Oy sınırı: 15
Oylar sınırı geçtiği zaman yeni bölüm atacağım.Minsung için hazırladığı çantayı vestiyere astıktan sonra yatak odasına çıkmış ve minik oğlunu giydirmeye başlamıştı. Yeni aldığı minik tulumu giydirdikten sonra soğuk olan havaya karşı önlem alarak üstüne açık mavi bir kazak giydirmişti. Örgü battaniye içerisine oğlunu koyup sıkıca sarmıştı. Son olarak arabanın anahtarını alıp aşağı inmişti. Üzerine kabanını geçirdikten sonra çantayı sırtına takmış ve ayakkabılarını giymişti. Kucağındaki minsungla arabaya binmiş ve arabayı çalıştırmıştı. Buluşma saatine daha çok vardı ancak minho ev için bazı ihtiyaçları almak istiyordu.
Alışveriş merkezinin otoparkına arabayı parkedip bagajda katlı olan bebek arabasını çıkarmıştı. Oğlunu içine yerleştirip minik kemerleri takmıştı. Son olarak tutma yerini minsungu görebilecek şekilde ayarladıktan sonra alışveriş merkezinin içerisine sürmüştü. Bulduğu ilk bebekler için olan mağazaya girip minsunga yeni bir emzik, bitmek üzere olan süt tozundan 2 paket, indirimde olduğu için 5'li ıslak mendil seti ve yine indirimde olduğu için bebek şampuanı alıp çıkmıştı. Elindeki poşetleri bebek arabasının altında bulunan boş yere koyduktan sonra ağlayan oğlunun sakinleşmesi için kucağına almış ve AVM içerisinde bulunan banklardan birine oturmuştu. Alnına birkaç öpücük koymuş ve uyumasını sağlamıştı. Tekrardan bebek arabasına koyduktan sonra otoparka inmiş ve minsungu arabaya yerleştirmişti. Sonrasında ise bebek arabasını katlamış ve bagaja koymuştu. Bay Han ile olan buluşmasına geç kalmak istemediğinden biraz acele ederek otoparktan çıkmıştı.
Buluşma yerine varınca kafeden içeri girmiş ve bulduğu ilk boş yere oturmuştu. Uyanan oğlunun üzerindeki örgü battaniyeyi çıkarıp kenara koymuştu. O sırada ise telefonunun zil sesini duymuş ve açmıştı.
- Bay Lee ben kafeye geldim. Acaba hangi masadasınız?
- Cam kenarında bulunan ikinci masadayım.
- Peki teşekkürler. 1 dakikaya oradayım.
Kapanan telefonla kapıya doğru dönmüştü Minho ancak minsung tekrar ağlayınca ona doğru dönmek zorunda kalmıştı. 'Ne oldu miniğim, hm? Acıktın mı?'
O sırada ise jisung içeri girmiş ve bulduğu masaya doğru ilerlemeye başlamıştı. Gördüğü manzara ise fazlasıyla tatlıydı. Bay Lee oğlunun yüzüne minik öpücükler kondurarak ağlamasını durdurmaya çalışıyor, minik oğlu ise bu öpücüklerle sakinleşiyordu. 'Merhaba, Bay lee!'. Minho duyduğu sesle başını çevirmiş ve sinacaba benziyen çocuğa selam vermişti. 'Ah, merhaba Bay Han! Lütfen oturun.' Jisung dört kişilik masada hemen Bay Lee'nin karşısında bulunan sandalyeye oturmuştu. Minsung ise ağzında bulunan emzikle jisungu seyrediyordu. 'Hoşgeldiniz Bay Han. Umarım iyisinizdir.' Minho'nun ona yönelttiği soruya karşılık gözlerini minsungun üzerinden çekip Bay Lee'nin gözlerine çıkarmıştı. 'Teşekkür ederim Bay Lee. Evet, iyiyim. Umarım sizde iyisinizdir.' 'Bende iyiyim Bay Han. Sağolun.' Aralarında ki bu ufak sessizlik garsonun yanlarına gelip siparişleri almasıyla son buldu diyebiliriz.
