Nå har jeg bodd i LA i to uker og blitt veldig godt kjent med Mackenzie, Katy og Jaquelin. De er ganske hyggelig og bryr seg om meg, de bryr seg nesten ikke noe om at de er de mest populære jentene på skolen selvom halve skolen følger etter oss heeele tiden. Idag var det søndag og vi skulle på shopping , det vill bli min aller flørste shopping i LA!! Jeg har gledet meg hele uka!! Kl 12:05 kom jentene og hentet meg. "Haaadeee"! "Jeg går"!! Ropte jeg. Jeg lokket døra og snudde meg og der satt jentene i en knach rosa ferrari "WOW"!! Tenkte jeg inni meg!! Jeg gikk ned drappa og satte meg inn i bilen og vi kjørte. Det var ca en halv times vei men det føltes ut som 10 min for vi hadde på høy musikk og drev og dansa i BILEN!! Når vi var fremme løp vi it av bilen og inn i senteret. Vi gikk fra butikk til butikk, og vi brukte sikkert rundt 300dollar!! Og det var bare på en time! Etter at vi hadde sett i alle butikkene mins 2 ganger gikk vi til starbucks. Jeg og Katy kjøpte Cotton Candy, Mackenzie frappe med sjokkolade smak og Jaquelin en kopp kaffe. Etter at vi hadde drukket opp drikken vår kjørte Mackenzie meg hjem. Vi sa hade og jeg gikk opp trappa og jeg skulle til å opne døra men det var da jeg kom på at jeg hadde glemt koden til døra!! "Faen assa"!! Bannet jeg på norsk. Det var egentlig ganske lenge siden jeg hadde bannet på norsk tenkte jeg og lo litt. Jeg tok fram telefonen og ringte pappa, men han svarte ikke. Kl var 20:55 og jeg hadde stått utenfor huset i ca en halv time og prøvd å ringe pappa. Jeg peste og snudde neg rundt og satte meg på et av trappe trinnene. Jeg skulle til å kjekke instagram til jeg hørte en stemme "Har du glemt koden igjen"?? Jeg snudde meg rundt og det var Josh!! "Ja-a, nei, ja"! Svarte jeg og rødmet. Han lo litte granne og stoppet. "Hva er det du egentlig gjør her"? Spurte jeg. "Jeg kom for å si unnskyld" svarte han. "Unnskyld for hva"? Spurte jeg rart. "Unnskyld for at jeg bare løp fra deg første skoledag". "Det går helt greit assa" svarte jeg. "Og for å gjøre det godt igjenn vill jeg ta deg med til stranda mandag kl 16:00". "Blir du med"?? Jeg hviste ikke hva jeg skulle si den mest populære og kjekkeste gutten på hele skolen bedde meg ut?! "Ja, jeg vill gjærne bli med til stranda imorgen kl 16:00" svarte jeg. "Bra" svarte Josh med et smil og gikk. Og det var da pappa kom og opnet døra.
ツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツ
Først og fremst ville jeg bare si tusen takk for 122 lesere!! Det er kanskje ikke så mye i forhold til de andre men jeg er ganske ny her så det betyr veldig mye!! Også ville jeg si sorry for at jeg ikke har postet noe på en stund det er pga at jeg har det så travelt med skole, lekser, trening...osv.
YOU ARE READING
Mitt nye liv i LA
Teen FictionAlexandera er 16 år og har flyttet hele veien fra Oslo (Norge) til LA (USA-Los Angeles). Hun måtte flytte til LA pga at faren hennes har fått tilbud til sånne jobb greier og sånt og hun måtte bli med. Alexandera var ikke så veldig begreiset til å fl...