“Çıkmayacak mısın?” Kuzgun saçlı çocuk kapının yanına oturdu ve köşedeki çıplak figürü gördü. “Bence bir şeyler giymelisin. Hava soğuk ve annem çıplak dolaşmanın hoş olmadığını söylüyor. Özellikle bir kız için.”
Hiçbir şey söylemedi. Görünüşe göre söyleyecek çok şeyi olan genç çocuğun yumuşak sesini dinledi.
“Ağabeyim bir süre burada bizimle yaşayacağını söyledi, bu yüzden sana iyi davranmam gerekiyor ama..” Gergin bir şekilde pantolonunun kumaşını sıktı. “Sen de güzel olmalısın.”
“Hm..?” kız homurdandı ve küçük Uchiha’ya bakmak için başını geriye doğru eğdi. Ani hareketiyle geri çekildi ve korkmasına rağmen yerinden hiç kıpırdamadı.
“Ne demek istiyorsun?..” Gözleri çocuğa hançerler gibi dik dik baktı ve bakışlar öldürebilseydi, ölecekti. “Benim adım Sasuke Uchiha. Itachi benim ağabeyim.” Karmaşık özelliklerini not alarak, Sasuke devam etti. “Seni kurtaran oydu ve seni kurtardı.”
Beni kurtardı?Minami kaşlarını şaşkınlıkla çattı. Olanları hatırlamaya çalıştı ama başarılı olamadı. Birkaç saniyelik yoğun bir konsantrasyon ve baş ağrısından sonra kız, kendisini hücreden çıkaran kişinin içeride tutulduğunu hatırladı. Yavaş yavaş anılar akmaya başladı. Itachi ile hapishanede yaptıkları konuşma, köyün sokaklarında yürüyüş, Sasuke ve...
“Hey, seninle konuşuyordum!” Genç Sasuke yüzünde gözle görülür bir somurtmayla tersledi. “Çok kabasın.”
“Ben.. Üzgünüm.” Zihni hala neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Vücudu şiddetle titremeye başladı ve çocuğun ilk tahmini, kızın çıplaklığından dolayı üşüdüğü oldu. “Burada bekle!” Sasuke ayağa kalktı ve kapıyı kapatmayı unutarak aceleyle odanın dışına çıktı. Minami birkaç saniye tereddüt etti ama sonra ayağa kalkıp içinde bulunduğu karanlık odanın dışına bir göz atmaya karar verdi.
Odaya ikinci bir bakış atan Minami'nin gözleri, içinde yattığı şiltenin kapağına takıldı. Belki de çıplak dolaşmak hiç de iyi bir şey değildi.
İnce battaniyeyi üzerine çekti ve omuzlarına attı, ancak odadan çıkmak için kapıyı açtığında yüzü doğrudan Itachi’nin göğsüne çarptı. Minami ne kadar şaşırsa da içgüdüsel olarak geriye doğru sıçradı.
“Ne yapıyordun?” Itachi sakin bir sesle sordu.
“...Beni korkuttun.” Gözlerini Itachi’den ayırdı, onun dışında her yere baktı.
“Seni o korkunç yerden çıkardım ve bundan sonra benim evimde, ailemle birlikte kalacaksın...” Itachi’nin dudakları nazik bir gülümsemeyle kıvrıldı. “Dürüst olmak en azından yapabileceğin şey, değil mi?”
“Beni affet...” Minami birkaç saniye sonra yalvardı. “Sadece etrafa bakmak istedim, hepsi bu.”
Gözleri Itachi’ninkilerle buluştu -ki sessiz bir manzara ile birbirlerine bakıyorlardı- Sasuke odaya koştu, neredeyse ağabeyine çarpıyordu.
“Ağabey!” Şaşkınlıkla ciyakladı.
