Evet, buraya 2 galleon koyun,
Şimdi oy verin.
Geçelim...
***********************************************************************************************
Altın üçlüye yardım eden, özgür ev cini Dobby'yi sevgiyle anıyoruz...
***********************************************************************************************
Ünlü iş adamı ve Malfoy soyadı ile nam salan Lucius Malfoy'u saygıyla anıyoruz...
***********************************************************************************************
Galleonların değerinin yükselmesine büyücü halkı protesto etti!
Sayın Bakan bu konuda "Galleonların düşüşleri siyasi ve ticari durumumuza göre değişir, elimizden bir şey geliyor. Ne kadar çok ve verimli çalışan çalışanlarımız olursa Galleonları etkileyecektir" açıklamasını yaptı.
***********************************************************************************************
Malfoy ailesi ile bu yaz başında yaptığımız küçük ropörtajı sizlere sunuyorum.
M=Muhabir
M- Öncelikle bizimle ropörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.
Cissy- Önemli değil. Buyrun lütfen.
M- Acaba Bay Malfoy'un ölümü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cissy- Ölümü bizim için büyük bir kayıp, bazı insanlar tersini düşünse bile Lucius'u ben çok seviyordum ve ölümünden Draco'dan daha çok etkilendim. Draco'dan önce mükemmel bir ilişkimiz vardı, Draco'dan sonra biraz sertleşti. Fakat o iyi biriydi.
M- Yani evliliğinizdeki sorunların nedeni Draco?
Cissy- Hayır kesinlikle böyle bir şey yok. Draco benim her şeyim ve mükemmel bir çocuktu. Onun kötü davranışlarının sorumlusu da Lucius'du. Draco yoksa çok tatlı bir çocukluk ve bebeklik geçirdi.
YOU ARE READING
GELECEK POSTASI
FantasySevgili teyzeciğimin yerine bir yenilik gerekiyordu, ben Carla Skeeter. Yeni haber muhabiriniz.