Λούκας POV
Δεν ξέρω πως να εξηγήσω την σχέση μου με τον Μάρκους. Είναι αρκετά περίπλοκη έως και αδύνατη.
Ζηλεύει πολύ και ενώ στην αρχή μου άρεσε από ένα σημείο και μετά το έβρισκα τελείως ενοχλητικό και συνεχίζω να το βρίσκω. Δεν γίνεται να μην μιλάω σε κανέναν, να μην έχω δουλειά και να είμαι μόνο με εκείνον.
Κάποια πράγματα έχουν και τα όρια τους.
Τον τελευταίο καιρό δύσκολα βρίσκουμε χρόνο για την σχέση μας και έχουμε να έρθουμε κοντά πολύ καιρό. Έχουμε καταλήξει να φαινόμαστε σαν δυο καλά φιλαράκια.
Έχω ανάγκη την ερωτική συνεύρεση αλλά δεν βλέπω να γίνεται συντομα.
Κοιτάζω την ώρα είναι 5 το πρωί. Ξαπλώνω στο κρεβάτι και προσπαθώ να κοιμηθώ.Λίνας POV
Πηγαίνω στην πόρτα ,την ανοίγω και βγαίνω έξω από το σπίτι.
Στην συνέχεια πηγαίνω πίσω στην αποθήκη και περιμένω να έρθει και ο Κόνορ.
Χθες είχα πολλά νεύρα αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν θα έπρεπε. Ελπίζω να μην έχει καταλάβει τίποτα ο Κόνορ από την χθεσινή συμπεριφορά μου.
- Λίνα!,τον ακούω από πίσω μου. Γυρίζω και με φιλάει σηκώνοντας με στην αγκαλιά του.
- Άργησες λίγο.., παραπονιέμαι παιχνιδιάρικα.
Εκείνος χαμογελάει και έπειτα με ξαναφιλαει πριν με κατεβάσει κάτω για να ανοίξει την πόρτα.
- Έπρεπε να σιγουρευτώ για την Σαμάνθα.,μου λέει.
- Ναι καταλαβαίνω.,του απαντάω.
- Λίνα ....θα σου κάνω μια ερώτηση.,μου λέει.
- Σε ακούω.
- Σου αρέσει ο Γκάμπριελ?,μένω με το στόμα ανοιχτό.
- τι? Όχι!
Τον βλέπω να ανακουφίζεται αλλά φαίνεται σαν να θέλει να με ρωτήσει και κάτι άλλο.
- Έχεις πάει μαζί του?,με ρωτάει τελικά.
- Δεν σου επιτρέπω.,του λέω.
- έχεις πάει., συμπεραίνει λάθος.
- Είσαι τρελός.,του λέω.
- απάντησε μου.
- Όχι , Γαμωτο. Δεν έχω πάει με τον Γκάμπριελ. Μόνο με τιν Τζόνι και εσένα. Ευχαριστημένος?,τον ρωτάω νευριασμένη.
- Λίνα εγώ....
- Άφησε με ήσυχη. Δεν με εμπιστεύεσαι. Η σχέση μας τελειώνει εδώ.,του λέω.
Πάω να φύγω αλλά με τραβάει πίσω.
- Μην τολμήσεις.,μου λέει.
- Παράτα με.
- ζήλεψα το παραδέχομαι. Χαστούκισε με αλλά μην με αφήσεις.,μου λέει.
Τον κοιτάζω στα μάτια. Όταν το θέλει είναι σαν μικρό παιδί.
-Θα σε παρηγορισει η Σαμάνθα.,του λέω.
Εκείνος μου χαμογελάει και με τραβάει στην αγκαλιά του.
- εγώ εσένα θέλω. Εσύ με ανάβεις.,μου λέει και με φιλάει.
- Πόσο σε ανάβω?
- Πάρα πολύ. Αφού μετρούσα τις ώρες για να σε πάρω στην αγκαλιά μου.,μου παραδέχεται.
Με φιλάει παθιασμένα. Το φιλί του είναι κτητικό και λαίμαργο.
Με πηγαίνει προς τα άχυρα και με πετάει πίσω.
- Που την βρήκαμε την κουβέρτα?,τον ρωτάω.
- εγώ την έφερα χθές το απόγευμα κρυφά.,μου απαντάει και τον τραβάω να πέσει επάνω μου.
Τρίβει την στύση του επάνω μου και εγώ κουνιέμαι στον δικό του Ρυθμό. Βάζω τα χέρια μου κάτω από την μπλούζα του και τον χαϊδεύω στο σώμα του. Ανασηκώνεται και την βγάζει τελείως πετώντας την μακριά.
Με ανασηκώνει και βγάζει και την δική μου μπλούζα. Δεν φοράω σουτιέν γιατί ήρθα με τις πιτζάμες.
Πιάνει τα βυζιά μου στο χέρι του και με ξαπλώνει πίσω φιλώντας με.
Συνεχίζει να τρίβεται και ερεθίζομαι ακόμη περισσότερο.
Προσπαθώ να βρω να του κατεβάσω την φίρμα του αλλά είναι δύσκολο.
Καταλαβαίνει και σηκώνεται από επάνω μου . Κατεβάζει το παντελόνι και μου βγάζει το σορτσάκι στην συνέχεια κατεβάζει το μποξερακι και εγώ βγάζω το εσώρουχο μου δίνοντας του το προφυλακτικό να το φορέσει.
Έρχεται ξανά επάνω μου με το γόνατο του μου ανοίγει τα πόδια και μπαίνει μέσα μου.
- Μην μου ξαναπείς ότι θες να τελειώσει η σχέση μας.,μου λέει καθώς μπαινοβγαίνει μέσα μου.
Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τον κοιτάζω.
- Δεν θα το ξαναπώ., καταφέρνω να του πάνω.
Συνεχίζει να μπαινοβγαίνει κάνοντας με να αναστεναζω και να βογκαω δυνατά.
- Είσαι μόνο δική μου.,μου λέει.
Τελειώνω και έπειτα τελειώνει και εκείνος.
Καθόμαστε αγκαλιασμενοι για λίγο πριν αναγκαστούμε να σηκωθούμε και να πάμε στο σπίτι ξανά ώστε να μην μας ανακαλύψουν.
VOUS LISEZ
BETWEEN FRIENDSHIP AND LOVE
ChickLitΜια ομάδα φίλων κανονίζουν καλοκαιρινές διακοπές στο βουνό . Αυτό που δεν υπολόγιζαν ήταν ο έρωτας ,το μίσος και το νόημα της φιλίας. Τι θα γίνει όταν βρεθούν αντιμέτωποι με όλα αυτά. Ένας κρυφός έρωτας.... Μια παράνομη σχέση..... Μια απάτη.... Μια...