01.09.2021

83 3 6
                                    

"Hivda'dan.."

Not-Eğer burayı okuyorsanız ben artık yokum.

Çok yoruldum. Eskiden de ölmek istiyordum ama en azından bu kadar kendime zarar vermiyordum. Daha 1 hafta önce elime duygusuzca hatta delice bıçakla yıldız çizdim. Ne oluyor bana? Bana yardım lazım..Mesela sevgi olabilir mesela ilgi olabilir. Ama bana yardım etmezlerse benim cidden sonum gelecek hemde en yakın zamanda. O'nu çok özledim. Neden? Neden gitti? Neden bıraktı beni? O aptal yüzünden gitti...O hak etmiyordu. O yaşamak istiyordu. Ben ölmek istiyordum,istiyorum..Neden istediklerimizin zıttı oluyor? Bu günlüğü uzun tutmak isterdim ama maalesef ki şartlar hiç el vermiyor. Kendimi bok gibi hissetmemin nedeni ne? Neden bu kadar mutsuzum? Neden sorular bu kadar fazla ve cevaplanmıyor? Ah...Bıktım. Geçen gün ağlarken gidip anneme sarılsam ne yapar diye düşündüm. En fazla 'Iyy yağcı olma, uzaklaş sil şu aptal gözyaşlarını' der. Cidden yoruldum. En kısa zamanda kurtulmak istiyorum ve sanırım kısa bir süre içerisinde de kafama koyduğum şeyi yapıcam. Bugün annem odama geldi odam biraz dağınıktı bağırdı çağırdı dövdü ve gitti. Benim sevdiklerim hep beni yüzüstü bırakıyor. Ama neden? 3 5 kişi kalıyor sonra onlarda benden soğuyor. Birden herkes samimiyetsiz gelmeye başladı. İçim sıkılıyor kafamı dağıtmaya çalışıyorum odaklanamıyorum, uyuyamıyorum. Kime ne anlatsam anlamıyor. En ufak bir şeye bile çok kırılmaya başladım. Hayatımda birini istemiyorum hatta hayat istemiyorum. Tüm duyguları bir renk olarak anlatsak mesela ben siyaha acı ve mutsuzluk desek. Ben renklerimi kaybediyorum teker teker sadece siyah olan kaldı o da yakında gidecek. Ölüm..Ben söylediğimde herkes 'saçmalama,yine başladın,yeter' diyor. Ama bu saçma değil. Neden bu kadar bağlıyım ölüme? Çünkü tek çarem bu.

Hiç iyi değilim. Biraz daha böyle devam ederse sonum hiç iyi olmayacak.

Lütfen yardım edin...kendime acımıyorum zaten lütfen yardım edin..

~~~~~~~●~~~~~~~

Ne yapıcam ben??? Çok üstüme geliyorlar ne yapıcam gerçekten..
Hiç kimsenin haberi yok..Ama annem çok kızacak o uçak biletlerine çok para vermişlerdi. Ama her neyse ya en azından dayak yemekten kurtulucam. Tanrım..Bu sefer vazgeçmiycem olmaz. Yapacam o kadar.

~~~~~~~~●~~~~~~~
Az önce vazgeçmiştim ta ki annem yine ve yeniden hakaretlerine sövmelerine başlayana kadar. Çok üstüme geliyor dayanamıyorum. Sadece annem de değil herkes üstüme geliyor. Herkes bende ki yanlışları sayıyor. Ben küçükken kardeşimi pek sevmezdim annem bana "Sen salaksın,onun içindeki güzellikleri görürsen seversin" derdi de. Anne sen benim içimdeki güzellikleri görmedin sende görseydin severdin beni. Halledebilirim başarabilirim yaşayabilirim ayakta kalabilirim..Hiçbirini yapamadım tek çarem kaldı onu da yapıcam işte.

~~~~~~~~~●~~~~~~~~
Anne..neden bana bunu yapıyorsun? Neden beni sevmiyorsun mesela? Neden bana sürekli hakaret ediyorsun? Neden elin çocuğuna kızına vermediğin sevgiyi veriyorsun? Kızın ölüyor...kızın gerçekten ölüyor..Ruhen ölüydü zaten artık bedeni de ölü olacak.. Burdakiler bana ilk kez bir aileymiş gibi hissettirdi..İlk kez bir ailem oldu benim anne hemde beni seven bir annem oldu...Ama senin ve o aptalların yüzünden o güzel insanları bırakıcam..Dünya gerçekten adaletsiz. Ama ne güzel ki ben bu dünyadan kurtuluyorum. Son zamanlarda herkesi kendimden uzaklaştırmak için büyük çaba harcadım ve çoğunluk benden uzaklaştı yani ilk kez bir şeyi adam akıllı yapabildim. Şunu unutmayın hayat bensiz de hayat dünya bensiz de dünya. İlk gün ağlar ikinci gün gülmeye başlarsınız. Sözlerimi tutamadım üzgünüm...

~~~~~~~~~●~~~~~~~~

Anne neden bunu bana yapıyorsun? Sürekli üstüme gelme..Al bak! Dayanamıyorum! Neyse. Sakin olmam lazım sonuçta az kaldı öyle değil mi? Evet öyle.

23.00 çok yakın hemde çok..

~~~~~~~~~●~~~~~~~
Allahım ben nasıl yapıcam? Nasıl bırakıcam onları...Ahh yeter!

~~~~~~~~●~~~~~~~
Tamam. Sırf onlar için ertelemem gerek evet erteliycem.

Diary'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin