0140

105 12 10
                                    

Dongyoung sabah uyandığında Taeyong'un kokusu yüzünden açtığı gözlerini geri kapatmış, yüzünü geri gömmüştü alfasının göğsüne. Huzurlu hissediyor, bu ortamı bırakmak istemiyordu lakin kalkmalı ve kahvaltı yapmalılardı. Kurt karınları oldukça açtı ki, canı et istiyordu Dongyoung'un. Sabah olsa da güzel bir barbeküye hayır demezdi. Taeyong da onun gibi düşünüyor olmalı, omegasının saçlarını özenle okşarken kulağına yavaşça fısıldadı alfa. "Et yemek istiyorum, kurt kanım kaynıyor."

"Benim de." dedi basitçe Dongyoung. Gülümsedi ve omegasının boynuna sokuldu, kokusunu doyasıya içine çekerken huzur bulduğunu hissediyordu Taeyong.

"Banyoya git, temizlen ve hazırlan, bir saate çıkalım evden."

Usul usul salladı başını Dongyoung. Taeyong alnına uzun bir kokulu öpücük kondurduktan sonra hızla yataktan kalktı omega, önce banyoya gidip güzelce temizlendikten sonra üzerini giyinmiş, evin diğer banyosunu kullanan alfanın da çoktan giyinik bir halde kendisini beklediğini görmüştü.

Gülümseyerek kendisine uzatılan eli kavradı ve neşeyle gözlerini kırptı Dongyoung, onun bu hali Taeyong'un yanaklarını sıkmasına ve değişik sesler çıkarmasına neden olmuştu. "Benim güzel omegam!"

"Taeyong, yanaklarım acıyor!"

"Özür dilerim bebeğim ama çok tatlıydın, ver bakayım bir öpücük." Dudaklarını büzen alfasına kısa bir öpücük verip tuttuğu elini çekiştirdi Dongyoung. Karnı çok açtı ama Taeyong'un işi gücü oynaştaydı.

"Arsız." dedi Dongyoung kısık sesle.

"Ve gamsız." diye tamamladı Taeyong, Dongyoung'un cümlesini. Omegasını takip ederken aklından sadece bunlar geçiyordu ki, gamsız olmasının tek nedeni buydu. İstediği ve sevdiği her şeye sahipti, geriye sadece küçük bir iş kalmıştı o kadar.

En yakın zamanda evlilik teklifi etmem lazım.

✧✧✧

Dongyoung son kez aynadaki görüntüsüne bakarken parfümüne doğru uzanmış, boynunun iki yanına sıktıktan sonra bırakmıştı usulca yerine. Gözleri aynadaki görüntüsünde takılı kalırken çektiği eyeliner kedi gözlerini daha da keskinleştirmişti.

Gülümsedi kendi kendine, Taeyong'un bu hali karşısında ne tepki vereceğini merak ediyordu.

"Ne düşündüğümü bilmek ister misin?" yansımasına takılı kalmışken arkasından yaklaşan alfayı hissedememişti Dongyoung. Gülerek yansımalarından omuzuna burnunu gömen Taeyong'a bakarken sinsi bir sırıtış kapladı omeganın dudaklarını.

"Ne düşünüyorsun Lee Taeyong?"

"Çıldırdığımı düşünüyorum, yoksa seni şu aynaya dayararak becerdiğimi hayal etmek çıldırmama yetti de arttı bile."

"Sapıksın." Taeyong'un kollarından kaçarcasına uzaklaştı ve üzerine deri ceketini giydi Dongyoung. Taeyong odadan çıkan omeganın arkasından bakakalırken iç çekmeden edemedi.

"Enayisi olmuşum ya..."

✧✧✧

Ben de sizin enayiniz olmuşum napıcaz ya

✨ Final öncesi geçiş bölümü ✨

-Kage

Kafamda Kentsel Dönüşümler | Yongyoung ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin