2k olmuşuz? İnanmıyorummm:) çoooooook mutlu oldum. Hadi başlayalım:)
.............(maşallah de bakiim:)................
-ne oldu doktor bey
-bu kötü bişey mi diyerek bana katıldı aybuke.
-sakin olun. Bak bide sakin olun diyo. Gıcık oluyorum şu doktorların rahat tavrına!
-açıkla lan o zaman diye çıkıştı doruk bir yandan da aybukeyi daha da sararak. Aybukeden bahsetmeme gerek var mı? Çöktü.
-bu iyi bir şey. Nefesine yardım etmek için taktığımız boru ile savaşıyor ya...
-yaniii dedim kaşlarımı çatarak
-yani tüple boğuşuyor ve tek başına nefes alabileceğini anlatmaya çalışıyor.
Havalara uçabilirim, tavana konabilirim. Süpermen olabilirim. Sevgilim iyi. Bu sözü duyar duymaz aybukeyi havada döndürdüm ve onu bırakıp doruğa sarıldım. Ve bir ses. Aybukenin hali yok tabii bırakınca yere oturdu. Kaldırdık ve dorukla sarıldılar. Onlar sevinirken ben üzerime özel yeşil giysilerden giydim ve badenin yanına koştum. Elini tuttum ve fısıldadım
-seni seviyorum...
.........................
Aradan iki gün geçmiş ve bade normal odaya alınmıştı. Odaya alındığının ertesi günü yani dün bade elini kıpırdatmış ve uyanmıştı. Şimdi aybuke yanında elini tutuyor doruk onun yanında ve bende badenin yatağında oturuyorum. Güzelim nasıl zayıflamış sanki. Doruk aybukeye kaş göz işareti yaptı ve dışarı çıktılar. Sırıttım ve elini tuttum
-çok korkuttun
-özür dilerim
-senin suçun mu? Hadi ama ağlama dedim göz yaşlarını silerek.
-tamam dediğinde kolundaki serumlara aldırmada elini yüzüme koydu. Ben de ona eğildim ve dudağına minik bir öpücük kondurdum. O sırada hemşire girdi.
-uhum. Pardon ben serum için geldim
-tamam dedi sakince. Serumu değişti ve girmeden önce ekledi
-çok şanslısınız. Bartu bey sizin için gözünü kırpmadı ve bekledi.:) kızım en diyosun ya
Kadın gitti ve bade
-aman da aman
-bade dur ya dedim kalkamya çalışan badeyi yerine yatırırken. Sırıttık. Ve ben badenin boynuna yüzümü gömdüm. Bak hala sırıtıyor ya
........................
Badeeeee:)
Üzülmüş, ağlamış benim için. Kıyamam ya... Boynuma gömdü kafasını. Hazır görmüyor başladım sırıtmaya tabii.
-sırıtma bade. Tabii ağladım üzüldüm. Canımdan can gitti bildiğin nasıl korktum.
-tamam sevgilim bak yanındayım dedikten sonra hafif doğruldum. İstemsizce hafif bi inilti çıktı ağzımdan. Yaram canımı yakıyor, sızlaması bütün vücudumu ele geçiriyordu. Bartu endişeli gözlerle bana baktığı için toparlanmaya çalıştım.
-iyi misin dedi hafif kalkmama yardım ederken.
-evet canım i... Cümlemi tamamlamamı engelleyen şey aybukenin direk odaya dalması oldu. Gözleri şişmiş mosmor yüzü. Elleri kızarmış. Tutamadım kendimi beraber ağlamaya başladık. Doruk da içeri girdi ve bartuya göz kırpıp yanıma geldi.
-nasılsın cadı?
-ah serseri mayın beni merak mı etmiş?
-tabiki dedi ve herkes gülmeye başladı. Aybuke benden hafif uzaklaştı ve koltuğa oturdu. Doruk da yanına.
......................(aradan iki gün geçtiğini varsayalım.(lanet olsun üşengeçlik:)))......................
Uyandığım günden bu güne iki gün geçmiş ve çokda farklılıklar olmamıştı. Annemler öğrenmiş hafif bir azar işitmiştik onlardan. Şimdi evdeyiz. Doruk ve aybüke yanımızda. Peki emre ve demet nerde?
-bartu?
-efendim ?
-demet ve emre nerde?
-onlar bir süre yurt dışına çıktı. Mecburen tabii. Üniversiteye de orada başlayacaklar.
-çok sevindim. Bir şeyler yiyelim mi?
-peki dedi ve yanıma oturdu. O oturunca doruk ayağa kalktı.
-evet bayanlar ne yemek istersiniz.
-ananas! Dedi aybüke. Dalga geçiyor tabii.
-ananas mı? Aybüke pizzanın suyu mu çıktı?
-tamam ya. Pizza o zaman.
-ben pizzaa dedim ve bartu da ben de pizza dedi. Sonuç olarak pizza söyledik. Ben yine çok yiyemedim. Zaten açım lafını da onlar için söyledim. Yoksa hiçbir şey yemeyeceklerdi. Yemeği bitirdik ve televizyon zilemeye başladık. Bir hafta boyunca her gün yarama pansuman için hastaneye gidecek ve eziyet çekecektim. Ya sabır!
-ben hemen geliyorum diye kalktı bartu ve bana göz kırptı. Herhalde gel demek istiyo. Bende kalktım ve ağır ağır yürümeye başladım. Üst kata çıktığımda bartu beni bi anda kucağına aldı ve yarama dikkat ederek banyolardan birine soktu. Beni fayansa oturttu ve bacaklarımın arasına girdi.
-özleniyosun güzellik....
-ben seni özlemedim.
-anlamadım?
-yani ben birini özleyecek durumda değildim sadece uyandığımda seni istedim buda demek oluyo ki sadece ama sadece seni özlemişimm dedim sevinen küçük çocuklar gibi.
-anlaşıldı senin uykun varken saçmalama modun açılıyor değil mi?
-evet dedim ve yüzümü boynuna gömdüm.
-ama bade onu ben yapcaktım ya? Dedi ve ben gülmeye başladım. Yüzümü kaldırdım ve dudağına bir öpücük kondurarak fayanstan indim. Yani bartu ve fayans arasında ne kadar sıkışsamda indim. Bartu sırıtıyor tabii. Ya ben ne yaprım da bu kadar utangacım? Lanet olsun.....Aşağı indik hemen ve televizyon izlemeye devam ettik. Hava iyice kararmış saat 11 i bulmuştu. Herkes yatağına çekildi. Beni odaya sağ olsun bartu taşıdı. Odaya geldiğimizde nazikçe beni koltuğa koydu.
-bak bade istersen ben koltukta falan yatarım yani. Yanlışlıkla yarana çarpabilirim ve bu senin canını yakar.
-bir şey olmaz. Ama benim duş almam lazım.
-tamam gel dedi ve banyoya gittik.
-kendim yapabilirim.
-bade bak yaran var ve sadece iç çamaşırlarınla kal.ben sadece yaranın etrafına yardım edip çıkıcam.
-tamam deidm ve sadece altıma bol bir şort, üstüme de karnı açık tişört giydim. Tabiki de sadece iç çamaşırlarımla kalamam! Bartu sadece altında bir şort içeri girdi.
-bebeğim hadi ya.
-olmaz ya.
-utanıyor musun?
-evet dedim. Peki dedi ve yanağımı öpüp banyoya soktu beni. Yaramın etrafını özenle yıkadı. Sadce onla kalmayıp bütün banyomda yanımda oldu. Saçlarımı da yıkayınca ona dönüp
-şimdi sen çık ben halledeyim dedim. Tamam dedi ve sırıtarak çıktı.
Duşum bitti saçlar tamam ve artık yatabilirim gibime geliyor. Evettt yatabilirim! Hızla yorganın altına girdim ve sevgilime minik bir öpücük vererek kendimi uykuya teslim ettim....
.....................
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...:)
İyi hayaller dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hayaller " hayal serisi 1"
RomansAşk mı? Bi gider misin? Her iki karakter de aşk insanı değil olamaz? Peki bu aşk nasıl oldu? Gerçekten aşk mı? Bu soruları okuyarak öğrenmeye ne dersin gülüm? Hadi başla:)( küfür vardır))