καθίσω στα τέσσερα.
- Λίον δεν.......
Μπαίνει απότομα μέσα μου και εγώ αρχίζω να αναστεναζω.
- Α ΝΑΙ....... ΛΊΟΝ. ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ ,ΝΑΙ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, ουρλιάζω καθώς ο Λίον τελειώνει κάνοντας με να τελειώσω και εγώ.
Με γυρίζει προς τα αυτόν και πιάνει το κεφάλι μου και μου χώνει στο στόμα την τεράστια στύση του.
Κουνιέται μέσα στο στόμα μου με πολύ γρήγορες κινήσεις και σπρώχνει το κεφάλι μου να του την γλείψω όλη αν και είναι δύσκολο γιατί είναι τεράστια.
Βογκαει και τελειώνει στην συνέχεια στο στόμα μου.
Πέφτω εξαντλημένη στο κρεβάτι .
- ήσουν..... ΤΈΛΕΙΟΣ., λέω ειλικρινά. Δεν ξέρω τι τον έπιασε σήμερα. Πάντα είναι τέλειος αλλά τόσο άγρια δεν είχαμε ξανακάνει.
- Ευχαριστώ μωρό μου.,μου λέει και σηκώνεται από το κρεβάτι.
- Που πηγαίνεις?
- Πάω για μπάνιο.,μου απαντάει και φεύγει.Αυτό είναι το κεφάλαιο για σήμερα!
YOU ARE READING
BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE
ChickLitΜια ομάδα φίλων κανονίζουν καλοκαιρινές διακοπές στο βουνό . Αυτό που δεν υπολόγιζαν ήταν ο έρωτας ,το μίσος και το νόημα της φιλίας. Τι θα γίνει όταν βρεθούν αντιμέτωποι με όλα αυτά. Ένας κρυφός έρωτας.... Μια παράνομη σχέση..... Μια απάτη.... Μια...