Kelime sayısı: 572
Not: Bu bölüme ikiziniz olarak balıklama atlamış bulunmaktayım. İki Türk mutant olarak Avengers ile neler yaşayacağız hadi bakalım.
Not2: Ateş ve toprak elementini kontrol edebiliyorsun. Bende geriye kalan ikiliyi. Ayza yazdığım kişi ben oluyorum canlarım.
Not3: Eğik yazan kısımlarda Türkçe konuşuyoruz.
Not4: !!Lütfen bölüm sonuna koyacağım notu eş geçmeyin!!
!! Küfür uyarısı!!
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Başının ağrısı ile yattığın yerden doğruluğunda az ötende yatan ikizini görüyorsun. Etrafına baktığında ise yenilmezleri görmek kesinlikle beklediğin bir şey değildi. Gördüğün yüz ile çeneni tutamıyorsun.
Y/N: Bu televizyonda göründüğünden daha yakışıklı duruyormuş. Maske de yakışmış hani kaslar falan belli etmiş kendini yiğidim dediğinde duyduğun kahkaha ile ikizine dönüyorsun.
Y/N: Hah, utanacak zamanı buldu yine yavşak diyerek gözlerini duyduğunda Tony'nin sesini duyduğunuz gibi gözleriniz büyümüştü.
Tony: Friday dediklerini bizim dilimize çevir.
Ayza- Y/N: Çevirirsen seni sistemden sileriz, ayağını denk al lan diyerek aniden konuştuğunuzda diğerleri irkilmişti.
Ayza: Halloğğ haksiğm diyerek sırıttığında elinle yüzünü kapattın.
Y/N: Alın bunu, tanımıyorum amına koyayım diyerek yüzünü salladığında beklenen kutsal cevap gelmişti.
Steve: Lenguage!
Ayza: Aha geldi ahlâk Amerika! Dediğinde kendini geriye attın.
Y/N: Sen hangi günahımın bedelisin diyerek sızlandın.
Ayza: Senin doğman bile bir günah pezevenk Dünya böyle bir günah görmemişti dediğinde gözlerini kısarak ona baktın.
Y/N: Vayy çakall, küfür kısmını Türkçe'ye çeviriyor birde dediğinde tekrar o kutsal ses duyuldu.
Steve: Heyy!! İkinizde 'ciddi misin amk?' bakışları attığınızda gözlerini devirmişti.
Natasha: Hadi ama Steve konumuz bu mu? Kulenin ortasına iki kız düşüyor ve sen buna mı takılıyorsun!?
Oklarını size doğrultmuş Clint'i gören Ayza yine yavşaklık yapmaya başlamışken sen Peter'a bakmamaya çalışıyordun.
Ayza: Vay anasını, ok atarken daha mı seksi oluyor bu çıtır diyerek pişmiş kelle gibi sırıtırken direkt olarak Clint'e bakıyordu.
Clint: Siktir bu niye bana böyle bakıyor, ne dedi bu az önce!? Dediğinde kahkaha atmıştınız.
Y/N: Sal lan adamı! Ben sana insanları korkutma demedim mi? Beni rezil etmek için Dünya'ya gelmiş gibisin diyerek sitem etmiştin.
Avengers sizi zorla salonda koltuklara oturtarak sorguya çekmişti. Uzun süren kendinizi izah etme sürecinin ardından sizi test edeceklerini ve işlerine yarayıp yaramayacağınıza bakacaklardı. Çünkü onlara katılmak istemiştiniz. Peter ve sen mutfak masasında oturmuş konuşuyordunuz şuan. Sana güçlerin hakkında sorular soruyordu.
Peter: Peki göstere bilir misin? Yani... Ben merak ettim diyerek utangaç bir şekilde konuştuğunda gülerek onayladın. O ilgiyle elinden çıkan ateşe bakarken sen ise onun yakışıklı çehresini izliyordun. Tabi salondan gelen bağırışı duyana kadar.
Ayza: Biraz az bak lan it, çocuğun yüzünü eskiteceksin.
Yanında duran meyvelikten elma alarak kafasına fırlattığında hava elementi ile tutup ısırdığında 'pezevenk' diye mırıldanarak önüne dönmüştü.
Tony: Arkadaşın Peter'ı aldı götürüyor resmen. Sen kime göz diktin? Pietro'yu seve, seve verebiliriz dediğinde gülerek ona döndü Ayza.
Ayza: Birincisi arkadaşım değil ikizim, ikincisine gelecek olursam Tonycim ben topluca hepinize yavşamayı düşünüyorum canım benim. Ama teklifine hayır diyemeyeceğim diyerek Pietro'ya göz kırpmıştı.
Natasha: Bu listenin dışında olduğuma sevinmeli miyim? Diyerek gülen Natasha'ya 'öyle mi?' bakışları atıyordun. Ayza hepsine yürüyebilirdi.
Ayza: Listenin dışında olmak mı? Ahh, listenin başında sen geliyorsun kızıl diyerek hülyalı bir şekilde bakarken kahkaha attın.
Y/N: Yavşak az yavaş uç, yere çalışacaksın diyerek kahkaha attın.
Ayza: Senin gibi mutfak köşelerine mi çekeyim bebeğim dediğinde ikinci bir elma vakası olmadan Peter seni tutmuştu. Sen Peter ile konuşmaya dönerken İkizim yavşaklığa devam ediyordu.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Kestik 🎬🎬
Umarım hoşunuza gitmiştir. Böyle sadece eğlencesine bir bölüm yazasım geldi.
Ve önemli dediğim kısıma geldik. Yazmaya başlarken 50 bölümde bitirmeyi düşünüyordum kitabı. Ve şuan 50. bölümdeyiz. Fakat kararı size bırakmak isterim. Sizce devam etmeli miyim?
I love you 3000🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et
Fanfic'Avengers ile hayal et' ilk defa hayal et kitabı yazıyorum. Ve devam ettirdiğim tek kitap olabilir. İçinde küfür, alkol vb. şeyler olacağı için yetişkin içerik olarak işaretlendi.