အခုဆိုအဝေနဲ့ကိုကိုတူတူနေတာ သုံးလပင်ပြည့်တော့မည်... အရင်အဝေတို့နေခဲ့တယ်နေရာကအဝေရဲ့အလုပ်ကောကိုကိုရဲ့companyနဲ့ပါဝေးတာကြောင့် အလုပ်နဲ့နီးတယ့်နေရာမှာဘဲ. အိမ်၀ယ်ပြီးနေဖြစ်ကြတယ်.. ဦးလေးဖြစ်တယ်ကိုကိုရဲ့အဖေကတော့ အဝေတို့ကိုသဘောကျတယ်လည်းမဟုတ်ပေမဲ့လည်းနဲနဲလေးတော့လက်ခံတယ်ထင်ပါရဲ့ အဝေတို့ကသဘာ၀ကိုလွန်ဆန်ပြီးချစ်နေကြတော့လည်း ပတ်၀န်းကျင်အတွက်တော့ပြောစရာပေါ့ ဒါမဲ့လည်းအဝေနားမှာကိုကိုရှိနေတော့အဆင်ပြေပါတယ်.. သူကတော့တစ်ခနဲရှိဒေါသနဲ့အချိန်တွေသာကြာလာတာ.. အဲဒီစိတ်မြန်လက်မြန်တယ့်စိတ်ကမပျောက်သေးး .....
- "အဝေ.... အဝေ... ဘယ်မှာလဲ..."
အခုဘဲကြည့်မိုးလင်းလို့မနက်ရောက်တာနဲ့မတွေ့တာနဲ့ခေါ်နေတာ.. အဝေတည်နေတယ့်ဟင်းအိုးကိုမီးးပိတ်လိုက်ပြီးး.. အပေါ်ထပ်ကအကိုတော်ဆီသွားရပေအုံးမည်..
- "လာပါပြီကိုကိုရယ်... အိမ်ရာပေါ်ကမထသေးးဘဲနဲ့အဝေကိုခေါ်နေတာ..."
- "အွန်... .. ကိုကိုမင်းကိုပြောထားတယ်လေ အဝေ.. ကိုကိုမိုးလင်းလို့မနက်ရောက်တာနဲ့အဝေကိုမြင်ချင်တယ်လို့ပြောထားတယ်လေ.. ဘယ်တွေသွားနေတာလဲကွာ..."
- "အော်.. ဒီနေ့ကကိုကိုအလုပ်မသွားရဘူးလေ အာ့မို့အဝေကိုကိုကြိုက်တယ့်ဟင်းတွေချက်နေတာလေ.. "
-" .. ဟာ.. ကိုကိုပြောထားတယ်လေ ဒီနေ့ဆိုင်ကမှာစားမယ်လို့ပြောနေတာ ဘယ်လိုဖြစ်လို့ပင်ပန်းခံနေတာလဲ.. သူမပင်ပန်းရအောင်ပြောတာကိုလုပ်နေပြန်ပြီ... "
-" .. ကိုကိုနော်.. အဝေစေတနာမစော်ကားနဲ့ဒီကဖြင့်သူစားချင်တယ့်ဟာတွေချက်နေတာကို... "ဆိုပြီးးမျက်စောင်းထိုးကာဟိုဘက်လှည့်သွားသူ......ကြည့်ကြည့် အဝေရာတို့ စစိတ်ကောက်ပါတော့မယ်.. ဒီကသူကိုပင်ပန်းမှာဆိုးလို့ကို.. အိပ်ရာပေါ်ကလှဲနေတာကနေ ဘုန်းမြတ် ချက်ချင်းထလိုက်ပြီးး
-" အဝေ .. ကိုကိုဘက်ကိုလှည့် .. ကိုကိုကလေအဝေကိုဘာမှမလုပ်စေချင်တာ... အခုဝေအလုပ်လုပ်နေတာတောင်မှ အဝေကအတင်းပြောလို့သာကိုကိုခွင့်ပြုရတာ.. တစ်ရက်တစ်လေ အဝေလည်းနားရတာလေ .. အဝေပင်ပန်းမှာဆိုးလို့ပြောပြတာလေကွာ.. "
- " သွားပါ... အခုမှလာပြီးး ဒီကလည်းစားစေချင်လို့လေ.. ဒါလေးချက်တာ ပင်ပန်းမှာမှမဟုတ်တာ... ကိုကိုကသာအဖြစ်သည်းးနေတာ..."
- " ဟာဗျာ.. သည်းရမှာပေါ့ ဒီတစ်ယောက်တည်းဘဲရှိတာလေ.. ပြောမယ်ဆိုရင် ကိုကိုအနားအဝေရှိရုံနဲ့တင်.. အရာရာပြည့်စုံနေပြီ. အာ့မို့မတွေ့ရင်ကိုကိုအရမ်းစိတ်ပူနေတာပေါ့... "
- " ဟုတ်ပါပြီ... ရွှေမန်းတင်မောင်နဲ့ဘာတော်လည်းမသိတယ့် အကိုရေ.. ထတော့မျက်နှာလည်းမသစ်သေးဘဲနဲ့စကားပြောနေတယ် မနက်စာပြင်ပြီးးပြီ..... အိပ်ရာကထတော့."
- " အွန် ဟုတ်ပါပြီ... ဒါနဲ့အဝေရာမေ့နေပြန်ပြီလားး... ခနခနပြောနေရရင်မကောင်းတော့ဘူးးကွာ"
YOU ARE READING
အဝေရဲ့သူ [Completed]
Romanceဘုန်းရှိန်ထက် (seme)---ငါမင်းကိုမချစ်ဘူးအဝေငါရဲ့ဂရုစိုက်မှုတွေကမင်းအတွက်အရောင်ဆိုးမိသလိုဖြစ်သွားခဲ့တာဘဲငါချစ်တာအမရာကိုဘဲဟုတယ်ငါချစ်တာသူမဘဲဒီလိုတွေသာဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုမင်းနဲ့စပြီးတွေ့ဆုံမိတဲ့အချိန်ကိုငါမပျော်ခဲ့မိသင့်ဘူးး။ ငါတို့တွေ့ဆုံမှုကမှားကိုမှားခဲ...