Minho, minsung için istediği sıcak suyun gelmesiyle çantasından biberonu çıkarıp içerisine süt tozundan ekledi. Üzerine ise sıcak suyu ekledikten sonra biraz ılıması için masanın bir köşesine koydu. Bu sırada ise siparişler tam olarak gelmiş ve Minho da buraya gelme nedenlerini konuşmak için dudaklarını aralamıştı. ' Bay Han, öncelikle buraya geldiğiniz için size teşekkür ederim. Oğlum minsung şuan 2 haftalık ve daha çok küçük...' Jisung Minhonun anlattıklarını dinliyor, bazı cümlelerin sonunda ise başını sallıyordu. '...ve fazlasıyla hassas. İşim olduğu için her dakika bebeğimin yanında kalamam. Bir anneye sahip olmadığı için ise bakıcıya ihtiyacı var. Sizin CV'nizde bulunan tüm maddelere dikkat ettim ve tüm maddeler benim isteğime uygun. Eğer ki kabul ederseniz bundan sonra minsung'un bakıcısı olmanızı istiyorum. Ücret için konuşacak olursak; benim açımdan hiçbir şekilde bir sorun yok. Sizin için var ise hemen konuşabiliriz.' Jisung cümleleri teker teker dinlemiş ve Minho'nun sözünü bitirmesini beklemişti. 'Ücretin benim açımdan da bir sıkıntı yaratmadığını bilmenizi isterim. Ve siz de kabul ediyorsanız minsung için elimden gelen her şeyi yapmak isterim.' Minho duyduğu cümleler ile tatmin olmuş ve başını sallamıştı. 'Minsungun bakıcılığını üstlendiğiniz için çok teşekkür ederim Bay Han.' Ufak bir gülümseme bahşederek 'Rica ederim Bay Lee.' Demişti Jisung.
Minho'nun aklına minsungun sütü gelince masanın kenarından ılımış olan biberonu aldı ve minik oğluna içirmeye başladı.
***
Minho'nun ısrarları üzerine jisungu evine arabayla bıraktıktan sonra kendi evlerine dönüyordu. Jisung ile kafede detayları konuşmuşlar ve haftaya tamamen minhonun evine yerleşmesinde karar kılmışlardı. Minho şuana kadar yeni bakıcısında bir kusur bulamamıştı ve bu onu sevindiriyordu. Jisung tam olarak aradığı bakıcıydı.Kırmızı ışıkta durmuş ve minik oğluna doğru dönmüştü minho. Minsung o kadar masum bakıyordu ki babasına... 'Seni çok seviyorum oğlum.' Minik oğlunun alnına ufak bir öpücük bırakıp tekrardan trafik lambasına doğru döndü. Yeşil yandığında gaza bastı ve evlerine doğru olan rotayı takip etmeye devam etti.
10-15 dakika sonra evlerine varmış ve minsungu kucağına alarak arabadan inmişti minho. Anahtar ile kapıyı açıp ilk olarak oğlunu salonda bulunan koltuğa bırakmış sonrasında ise üzerinde bulunan kabanı çıkarıp vestiyere asmıştı. Oğlunu tekrardan kucağına alıp odasına çıkmıştı. Üstündeki kıyafetleri çıkarıp rahat bir şeyler giymiş, oğlunun da kıyafetlerini çıkarıp örgüden bir pijama takımı giydirmişti. Acıkan minsunga mamasından yedirip uyutmuştu. Kendisininde uykulu olduğunu farkedip yatağına girmişti. Gözlerini kapatıp uykuya dalacakken gelen bildirim sesiyle tekrardan gözlerini açmıştı. Telefonunu eline almış ve mesajı okumaya başlamıştı.
Bakıcı Han Jisung
Evime kadar bıraktığınız
için tekrardan teşekkür
ederim Bay Lee.
20:32Bay Lee Minho
Rica ederim Bay Han.
Hiç önemli değildi.
20:32Bakıcı Han Jisung
Minsunga ve size
iyi akşamlar dilerim!
20:33Bay Lee Minho
Minsung ve ben de size
iyi akşamlar diliyoruz!
20:33《♧》《♤》《◇》
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba!
Uff sizi çok özlediim😣
Ama derslerimden dolayı aktif olamıyorum.Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir!
Eğer yeni bölüm gelmesini istiyorsanız lütfen oy vermeyi unutmayın.
Sizi seviyorum🐥💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr Loverman✓✓ Minsung
Fiksi UmumEvliliği iyi gitmesede bir evliliğe sahip olan minho, eşinin ölümüyle çocukları 'minsunga' bakması için tatlı bir bakıcı tutar..