“Sana odama gelmen konusunda ne demiştim Sasuke?" Itachi kaşlarını çattı;
"...Buraya gelmemek ve Minami-san'ı rahatsız etmemek.." Sasuke gözlerini indirdi ve dudaklarından yavaşça bir somurtma yükseldi. "Ama Ağabey.. kendini iyi hissetmiyordu. Bak!" katlanmış kıyafetleri Itachi'nin yüzüne doğru yaklaştırdı. "Annemden yedek kıyafet istedim!" Itachi derin bir iç çekerek ayağa kalktı ve nefesinin altında ne Minami’nin ne de Sasuke'nin anlayamadığı birkaç kelime mırıldandı. "Bundan sonra kızla yapılacak görev emirleri benden gelecek." Danzo omzunun üzerinden diz çökmüş Itachi'ye baktı. Genç, Uchiha'yı gerçekten şaşırttı. Görünüşe göre konsey davanın göründüğü kadar önemli olmadığına karar vermişti, çünkü artık hedef etkisiz hale getirilmişti. "Artık bunu Hiruzen ve ekibine bildirmeye gerek yok."
Itachi, Danzo’nun neler yapabileceğini biliyordu. Minami’nin idam edilmesini emrederse Itachi’nin itaat etmesi ve kızdan kurtulması gerekecekti.
“Evet.” Itachi’nin sesi sertti. Dudakları bir çizgi halini alırken birden aklına Minami geldi. Bu görev tahmin ettiği kadar uzun sürmeyecekti. “İtachi..?” Mikoto, oğlunun tüm ailenin yemek yediği yemek masasından aniden kalkmasına şaşırarak sordu.
“Anne, bundan Minami'ye biraz almamın sakıncası var mı?”
“Ah...” Mikoto onay için kocasına baktı, ama Fukaku en ufak bir tepki göstermeyip gözlerini yemeğine diktiğinde, sadece başını salladı.“Tamam.”
“Teşekkürler Anne.” Elinde pirinç kasesi alan Itachi heyecanla ona doğru yaklaştı ama serbest eli geleneksel sürgülü kapıya temas ettiğinde Fukaku konuştu.
“Ondan olabildiğince çabuk kurtul, Itachi.” Sessiz ama derin bir nefes alan Itachi, yüzünü sahte bir gülümseme maskeledi ve babasına döndü. “Tamam.” dar koridora girer girmez Itachi omuzlarından bir yük kalkmış gibi hissetti. Belki Minami gittikten sonra işler biraz daha iyiye giderdi.
“Burada ne yapıyorsun?” Itachi, verandada oturan kızı gördüğünde yumuşak bir sesle sordu. Bir şey söylemek için dudaklarını araladı ama sonra tekrar kapatmaya karar verdi. Birkaç saniyelik sessizlikten sonra Itachi pirinç kasesini yanına koydu ve ahşap yapının üzerine oturdu.
“...Üzgünüm. Sana itaatsizlik etmek istemedim.”
Minami kaseye ve Itachi’ye bakmadan özür diledi. “Böyle oturmak... bir şekilde çok tanıdık geliyor.” Eli ahşap zeminde gezindi ve gözleri sonunda Itachi’ninkiyle buluştuğunda bakışları bir anda yumuşadı.
“Ters giden birşey mi var?” Itachi, gözlerindeki ifadenin ilgisini çekerek sordu.
“Burayı sevmiyorsun, değil mi...?” Minami başını öne çevirdi, dudakları derin bir şekilde sızladı ve kaşlarını çatarak öne doğru eğildi. Itachi’ye göre bu ifade ağlamaya başlayacakmış gibi görünüyordu.
“Çok naziksin Itachi...” sesi sadece bir fısıltıdan ibaretti. “Çok nazik.."
İşte o an, Itachi çenesinden aşağı damlayan gözyaşlarını fark etti.
Neden ağlıyordu, bunu Minami bile bilmiyordu. Ama Itachi’ye her baktığında göğsünü sıkan bu acı verici duygu vardı.
Belki de ona birini hatırlatmıştır. Daha önce bir yerde gördüğü o hüzünlü ama sisli gözler.
Belki o da kendini yalnız hissetmiştir.
Belki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTACHİ UCHİHA X READER
RomanceDüzenleniyor... -Uzat bana ellerini sevdiğim, bir ömür birlikte geçsin, hayat yüreğinin sıcağında, gözlerinin güzelliğinde aksın gitsin... -İtachi Uchiha x reader -Oneshots'tur