Drogi czytelniku.Sięgnąłeś właśnie po moje dzieło i jest mi niezmiernie miło, że masz chęć poświęcić swój czas na przeczytanie.
Broken destiny to pełnowymiarowe skupisko magii, od której nie będziesz mógł się uwolnić. Zamieszczam na próbę jeden rozdział, ale jeśli przypadnie Wam do gustu będzie ich dziesięć. Przepraszam, że nie ma opisu. Pojawi się z pewnością, ale o jakiejś normalnej porze. Proszę nie zniechęcajcie się po paru linijkach. To dopiero wstęp, dajcie mi szansę, a obiecuję, że nie będzie żałować. Pozdrawiam!OBJAŚNIENIA TERMINÓW WYSTĘPUJĄCYCH W POWIEŚCI.
DRUIDZI- pół ludzie, pół duchy, istoty zamieszkujące oba światy jak również żyjący wśród humanos.
SINDREYLIAN- magiczna kraina równoległa ze światem humanos. Zwana krainą światła.
VARDURIEN- magiczna kraina pomiędzy niebem, a piekłem zwana krainą mroku.
LATTOCI- magiczne istoty, przybierają najczęściej postać humanos, aby przedłużyć swoje dziedzictwo.
-MODOBERDO- zdrajcy, zagorzali zwolennicy postolutianu, czyli rządów terroru.
ASSASINIATO- płatni zabójcy. Działają dla obu krain. To potomkowie humanos i absolusus.
HUMANOS- istoty ludzkie nie posiadający zdolności we władaniu magią.
ABSOLUSUS- potomek czystej krwi panującego aktualnie królestwa.
PENTAGRINI- klątwa, którą może złamać jedynie śmierć przeklętego.
WROTA ŚWIATEŁ- magiczna brama pozwalająca istotom magicznym przenosić się między wymiarami.