Rewriting
-
No no nononono .
"Mama . What is this ? " kata ku mengeluh kasar . This is fucking stupid .
"Don't give me that attitude girl . Mama nak kawinkan kamu dengan lelaki yang actually boleh sara kamu sepanjang hidup . Bukannya macam ex boyfriend kamu tu . Apa nama dia ? Suho ? Oh please . Budak tu langsung tak boleh bagi kamu kebahagian-"
"SHUT UP"
Silence .
Mama terbeliak memandang aku . Dan mula ketawa sinis . "You yelling at me ?" Katanya . Masih ber hahahahahahahHAHAHAHAHH macam aku tengah buat lawak depan dia .
"Do you even care . Apa yang Rahee rasa selama ni ? . Pernah ambik kisah ? Cari kebahagian untuk Rahee ? You literally just kawinkan Rahee dengan orang yang kaya kaya . So boleh kembangkan bisnes hotel mama tu-
SLAP
aku mengeluh . Why am still alive again .
"Dah pandai dah kurang ajar sekarang ? eh mama buat macam ni untuk kamu jugak tau ! Untuk kebahagian kamu , untuk kamu senang satu hari nanti !"
"Kebahagian bukan daripada harta ma . Its about love . Kalau mama penTINGKAN SANGAT KEBAHAGIAN RAHEE MAMA TAKKAN HALANG RELAY RAHEE DENGAN SUHO . MAMA TAKNAK DIA JADI MY SOON TO BE HUSBAND SEBAB DIA TAK BERADA MACAM KITA . YOU BASICALLY YELLING AT HIM AND SAID YOU DONT WANT HIM TO BE WITH ME AND SAID HE IS FUCKING WORTHLESS , THATS WHY DIA BLAH . Seriously tho . I'm done with your bullshit" aku menarik nafas dengan dalam . "I'm leaving , I don't want to live in this hellhole"
-
Hey .