ALAM NIYO NAMAN SA STARTING PALANG SA STORY NITO― IF EVER NABASA NINYO. I HAD SAID FROM THE START THAT THERE WILL BE SOME SCENES NA HINDI PWEDE SA MGA MURANG EDAD― BUT I KNOW NAMAN SA MGA NAGBABASA BINABALEWA LANG IYUN― SO ITS YOUR CHOICE TO READ WHAT YOU WANT, PERO BINALAAN KO LANG KAYO. AND I HOPE 'NO JUDGEMENT' IF YOU WILL READ THIS STORY, PAALALA LANG. I AM JUST EXPRESSING. MAGBASA LANG KAYO AND GIVE ME YOUR 'POSITIVE FEEDBACK' AND IF EVER MAN YOU HAD SOME COMPLAIN WELL THAT IS NOT MY PROBLEM. YOU CAN FREELY LEAVE THE STORY, IF YOU DON'T LIKE IT― NO PROBLEMO. OKAY? NAKAKAINTINDIHAN BA TAYO?
OKAY, THANK YOU! ENJOY READING SA NAGBABASA! I APPRECIATE YOU, AND LABYUU! HOPE YOU LIKE IT!
CHAPTER 32
M E R C Y'S POV
TWO DAYS PASSED, my life was peaceful. Me and Achlys was still fine― our relationship is still fine. And we're still together. No trouble and any problems. Pero nangangamba parin ako. Every time me and Allan would collide. Palagi kong napapansin yung paraan ng pagtitig niya.
He would either glare at me or give me some look that I need to watch out. Everytime I looked at him, I remember his words that day. Ayokong makampante. Mas lalaong delikado na itong sitwasyun ko. Ika nga nila 'There is a calm, before the storm'
I may not know what tomorrow will be. Baka magising nalang ako na alam na pala ni Achlys ang lahat. I can't bear to see his full of hatred, again. Nakita ko na iyun noon at ayoko na itong maulit pa. But, what will I do? Sasabihin ko bas a kanya yung totoo? O lalayo nalang ako?
Being with Achlys is addicting. I want to see him, I want to feel him and I want us to stay what we are now. If only I can just stop time and just be at peace forever― kung pwede lang.
But the more time passes, mas lalo akong natatakot. I'm afraid on losing him. His self and his love to me― nakikita ko naman na mahal niya ako, so maniniwala nalang ako sa kanya. I can feel it, and I am not wrong.
"Hey, wifey ko!" Napabalik ako sa realidad, when someone called me― which is, si Achlys. When I heard what he had called me, tila kinilig ako sa loob ng katawan ko. But I act naturally and faced him.
"Oh?" Agad na sumalubong sakin yung kunot-noo niyang mukha. "What are you thinking so deeply?" Mapanuring saad nito. "May lalaki ka no?!" Agad na sambit nito.
BINABASA MO ANG
Mr. Cordon's Wife (BOOK I) COMPLETED
RomanceRead this first before you proceed to book 2. MR. CORDON'S WIFE (BOOK I) 'When you know trusting can be hard, especially if you trust that person too much. Are your words and promises enough to trust a person again?' 𝗠𝗲𝗿𝗰𝘆 is deeply inlove with...