4- Romantic

387 27 41
                                    

4- Romantik

***

3 AY SONRA

"Sevgilim peçete uzatır mısın?"

"Kalk kendin al." Yoongi çocuk gibi omuzlarını düşürüp mızmızlandı. "Attığın trip yetmez mi sence de ama? Gerçekten pişmanım, yaptığım şey çok yanlıştı. Bir daha asla olmayacak, sen gülsen bile ben gülmem. Ciddiyim bak." Jungkook sevgilisine 4 gündür trip atıyordu. Sebebiyse kendisine gülmesi idi. Tamam, elbette Jungkook Yoongi'yi güldürebilmek ister ama bu sebep ile değil.

"Jungkook kaç gündür neden trip atıyorsun Yoongi'ye?" en sonunda tüm üyeler tarafından merak edilen soruyu SeokJin sormuştu. Fakat ikili bu soruya cevap verebileceklerini sanmıyordu. Ne Jungkook hyunglarına, seks yaptıktan sonraki sabah kalçam acıdığı için Yoongi'nin gülmesine tripliyim, diyebilirdi. Ne de Yoongi, son seksimizde çok sert davrandım ve Jungkook'un kalçası ağrıdığı için güldüm. Günlerdir bu yüzden ızdırap çekiyorum, diye açıklayabilirdi. Bu yüzden saniyelik bakışmalarında anlaşıp, kimseye anlatmama kararı almışlardı.

"Şey ya, yok bir şey. Affettim ben sevgilimi. Al aşkım, peçete istemiştin." Yoongi, sonunda barıştıklarını duyunca derin bir nefes verdi. "Tanrıya şükür bu günleri de gördük." Jungkook tek kaşını kaldırıp sorarca yüzüne baktı Yoongi'nin. "Bir şey mi dedin sevgilim?"

"Hm? Yoo, hayır. Teşekkür ettim. Sağ ol hayatım." masada bulunan diğer 5 kişi az önce şahit oldukları sahneye hâlâ inanamıyordu. "Kamera şakası falan mı bu? Yoongi hyung az önce resmen hanımcılık yaptı! Siz de gördünüz değil mi, yalnız değilim?" sevgili çift, gözlerini kısarak Taehyung'a korkunç bakışlar yolladıktan sonra önlerine dönüp öğle yemeklerini yemeye devam ettiler. "Eğer yalnızken ecelinle burun buruna gelmek istemiyorsan, her şeye bu kadar atlama derim Tae." Jimin yumuşak sesiyle arkadaşını uyarıp masaya döndü. "Hyung tuzu uzatabilir misin? Hyung neden duymamazlıktan geliyorsun beni? Sana diyorum Yoongi hyung." Yoongi başını kaldırmazken cevapladı.

"Daha yeni barıştık, hiçbirinizle göz göze gelemem. Sevgilim, Jimin kardeşimiz tuz istiyor." Jungkook elindeki çubukları bırakıp sandalyesinde arkasına yaslandı ve karşsında oturan sevgilisine gözlerini dikti. "Abartma Yoongi. Gören de seni tehdit ediyorum sanacak. Ben ne zaman kıskandım seni ha? Yıllar sonra beni yanlış tanıyacaklar bak. Yapma bir daha böyle bir şey." Jungkook Yoongi'den cevap beklerken diğerleri de kardeşlerinin ilişkide bu kadar otoriter olmasına şaşırıyordu. Jimin'se sadece tuzunu bekliyordu. "Peki Bey, sen ne dersen o."

Masadan bir kahkaha koptuğunda Jungkook da daha fazla ciddi kalamayıp güldü. "Aferin. Al bakalım bunu, ödül." kendi yemeğinden bir parça koydu sevgilisinin tabağına. Yoongi burun kıvırıp geri Jungkook'un tabağına koydu yemeği. "Başka bir ödül istiyorum." Jungkook başka bir ödül düşünmeye başladı. O sırada da Yoongi çapkınca sırıtmış Jungkook'un kendisine vereceği ödülü bekliyordu. "Odanı temizlemene yardım ederim." büyük olan duyduklarıyla büyük hayal kırıklığına uğrarken Namjoon ve J-hope, Yoongi'nin istediği ödül türünü anlayıp güldüler. Hoseok Yanında oturan kardeşinin kulağına yaklaşıp fısıldadı. "Daha özel bir ödül vermeye ne dersin Kookie?" Jungkook şaşkınca hyunguna döndü.

"Ne gibi bir şey hyung?" Hoseok iç çekip diğer yanında oturan Namjoon'a döndü. "Jungkook'un arada hâlâ bir çocuk olduğunu unutup duruyorum." ikili kıkırdayıp yemeklerine devam ederken Jungkook daha özel şeyler düşünmeye başlamıştı. Ah, tabii ya! Hyungu özel derken şeyi kastediyordu... Jungkook ayaklandı ve sevgilisinin yanına oturdu. Yoongi dahil masadakiler Jungkook'un ne yapacağını beklerken küçükleri, sevgilisinin boynuna kollarını sıkıca dolayıp sarıldı. Yoongi şaşırsa da küçüğüne karşılık verip kollarını ince bele sardı. Geri çekildiklerinde ikisinde gülümsüyordu ama Yoongi hâlâ bir anda gelen bu kucaklaşmayı anlamlandıramamıştı. "Ödülün işte." Jungkook sevgilisinin şaşırdığını fark edip açıklamıştı. Masadakiler, Yoongi'nin ödülü beğenmeyeceğini ve memnuniyetsizlik yapacağını düşünürken Yoongi tam tersi genişçe gülümsemiş sevgilisinin yanağına sulu bir öpücük kondurmuştu.

Berceste - YoonKook {minific}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin