Okejj låt mig bara säga en sak... OMFG! 1.21K LÄSNINGAR!!! Detta trodde jag ALDRIG men tck så sjukt mycket hörni! Här kommer ett nytt kapitel.
*
En månad. En månad sedan Wilma berättade allt. Jag kan inte fatta att hon varit så lungn trots att hon inte hade kvar sin familj mera. Men nu är vi hennes nya familj. Jag, Katia, Daff, Killarna och Emilia. Hon har kommit till Stockholm ett par gånger nu, det är tur för Ogge att hennes föräldrar är rika och betalar för alla resorna eftersom att Ogge och Emilia är tillsammans. De passar verkligen bra ihop.
Då Wilma kom tillbaka frågade jag mamma och pappa om det var okej om Wilma bodde hos oss tills hon fick ihop tillräckligt med pengar för att köpa ett eget ställe. Jag ville egentligen att hon skulle bo hos oss hela tiden men man kan ju inte få allt man vill... Och såklart hade mamma och pappa sakt ja. De tycker om hedde som en egen dotter vilket gör mig väldigt glad. Wilma hade tränat en hel del denhär månaden och jag hade tränat tillsammans med henne, det är riktigt rolit men jag är rädd att hon gör det av fel anledning. Att istället för att bevisa att hon kan, försöker hon ändra sitt utséende. Vilket inte är bra...
Emilias pov.
"Kommer du? Vi måste åka om vi ska komma i tid!" hörde jag Wilma ropa från nedre våningen.
"Jag tror inte att Kat bryr sig om vi är ett par minuter sen?" vi skulle gå och shoppa med Katia, IGEN... Det är jätteroligt och vi gör det varje gång jag kommer till Stockholm vilket är 3-4 gånger i månaden.
"Kanske det men jag bryr mig!" nästan skrek Wilma där nere och jag hörde hur Ogge skrattade från tvrummet och skyndade mig ner från Ogges rum. Jag bor alltid här då jag är i Stockholm. Ogges föräldrar är jättesnälla som låter mig göra det.Vi satte på oss skorna och jackorna. Jag tog på mig en av Ogges snapbacks också bara för att få till den perfekta outfiten. Vi gick till busshållplatsen och efter typ 10 sekunder kom bussen.
"Tur för dig att du kom då jag sa åt dig!" jag skrattade åt Wilmas komentar och hon skrattade med mig. Det är underbart att ha en så bra vän som Wilma och Kat. Dom är de bästa som finns! Efter Ogge då... :)
*
Inte världens längsta kapitel men hur som hälst... Jag tänkte att vi kunde prova en ny sak från och med idag:) om detta kapitlet får 2 kommentarer och 3 röster (eller fler!) lägger jag ut ett nytt kapitel vilket också betyder att om jag inte frå det så kommer det inget nästa;) så om ni vill ha ett till så är det ert ansvar att rösta och kommentera!!
Xoxo
BINABASA MO ANG
You And I ~Oscar Enersad~
FanfictionWilma blir överlycklig då hon får reda på att hon skulle få åka till Sverige. Och inte bara med de... hon skulle få bo hos självaste OGGE MOLANDER! hon får tillbringa mycket tid med killarna i The Fooo Conspiracy och efter ett tag börjar hon känna...