ÖYKÜ’S P.O.V:
Sabahın köründe b*k var gibi katlım, sırf kaç beğenim var merak ettim diye. Lan o kadar işimin arasında ben size zaman ayırayım siz nerede ne yediniz, ne içtiniz, ne sıçtınız onu beğeniyim siz 50 beğeniyi çok görün bana. Lan 2000’in üstünde adam ekli bir durumu 30 kişi beğeniyor 40 bile değil! “vay arkadaş!” neyse bari kaklıyım da bir çay koyayım dedim. Tipik bir Türk kızı işte kalktım sandalyeden, penguen yürüyüşleriyle gittim mutfağa. Bir anda Nirvana göründü gitti gibi oldu, kahvaltı hazırlayasım geldi. Lan bir döktürdüm ki ne döktürdüm!
“Dilan hadi kalk, uyan, nasıl döktürdüm.” Diye anırdım.
Ses yok lan beş yüz kere uyanmıştı bu. Gittim odasına ‘siktir’ deyiverdim biranda. Kız yok ya lan! Pu Dilan ‘sende mi terk ettin beni’ yok tamam sakinim Sezen Aksuya falan bağlamadım. Telefonum milik meleğim nerdeymiş benim. Telefonumdan bu kahpenin telefon numarasını bulup ödemeli attım, ne yani? Onun için kontör mü harcayacağımı mı zannettiniz! Neyse iki dakika geçmeden geri döndü.
“alo nerdesin kızım ne güzel kahvaltı hazırladım bak başka yerde bulamazsın diyeyim sana he!”
“Ya erken çıktım saat 9’da başlayacak bir iş görüşmem var. Pendik Kurtköy tarafında bayağı uzun sürer diye çıktım senide uyandırmak istemedim. Şimdide dışarıda bir yerde kahvaltı ediyorum.”
Daha fazla konuşmasına izin vermeden anında lafa atladım;
“Bende kahvaltı hazırladım ya, insan bir haber verir deme yani böyle yapmaz.”dedim sinirle.
“Ediz’i çağırırsın olur biter canım, baş başa şöyle bir kahvaltı romantizmi yaparsınız.”utanmaz bide gülüyor ya .
“Of ya ne vurdumduymazsın!” deyip kapadım telefonu.
Bu bazen salağa bağlar ama genelde mantıklı konuşur ve bende Dilan’a uyup Ediz’i aradım.
“Alo günaydın aşkım ne haber?”
“Günaydın” dedi sadece ayı içimden “ay götüm” dedim bende.
“Bende kahvaltı hazırladım gel birlikte yiyeli, sonrada çıkarız olur mu?”dedim.
“Yok canım ya Berke burada o hazırladı,sen gel istersen.”
Bir an gitsem mi diye düşündüm sonra ‘yok ya boşver’ havalarına girdim.
“Yok ya kahvaltı edesim gitti size afiyet osun bay.” Deyip telefonu yüzüne kapattım.
Ohhhhh! Kapağı koydum için yağları eridi valla. Nihahahah otudum kahvaltının başına, ne yani yemeyeceğimi mi sandınız?
DİLAN’S P.O.V:
Off ya işide kapsaydım daha başka bir şey istemiyorum. Aha telefon Selen arıyor çek çekebilirsen çenesini, saatlerce konuşacak acaba bugünkü dedikodu konusu ne? Açtım telefonu:
“Efendim?”
“Nabersin?”
“İyilik senden?”
“Süper! Bize kahvaltıya gelsene sana bomba haberlerim var!” dedi. Gözlerimi devirdim:
“Bugünde kahvaltı teklifi eden edene, normalde olsa hepinizde ayrı ayrı yerdim ama işim var.”
“Ne işin var kızım işten de kovuldun ya zaten?”
“İşte kızım ondan, yeni bir şirketle görüşeceğim daha önce görüştüm son detaylar işte sonra inşallah iş benim. Bekle beni bebek!”
“Gaza gelme kızım hemen. İyi o zaman bu gece İstiklal’deyiz, işi kapta bi.” Dedi.
“Okey!”dedim
“Hoşcakal.” Dedi ve sonunda teflonu kapayabildim.
Saat dokuza yirmi vardı. Bari gideyim de arabamı park etme çalışmalarına başlayayım. –umuyorum ki hasar almadan arabamı park edebileceğim— umuduyla hesabı istedim. Bir hesap getirdiler sanırsın kuzu çevirme yedim. Lan napıyonuz herkesten bu kadar para alsanız ooooo milyonersiz ama hala bu küçük yeri işletiyosunuz. Adamda baya şişko acaba götüne mi sokuyor bu paraları? Iyyyk neyse bu düşüncelerin sonu kötüye gidiyor. Neyse mecbur ödedim napiyim abisi? Çıktım dışarı bindim arabama sürücemde arkamda araba, önümde araba nasıl çıkcam ben buradan götüme soksaydınız daha iyiydi yani! Pezevenkeler! Ben sizin belanızı s*kiyim sanmayın yıldız sansür ha, o yılız pekiyili yapıyım demek zaaaa…
Derin bir nefes ve ardından kornaya bastım “biiiiipppp…” basıyom basıyom ne gelen var ne giden abi! İndim arabadan sordum tek tek Allahın cahillerine nerde bu piç arabaların sahibi die hepsi bilmiyom diyo. Tom ve jerry deki gibi insanları kaldırıp altlarına bakasım geliyo belki k*çlarındadır. Hiç biride bilmiyo anasını satıyım bide bana ‘teyze,abla’ gibi beni sadist eylemler yapmaya iten kelimeler kullanıyolar. “Bana teyze teyze teyze teyze dediler döndüm baktım bana bana dediler daha dün ben herkese teyze diyordum.” Vuvuvuvuv iğrenç televizyon reklamlarına bağladım. Hassikitir ya ben böyle işin 7 dakika var, ya of en iyisi tabanlara kuvvet koş Dilan koş …
Yolda koşuyorum ama öyle böyle değil, görmeniz gerek portakallar havada uçuyor. Bir durup;
‘gel vatandaş meme satıyorum gel portakala gel’ diye bağırmadığım kaldı…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşi Çarpsam Yüzüme
Literatura Feminina''Oyunu; Kaybettiğinde değil, Vazgeçtiğinde bitirirsin!''