Na jó nem tudok hétvégéig várni. 😂
EXTRA KÜLÖNKIADÁS
"Necklace"
Külső szemszög:
Miután haza értek édesapjuk Nikit és Sunghoont az irodájába hívatta.
-Nishimura Riki teljesen el ment az eszed? Miattad meg is halhattatok volna!
-Sajnálom apám. Nem akartam bajt okozni.
-Sunghoon!
-Igen apám?
-Legyél együtt Niki vel! Kell mellé valaki aki figyel és vigyáz rá!
-De apám! Ő a testvérem! És meleg sem vagyok!
-Nem érdekel mit mondasz! Együtt leszel vele és kész!Sunghoon nem mondott semmit inkább csendben maradt. Tudta, hogy úgy sem lesz együtt vele maximum csak vigyázni fog rá mint öccsére.
Viszont Niki már más tészta.-Értettük apám. Együtt leszünk, ha te úgy kívánod.
-Nem értelek téged fiam. Olyan szófogadó gyerek vagy és voltál mindíg is. Akkor ez mégis mi volt?
-Én.. Szomjas voltam.
-Ha szomjas vagy nekem szólj es hivatok valakit akiből ihatsz vagy hozatok vért a kórházból, de ne az erdőben vadászgass! Nagyon veszélyes dolog! Bárki megláthat!
-Értettem apám. Mégegyszer nagyon sajnálom.Miután elengedte őket a király, és messzebb értek Sunghoon egyből le kiabálta az öccsét.
-Te normális vagy? Én biztosan nem leszek veled együtt csak azért mert apa úgy kívánja!
-De Hoon!
-Nincs semmi Hoon! Felejtsd el ezt az egészet! Figyelni fogok rád de nem leszek veled együtt!Az idősebb idegesen elviharzott a szobája irányába ott hagyva a fiatalabbat akit mardosta a bűntudat. Bűntudata volt a fesztiválon történtek miatt,hogy majdnem megölette magát és a fivéreit, és azért is bűntudata volt, hogy Sunghoon miatt nem tud apja kedvére lenni még akkor is ha neki is más tetszett az apja elött mutatni akarta azt hogy együtt van Hoonnal. Szóval a kastélyban úgy kellene viselkedniük mint egy párnak.
Fiatalabb is irányt vett a háló szobája felé. Ágyára le ülve, maciját az ölébe húzva kedzett el gondolkozni, hogy mit is tudna tenni azért, hogy Hoon vele legyen. Nagyon sokáig fent maradt, és mivel nem jutott eszébe semmi, el teleportált a könyvtárba.
Szinte az összes polcot és könyvet átnézte, amikor is a kezébe akadt egy igen érdekes könyv. Boszorkány "varázslatok" amiket nem csak boszorkányok tudnak véghez hajtani.Niki elkezdte lapozgatni a könyvet. Olvashatott manifesztálás módszereiről, mi egyébről. Tovább lapozta a könyvet reménykedve. De jól tette, hisz be vált a reménykedése.
"Hipnotizálás"
Riki szobájába teleportálva olvasta tovább a hipnózis részleteit. Megtudta, hogy hogyan kell csinálnia én mire kell vigyáznia.
Miután elolvasta az egészet a könyvet biztonságos és biztos helyre eldugta majd le feküdt aludni.
Reggel kicsit fáradtan ébredt fel hiszen sokáig fent volt. Meg reggelizett fivéreivel együtt persze nem szólt hozzájuk semmit, még csak rájuk sem nézett. Miután végzett a szokásos tánc és zongora óráira ment. Mikor elszabadult a tanártól délután egyből a kincstárhoz teleportált. Keresett egy nyakláncot hiszen az kelleni fog a hipnotizáláshoz majd mintha mi sem történt volna ott el teleportált onnan.
Meg ebédeltek. Az egész család le ült még édes apjuk is. Senki nem szólt semmit. Niki és Hoon jó messze ültek egymástól ami apjuknak is feltűnt, így csak mérges tekintettel nézett idősebb fiára.
-Apám ne idegeskedj Hoon miatt kérlek. Majd megbeszélem vele.
-Ajánom is, hogy rá vedd!
-Mindenképpen.A délután folyamán Sunghoon jól láthatóan kerülte Rikit, de nem járt valami sok sikerrel.
Mikor a folyosón sétált Riki a háta mögül meglátta őt így mögé teleportált, majd azzal a lendülettel rá fogott Hoon karjára és újra teleportált csak most az idősebbet is magával rántva.
A fiatalabb olyan helyre vitte az idősebbet ahol biztos nem látja őket senki és nem is fog rájuk nyitni.
Az idősebbnek ideje sem volt reagálni Niki már az ölébe fektette s elkezdte véghez hajtani a "szertartást".
Miután látta, hogy fivére tényleg hipnózisba esett elkezdte a szöveg mondását amivel manipulálhatja a fiút.
-A kastélyon belül együtt vagyunk. Ezt a nyakláncot a nyakadba fogom rakni akkor felébredsz a hipnózisból. A nyakláncot semmiképpen sem veheted le.
Sungoon hirtelen mozdulni kezdett a nyaklánc felé, de Niki feljebb rántotta. A nyakláncot véletlenül el is engedte ami ez miatt Sunghoon ra esett, de nem ébredt fel a hipnózisból.
Niki a nyakláncot megfogva Hoon nyakába rakta aki fel is ébredt a tudat alatti állapotból.-Oh szia Niki. Hogy kerültem ide? Jah megvan. Biztosan csak veled akartam lenni kettesben.
-Igen Hyung. Apa biztos örülni fog nekünk.
-Nekem mindegy hogy apa örül e. Én örülök, hogy veled lehetek.A fiatalabb örült, sikerült elérnie, azt hogy Sungoon a kastélyban tettesse, együtt vannak. Viszont arra nem gondolt, hogy elrontott valamit.
A szöveg amit mondott nem volt pontos. Lényegre törő volt de nem volt pontos.
Ő azt monda " a kastélyon belül együtt vagyunk. " de arra nem gondolt, hogy így az idősebb olyanokat is fog tenni mikor kettesben vannak amire nem áll készen.Az idősebb Riki ajkaira hajolt. A fiatal fiú teljesen le blokkolt. Mikor észbe kapott, hogy fivére mit csinál próbálta eltolni de túl gyenge volt hozzá. Elgyengítette őt fivére méz édes csókja. Nem akart ő sem semmi komolyat fivérétől mikor az apjánál bele egyezett a dologba és nem is gonolt ilyenekre, hiszen mégis a testvéréről volt szó de teljesen magával rántotta őt a kellemes érzés. Nem akart elszakadni Sunghoon tól. Szó szerint többet akart.
"Park Sunghoon. Elvarázsoltál"
-------------------------------------------
Kérlek ne öljetek meg😅😅
VOUS LISEZ
Drunk dazed/ Enhypen. ff.
FanfictionHét fiatal fiú akik több ok miatt sem mondhatóak átlagosnak. Az egyik az, hogy hercegek a másik pedig egész hihetetlen. Legendák szólnak vámpírokról de senki sem gondolná, hogy valójában léteznek. És egy átlagos lány aki a kastély alatti kis városb...