𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖎𝖗𝖘𝖙 𝖈𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 (I)

113 15 216
                                    

~ⁱᵗ'ˢ ᵗʰᵉ ˡᵒᵛᵉ ˢʰᵒᵗ~

𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑. 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑛 𝑐𝑜𝑑𝑒.

│█║▌║▌║
│█║▌║▌║
𝑢𝑛𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 () ꗃ

fate: the winx saga
// kpop applyfic \\

𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖎𝖗𝖘𝖙 𝖈𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗

~ⁱ ᶜᵃⁿ ʰᵉᵃʳ ʸᵒᵘ ᶜᵃˡˡⁱⁿ'~

Bună, bună, și bine v-am regăsit, dragi cititori, și, de asemenea, castraveți! După lupte (la propriu, după cum cred că se știe de acum, chiar de foarte mult timp, Wattpad-ul mi-a șters prima variantă a acestui prim capitol) seculare ce au durat a...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bună, bună, și bine v-am regăsit, dragi cititori, și, de asemenea, castraveți! După lupte (la propriu, după cum cred că se știe de acum, chiar de foarte mult timp, Wattpad-ul mi-a șters prima variantă a acestui prim capitol) seculare ce au durat aproape 30 de ani, am ajuns și aici, la întâiul episod al seriei noastre fabuloase!

Deși probabil majoritatea dintre voi, înfometați să citiți odată cartea în sine, nu mai aveți chef să citiți ramble-urile mele, eu totuși o să le fac: legat de structura cărții per total, aparent nu vom mai avea prolog (poate doar un epilog, la final, dar mai sunt sute de ani până acolo), și menținem cele 26 de episoade, însă, pentru că, din nou, Wattpad-ul mă urăște, după cum am decis împreună pe panou, vom împărți un bun episod în 3 părți mari și late, ca să fie cât de cât citibil pentru voi. Teoretic, dacă ați vizualiza această capodoperă în format de serial, cele 3 părți ar fi una singură, dar din păcate nu ne petrece așa noroc, fiindcă suntem în formatul de carte. Ce să facem, ne descurcăm cu ce avem, trăim așa.

~ʸᵒᵘ ᶜᵃⁿ'ᵗ ˢⁱᵗ ʷⁱᵗʰ ᵘˢ, ᵒʰ, ᴵ ʰᵃᵗᵉ ʸᵒᵘ~

Reiau ce am spus mai devreme, deoarece m-a marcat emoțional pierderea primei versiuni, și ce primiți acum a fost o teroare, și o durere de scris, pur pentru că nu mi-a mai venit să scriu la fel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Reiau ce am spus mai devreme, deoarece m-a marcat emoțional pierderea primei versiuni, și ce primiți acum a fost o teroare, și o durere de scris, pur pentru că nu mi-a mai venit să scriu la fel. Mersesem pe total altă variantă, altă viziune, and it was kinda really interesting în comparație cu ce v-am donat azi, dar e bun decât nimic presupun. Varianta de azi e mai puțin dark, deși am păstrat un pic de preludiu la început, un pic de filosofare, o bucată ce probabil o veți lua de umplutură, dar dacă am fi într-un serial, tot aș păstra-o, și l-aș avea pe Namjoon narând exact ca în „Blood Sweat & Tears", ce să fac, îmi place dramatismul, deci așa ar trebui vizualizat și de voi. Nu sunt prea departe de adevăr oricum, I mean, Namjoon are rol în minunatul nostru serial fictiv rescriere a unui desen animat, deci ar merge mână-n mână. Și că tot am menționat rescrierea desenului animat, cam astea vor fi primele episoade/capitole, o rescriere a originalului, dar cu twist-urile necesare. Când avansează mai tare acțiunea va fi clar în ce zone mergem, dar deocamdată, you know, marea capodoperă e doar la început. As in, mă scuz pentru un capitol kinda prost, mai ales în comparație cu cel pierdut.

𝖋𝖆𝖙𝖊: 𝖙𝖍𝖊 𝖜𝖎𝖓𝖝 𝖘𝖆𝖌𝖆 // kpop applyficUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum