ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14

134 9 7
                                    

Ethan POV
Αμέσως έτρεξα για το αυτοκίνητο ενώ η αδερφή μου με ακολούθησε έξω,της είπα ότι θα με βρει στο κινητό αν με χρειαστεί κάτι, και να πάει σπίτι μιας και η Allison ήταν σε μαύρα χάλια. Έβαλα μπρος και έφυγα, έτρεχα σαν τρελός μιας και αυτό το κάθαρμα που την χτυπάει και την κακοποιεί την ξανά χτύπησε. Μακάρι να είναι καλά και να μην έπαθε κάτι σοβαρό, όμως αυτή την φορά δεν θα την αφήσω έτσι θα προσπαθήσω να την πλησιάσω για να μπορέσει να μου μιλήσει. Αν όμως δεν θα τα καταφέρω θα πρέπει να το πει στην αστυνομία, έτσι μόλις έφτασα στο νοσοκομείο έτρεξα προς την ρεσεψιόν και ύστερα στα επείγοντα μιας και με ενημέρωσαν ότι ήταν εκεί η Jina. Όταν έφτασα εκεί είδα τον γιατρό να την εξετάζει, είχε παντού σημάδια από χτυπήματα, στα χέρια της, και στα χείλος της μια μεγάλη μελανια ενώ είχε σκιστει το κάτω μέρος του λεπτού χειλιου της. Ο γιατρός όταν σήκωσε την μπλούζα της τρόμαξα με ότι είδα και ένα συναίσθημα θυμού και οργής έπληξε το σώμα μου. Είχε μαυρίσει όλο το αριστερό της πλευρό και είχε μια μεγάλη πληγή στο χέρι της που έτρεχε αίμα. Αμέσως έτρεξα έξω στον διάδρομο και έριξα μια μπουνιά στον τοίχο, πως μπορεί να χτυπάνε μια αδύναμη, ανυπεράσπιστη κοπέλα έτσι? Αν το βρω αυτό το τέρας θα εύχεται να μην είχε γεννηθεί. Πρέπει να πάει στην φυλακή για τα εγκλήματα του, πραγματικά έκανα ένα μεγάλο λάθος να μην πάω στην σχολή εγκληματολογιας. Όμως τώρα δεν μπορώ να κάνω κάτι, το μόνο που μπορώ να κάνω ειναι να μην την αφήσω ποτέ μόνη της ώσπου να λυθεί το θέμα και να πάει ο λεχριτης στην αστυνομία. Γιατί αποκλείεται κάτι τέτοιο να το έκανε γυναίκα, όταν βγήκε ο γιατρός από τα επείγοντα τον ρώτησα αν είναι σοβαρά, φυσικά δεν κατάλαβε για ποιον ασθενή του μιλούσα. Όμως όταν του εξήγησα για την κοπέλα με τα σοβαρά τραύματα εκείνος με πήρε λίγο πιο πέρα και  ενημέρωσε αμέσως την νοσοκόμα να καλέσει την αστυνομία.

Γιατρος: Κυρία Mirto παρακαλώ φώναχτε την αστυνομία.
Ethan: Σταθείτε, νομίζω κάνετε λάθος εγώ δεν είμαι ο υπεύθυνος γι αυτό το αποτρόπαιο έγκλημα.
Γιατρος: Συγνωμη, νόμιζα ότι ήσασταν ο ένοχος.
Ethan: Όχι φυσικά, εγώ είμαι ο φίλος της και μόλις το έμαθα ήρθα να δω πως είναι.
Γιατρός: Άρα, θα ξέρετε ποιος ευθύνεται γι αυτήν την αισχρή κατάσταση?
Ethan: Δυστυχώς δεν ξέρω τίποτα, αν ήξερα δεν θα ζούσε από τα χέρια μου, πείτε μου παρακαλώ πως είναι η κοπέλα?
Γιατρος:  Όχι και πολύ καλά, έχει σπάσει δύο πλευρά και το χέρι της ειχε ένα κόψιμο από γυαλί.
Ethan: (Πραγματικά προσπαθούσα να συγκρατήθω και να μην τα διαλυσω ολα) Μπορείτε να την πάτε σε ένα δωμάτιο μόνη της? Θα πληρώσω εγώ για την διαμονή της εδώ.
Γιατρος: Ναι φυσικά.

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt