Hævnen er først lige begyndt!

1.4K 46 12
                                    

"Shit! Der her tøj ligner lort!" Sagde Lilly irriteret.
"Jeg ligner en zombie!" Sagde jeg grinende. Mig og Lilly kiggede på hinanden, og genkendte blikket med det samme! SELFIETIME! Jeg tog hurtigt min mobil frem, og gik ind i kamerarulle.

"3,2,1 FISKETIS!" Råbte vi i kor. Vi var færdige af grin!

"Fuck, jeg har savnet dig bitch!" Sagde Lilly. Den pige er og bli'r den bedste!
"Jaer, i lige måde din mongol!" Sagde jeg.

Vi gik arm i arm ud fra toilettet. Alle og jeg mener ALLE havde hullatøj på! Jeg skimtede kort Andrew længere nede på gangen. Der her skulle nok blive sjovt.

"Andrew! Sig fiske tis!" Råbte jeg, da jeg var nået ned til ham. Jeg har aldrig set Andrew se så dum ud! Never in my life!!! Okay, jeg har jo heller ik' boet vildt længe her i Danmark. Til pointen Elena! Nå, Andrew måtte tage pige hullatøj på, da der ik' var nok drenge hullatøj tilbage til ham! Så kunne den fucking gnom kraftedme lære det man!
"Fuck dig din bitch!" Råbte Andrew.
"Never in my life, darling!" Grinte jeg, imens mig og Lilly lavede kyssemunde til ham.

"Du så død Williams!" Råbte Andrew, han var hved at blive godt rød i hovedet.
"Bare kom an!" Råbte jeg tilbage og løb. Andrew var ret tæt på mig nu!

"Fuck!" Mumlede jeg for mig selv.

Jeg løb ind i pedellens rum, men nåede desværre ik' at låse, før Andrew havde smækket døren op.

"Av, for helvede!" Udbrød jeg, da han bankede døren lige ind i min stakkels arm.
"Ej, Sorry!" Sagde Andrew, men med en lidt ligegyldig tone.. Fuck den fede narrøv man!

"Du sletter den video lige NU!" Råbte Andrew i hovedet på mig.
"Nahej!" Sagde jeg.
"Giv mig den!" Sagde Andrew hårdt, men samtidig bedende.
"Det er lidt svært, når Lilly har den." Sagde jeg og rakte tunge af ham. Har jeg fortalt jer, at jeg elsker at række tunge af folk? Nå, men nu hved i det sååå!

"Jeg fucking hader dig man!" Råbte Andrew.
"Jaja, husk at tjekke Facebook!" Råbte jeg tilbage. Hvis han troede det her var hævnen skulle han fandme tro om, min hævn er først lige begyndt altså!

***
"Hey!" Råbte Lærke, og vinkede. Jeg vinkede bare tilbage, og så gik mig og Lilly over til dem.

"Hey piger! Det her er Lilly, hun er min bedste veninde fra Canada." Sagde jeg glad.
"Hej Lilly, jeg hedder Lærke." Sagde Lærke.
"Jamen hej." Sagde Lærke, hvor efter Emilie og Sofie også sagde "hej."

"Ej, men vi må altså finde en dag alle fem, inden du tager hjem!" Sagde Emilie glad.
"Jaer, i super søde alle sammen!" Svarede Lilly og smilede stort.

***
"Du har de sødeste veninder ever!" Sagde Lilly, og smilede som en lalleglad abe!
"Jaer!" Sagde jeg. Mig og Lilly sad på Cafe Blue, og drak kaffe. Vi havde nok siddet her en times tid og bare snakket, vi tog nemlig her over efter skole. Vi fik heldigvis lov til at skifte til vores normale tøj efter vi havde fri, puha!

"Lilly, ik'?" Spurgte en irriterende og velkendt stemme.
"Andrew, ik'?" Svarede Lilly flabet.
"Uha, det vidst en farlig tiger!" Grinede Andrew.
"Skrid med dig!" Sagde Lilly.
"Hvorfor sku' jeg?" Svarede Andrew kækt.
"Fordi JEG siger det! Gå! Lige nu! Jeg sidder lige og hygger med min veninde, og Wupti så er du her. SKRID!" Sagde jeg koldt og meget bestemt, okay det der røg bare ud af mig, upsi...
"Jaja." Mumlede Andrew, imens han stille tumlede ud igen.

"Det må jeg sige, du har det stadig i dig!" Grinede Lilly.
"Hva' mener du?" Spurgte jeg undrende.
"Du har stadig din hårde sidde.." Sagde Lilly stille.
"Det snakker vi ik' om!" Sagde jeg bestemt. Oh god! I får den korte version! Da jeg var 13-14 år, var jeg bare en følelses løs kælling! Men så mødte jeg Wren.. Han fik mig til at falde ned, og slappe af, Lilly havde prøvet det i et stykke tid, faktisk lige siden det begyndte, men uden held. Wren hjalp mig rigtig meget, og det endte jo så med vi kom sammen, men fordi jeg skulle flytte så langt væk, besluttede vi at slå op.. Jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ik' til tider savner ham, men livet er ik' altid som man vil havde det, dsv..

***
"Sov godt babe!" Sagde jeg træt.
"Ilm skatte!" Svarede Lilly. God jeg var træt! Nu skulle jeg bare sove og være klar til endnu en dag imorgen!

- hey! Endnu et kapitel! Håber det blev okay. Mig og Amanda har aftalt vi skriver ca. Vær andet kapitel. Jeg er så glad for at Amanda vil hjælpe mig! But See ya soon!😍
- Jaaaas!💎

From hate to love!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora