Deci... mai întâi sa o luam cu prezentarea!
Sunt Alexandra, sunt din Drobeta Turnu Severin și am 13 aproape 14 ani... oarecum 11 ani am crescut și la țara și la oras doar ca la 12 ani m-am mutat in oras definitv.
O fata normala cu o viața normala pana când in clasa a 4a a apărut un baiat... un baiat care mi-a cam schimbat radical viața pana in zilele de azi in care am trecut a 7a mai am un an și merg la liceu.
Era totul ok, era cel mai popular baiat din primara pe vremea aceea... dar cu timpul nu o prea mai fost așa de popular... eu nici nu-l prea cunoșteam fiindcă era cu un an mai mic ca mine (inca e 😅) dar ce conta vârsta?
Intr-o zi când am venit la școala, la poarta școlii ma așteptau colegii (o fata și doi băieții... făceam parte dintr-un gang doua fete și doi băieții) ei erau primii care aflaseră de la acel baiat popular ca ma place... eu nu-l prea știam așa ca i-am întrebat cine e el mai exact, ei mi-au explicat iar eu am înțeles.
Câteva ore mai târziu după ce alergaseram pe acolo prin curtea școlii... m-am oprit pe scara cum urci sa intri in școala prin fața pe unde intrau profesorii, iar in fata era terenul de fotbal, când m-a văzut stând acolo jos pe scări... a avut ocazia și m-a întrebat ca dacă vreau sa stau cu el săi zic nu sau da, iar eu i-am zis da din greseala... (scriu asta la 2 noaptea, dacă sunt greșeli aia e... :)) )