Hyunjin
Okul yine başlamıştı, Lise 2 yani 10.sınıf olmuştum artık. Okuldaki lanet olası insanları görmek istemiyordum arkadaşlarım ve bir kaç kişi hariç tabi. Özellikle de Changbin, Seo Chang-bin çünkü o benim Lise 1 dönem 2'den beri düşmanım. Neden mi düşmanım? çünkü sevdiğim kızı ayartıp onunla sevgili oldu zaten 1 hafta sonra da ayrıldılar. Ama kız ayrıldıktan sonra bana yüz vermedi bile...
●●●
"Hyunjin"
"Efendim Lixie"
"Bişey söyleyeceğim"
"Tabii söyle"
"Benim sevgilim var"
"Ne? Kim?"
"Şeyy asıl sorun da orada"
"Nerede?"
"Kim olduğu sorun"
"Nasıl yani oğlum söylesene kim işte"
"Of tamam söylüyorum.....Changbin"
"NE"
"Ya bağırma"
"SEN DELİRDİN Mİ? "
"Ya bağırmasana"
"NEREDEYSE KARDEŞİN OLAN BİRİNİN DÜŞMANIYLA ÇIKMAK NE? "
"Of o kızla çıkmasının bi sebebi vardı sana kötülük yapmak için değil"
"Neymiş bakalım o sebep? "
"Söyleyemem"
" *Tch sesi*tam tahmin ettiğim gibi"
"Of gerçekten bi sebep var"
"Var, aynen aynen"
"Hyunjinnn!!! "
"Ne var? "
"Of düzgün konuşsana"
"KONUŞMUYORUM VAR MI DİYECEĞİN? "
"Var"
"SÖYLE NE YOKSA DÜŞMANIMLA MI SEVİŞTİN ONU MU SÖYLEYECEKSİN HA? "
"Hyunjin! Yeter bana böyle bağırarak kalbimi kırmaktan başka bir şey yapmıyorsun"
"Git Changbin avutsun seni"
"Gidiyorum zaten"
"Nereye? "
"Cehennemin dibine gelecek misin? "
"Yok sağol"
"Sabır"
●●●
Changbin iki üst sınıfım da olsa ona bir şey yapmaktan çekinmiyordum çünkü fazla kısaydı. Onu tek hamlede yenerim diye düşünüyordum ama kısa da olsa çok kaslı ve güçlüydü.
"Hyung, bitireceğim onu"
"Saçmalama oğlum ne yaptı sanki onun suçu değil, kimsenin suçu değil"
"Hyung dünyada başka biri kalmamış gibi gidip kardeşim gibi olan arkadaşımı mı buldu?"
"Ya sevmişler işte karışma bırak"
"Hyung nasıl karışmayayım çocuk resmen resmen bana gıcıklık olsun diye arkadaşımın gözünü boyadı, hisleriyle oynadı"
"Yuh abartma"
"Ne abartması ya"
"Oğlum bak Changbin'e sinirlisin diye Felix'in kalbini kırıyorsun"
"Nasıl yani? "
"Tuvalette hüngür hüngür ağlıyordu çocuk nedenini sorduğumda da "Hyunjin çok üstüme geliyor" dedi"
"Haklıyım ama"
"Haklı falan değilsin"
"Of peki "
"Git gönlünü al çocuğun"
"Tamam"
●●●
Felix'in gönlünü almak için yemekhaneye inmiştim. Gözlerimle koca yemekhanede onca kişi arasından Felix'i arıyordum. Tüm okul yemekhanedeydi resmen. Felix'i bulduğumda Changbin şerefsiziyle öpüştüğünü görmekle sinir topuna dönüşmem bir oldu resmen gözlerimden alevler çıkıyordu. Çok sinirlenmiştim ne cürretle düşmanının arkadaşını bütün okul önünde öper. Gerçekten aşırı öfkeliydim ve ağzımdan çıkanı kulağım duymuyordu.
"Ooo Felix ne zamandan beri cüce seviyorsun"
"Hyunjin!! Kapa çeneni"
"Kapatmazsam nolur cüce sevgilin beni döver mi yoksa hahaha"
"Yaparsa karışmam"
"Ay çok korktum nolur bağışlayın beni (!) "
"Hyunjin yeter dedim!! "
"Sen karışma kardeşim biz cüceyle halledeceğiz değil mi cüce Chang? "
Changbin yerinde soluklanıyordu belli ki sinirlenmişti ama ayağa kalkmasını engelleyen bir şey vardı. Felix'in eli Changbin'in masaya koyduğu elı sıkıca tutuyor ve ayağa kalkmasını önlüyordu. Ama tüm okul kahkaha atarak Cüce Chang dediğinde Changbin'in öfkesini Felix bile dindiremezdi...
Gerçekten ne dediğimi bilmiyordum ancak tüm okul kahkahayla dediğim şeyleri tekrar edince anladım ne dediğimi. Çok yanlış şeyler söylemiştim bi anlık öfkeyle, Changbin de şuan beni bi anlık öfkeyle öldürebilirdi bile.
Changbin yavaş adımlarla yanıma doğru yürüyordu. Felix onu durdurmaya çalışsa da pek başarılı olduğu söylenemez sadece yavaşlatıyordu. Ve yanağına kondurduğu minik öpücüklerle sakinleştirmeye çalışıyordu ama Changbin asla sakinleşmeyecek gibiydi. Ben nasıl Changbin için kardeşim gibi gördüğüm arkadaşımın kalbini kıracağını düşünüyorsam sanki o da benim için aynı şeyi düşünüyormuş gibi yürüyordu yanıma.
Changbin artık öfkesine hakim olamamış olsa ki bana kafa atmak için kafasını geriye doğru attı. Ve tam o sırada yemekhanenin girişinden bir bağırış yükseldi. Ses Changbin'e tanıdık geldi sanırım ki kafasını çevirip baktı.
Eveet ilk bölüm böyleydi ilk bölümler fazla duygusal değil ama 4 ve 5. bölümlerde sizi hayvan gibi ağlatmayı planlıyorum. Yazarken kendim de ağlarım zaten. Bu arada bölüm başlıkları spoili onlardan anlarsınız bazı şeyleri. Bide şarkısı olan bölüm başlıklarında medyaya şarkıyı koyucam örneğin bu bölümün adı "My enemy" şarkısını koydun zaten dinleyebilirsiniz hadi öptüm mwahh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For You - Hyunin
Short StoryANGST!!!!! Hyunjin uzun zamandır kendisinden hoşlanan ve ısrarla reddederek sürekli kalbini kırdığı Jeongin'den hoşlandığını, Jeongin'in onun hayatını kurtarmak için kendi hayatını riske attığı zaman anlar... [minific]