New York -Oare e adevarat?

762 31 19
                                    

Capitolul 1

Buna.Eu sunt Alice.O adolescenta in varsta de 17 ani cu ochii albastrii si cu parul de foc.Multi nu ma inteleg si ma fac copilaroasa si ciudata.M-am mutat recent in New York,un oras minunat in care toate visele ti se indeplinesc.Oare e adevarat sau doar visez? Nu mi-am inchipuit niciodata ca voi locuii aici.In fine...nu conteaza asta.

Totul a inceput intr-o vara.Mama divortase de tata si decise sa ne mutam noi doua in New York.Eu nu am fost de acord...nu vroiam sa imi pierd prietenii si amintirile de aici,insa nu am avut ce sa fac.Dupa un zbor lung cu avionul eram foarte obosita.Acum locuiam intr-o vila mult mai mare aproape de plaja.Dupa ,,somnul de frumusete'' , m-am imbracat cu o bluza alba ,larga,si cu blugii mei negrii si stramti. M-am incaltat cu tenisii preferati,am luat geanta din cuier si am plecat sa vizitez orasul(bineinteles ca nu tot ci doar o particica din el).M-am oprit la prima cafenea vazuta si am comandat o vanila.La cateva mese distanta de mine erau doua fete frumoase cu ochii caprui si cu parul saten.Nu a durat mult iar Annabel si Ava(asa le chemau pe cele doua fete) veneau spre mine.

-Buna.Ce faci?

-Hey.Bine voi?

-Bine...vad ca esti noua in oras,si nu prea stii locurile,zise Ava

-Da este adevarat.

-Putem sa iti aratam cateva locuri...daca vrei.

-Desigur

-Eu sun Annabel dar imi poti spune Anna iar ea este Ava.Incantate de cunostinta.

-Eu sunt Alice.Si eu sunt incantata.

Dupa cateva ore de mers si de vizitat locuri,eram frante toate 3.Le-am dat numarul meu de telefon si am plecat spre casa.A doua zi m-am trezit devreme,am luat micul dejun si am urcat la mine in camera.Anna si Ava erau on pe facebook.Le-am bagat in seama si le-am spus ca ma pregatesc sa plec spre cafeneaua de ieri.Ajung la cafenea pe la 10:55.Le vad pe fete si merg spre ele.Am comandat ceva de baut si am plecat in parc.Inspre noi veneau 3 fete fardate cu o tona de machiaj,imbracate cu haine sclipitoare si tinand in mana telefoane de ultima generatie.Veneau inspre noi ca trei trenuri deraiate.Una dintre ele se apropiase de mine si se uita cu scarba.

-Se pare ca ratatele si-au facut o noua prietena.

*Fetele din spatele ei incepuse sa rada incat toata lumea surzise de la glasurile lor pitigaiate.

-Ce faci aici? New York nu permite sa aibe fete urate ca tine in el.Muta-te unde iti este locul.

-Nu trebuie sa imi vorbesti asa.Nu conteaza cum arati la exterior ci la interior.Poate ca eu sunt urata cum spui tu,dar mai presus de toate am un caracter frumos si nu jegos ca al tau.

Fara sa mai zica ceva,si-a fluturat parul si a plecat.Cele doua ,,cateluse'' se duse dupa ea.

-WOW...nu imi vine sa cred.Tu i-ai inchis gura celei mai fitoase si populara fata din liceu.

Am inceput sa radem si am plecat.La iesirea din parc,intra cineva în mine.Ridic capul sa vad cine este şi dau de nişte ochi verzi,sclipind din toate partile.

-Hey(ramasem fara cuvinte,rosindu-ma in obraji)

-Eu sunt Dave.Scuza-ma ca am dat peste tine,dar nu te-am vazut.

-Eu sunt Alice.Nu-i nimic.

Era cel mai dragut tip pe care il vazusem pana acum,iar inima incepea sa bata din ce in ce mai tare.

-Fetelor,vreti sa mergem la un suc? Cunosc un loc pe plaja care face sucuri incredibile de gustoase.

-Ok..

Plaja era foarte aglomerata...dupa ce am gasit un loc liber am inchiriat patru sezlonguri.Dave era foarte afectuos cu mine.Nu stiam daca se dadea la mine sau nu,dar asa parea.Anna si Ava se uitau ciudat la noi.M-am ridicat de pe sezlong si am mers catre fete.

-Haideti sa mergem sa cumparam sucuri! zise Alice.

*N-am apucat sa facem niciun pas, ca Dave zise si ceva.

-Anna,Ava ,voi stati aici si relaxativa.Merg eu cu Alice.

*Dave ma luase de incheietura mainii si ma apropria de pieptul lui.

-Dave...ce faci?De ce ma aproprii de tine,te dai la mine si toate astea?

-Te plac...stiu ca ne-am cunoscut acum doua ore dar simt ceva pentru tine si stiu ca si tu simti ceva pentru mine!

*Ne uitam unul la altul fara sa mai scoatem niciun cuvant.Vantul batea din toate partile,pasarile ciripeau iar oamenii treceau pe srada in graba.

Oare el chiar ma place? Sau doar imi spunea asa?Trebuia sa aflu cumva asa ca l-am lasat sa se aproprie de mine.Era un baiat dragut...poate prea dragut.Toate fetele se ,,topeau'' dupa el.Sa fiu eu cea norocoasa?Oare incepea sa imi place de el?

Ne-am intors pe plaja iar fetele nu mai erau.Le-am sunat dar nu raspundeau.Incepusem sa imi fac griji dar Dave ma linistit.Trebuia sa merg acasa...Dave se oferise sa ma conduca,asa ca am plecat.In fata casei Dave vroia sa ma sarute.M-am idepartat de el si i-am multumit pentru ziua de azi.Mi-a dat numarul de telefon iar mai apoi am intrat in casa.Nu imi venea sa cred cine era in casa.Oare de unde stiau ca locuiesc aici? Aaa...uitasem ca mama mea este prietena cu Janet(mama Avei)

-Ava,Anna,ce faceti aici?De ce nu raspundeti la telefon? Mi-am facut multe griji pentru voi!

-Scuze ca nu ti-am raspuns la telefon dar am avut treaba..mama ta ne-a invitat

-Aaa...ok dar altadata sa ma anuntati cand plecati ca sa nu mai fie nevoi ca Dave sa ma linisteasca.Hadeti la mine in camera.Am foarte multe sa va povestesc

Cand am urcat in camera am vazut ca pe patul meu este un cadou

-Surprizaaaa!!!

-Vai fetelor...multumesc foarte mult.

Cu placere.Ti-am luat un jurnal in care sa scrii toate secretele si gandurile tale...bineinteles dupa ce ne spui noua.

*Incepusem sa chicotim incat de la atata ras ne facusem rosii la obraji mai rau ca o rosie coapta.

-Vara e aproape pe terminate.La ce scoala te va inscrie mama ta?

-Zicea ceva de Ross School...am vazuto pe net si este foarte frumoasa.

-Este superba...noi suntem la scoala asta.Nu imi vine sa cred ca vom fi la aceasi scoala.

-Adevarat...nu imi vine sa cred.O sa ne distram de minune.

Se auzea telefonul baraind de pe canapeaua din fata patului.

-Fetelor, ma suna Dave! Ce sa fac?

-Raspundeee!...zise in cor Ava si Anna

-Buna Dave!

-Buna Alice! Vroiam sa te intreb daca vrei sa iesim la un film doar noi doi.Vrei?

NEPOPULARIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum