{16}

321 24 4
                                    

Laura POV

Sammudes majas ringi tunnen ma igapäev, vanu asju ära. 

Kuid Sarah ja Harry ei tule meelde.

Parasjagu ma pakkisin asju kuna me otsustasime minna LA-sse.

Kuna mul on vaja sellest vihmasest Londonist ära saada.

See tekitab depresiooni.

Harry tahab, et me saaksime puhkust. Seda soovin ka mina.

Kuulsin koti maha panekut ja võtmete viskamist. See oli Harry.

"Siin!" Hüüdsin ma magamistoast, mis asus teisel korrusel. Kuulsin samme treppil ja lõpuks mu seljataga.

"Hei!" Ütles ja tegi mu laubale musi.

"Hei!" Ütlesin talle naeratusega vastu ning ta ulatas mulle Starbucksi topsi, kus oli lõhna järgi kohv.

"Tänan."

Ta võttis seljast jaki ja pani selle rippuma. Ta sammus voodini ning viskas end pikali. Oli ka kuulda telefoni avamist.

Panin viimase eseme kohvrisse ja tõmbasin selle lukuga kinni. Tõstis kohvri püsti ning lohistasin ukseni.

"Ma olen väsinud!" Vastasin Harry kõrvale pikali visates.

"Mina ka,"

"Kus Sarah on?" Küsis ta natukese aja pärast.

"Ta on Liami ja Sophiaga."

"Magame natuke?" Küsis ta minult ja ma noogutasin.

Sulgesin silmad ja oli kuulda, et Harry teeb midagi telefonis ja pani selle lauale.

Ta pani käe ümber minu ning tõmbas mind lähedamale. Tundsin ta hingamist mu kaelal, kuni ma juba uinusin.

|||

Silmi avades nägin ma Harryt ja Sarahit mängimas. Vaatasin neid väike naeratus näol. Sarah hakkas minu poole roomama, kui mu silmad tema omadega kohtusid.

Tõusin püsti ja võtsin ta sulle. Asetasin ta põsele väikse musi, mille peale ta naeratas.

"Ta on sinu nägu." Ütles Harry mulle.

"Tal on sinu silmad," vastasin talle vastu. Tal tuli ka väike naeratus näole.

|||

Olime lennujaamas. Parasjagu turva kontrollis. Meie ees seisis paar inimest.

Me saime kasti ning panime oma asju sinna. Sarah istus vankris ja magas.

Turvamees noogutas ja lubas mul tulla koos vankriga läbi minna. Sama tegi ka Harry.

Panime oma asjad tagasi ja suundusime väravatesse.
Meie lennuk lahkub tunni aja pärast. Otsustasime käia natuke ringi.

Ühe käega lükkasin vankrit teisega hoidsin Harry käest kinni. Sõrmed põimitud.

Astusime sisse Burger Kingi. Kus oli piisavalt rahvast, et me saaksime seal olla.

Läksime leti taha ja Harry hakkas tellima. Mina, aga rändasin oma mõtetes.

Tundsin kuidas Harry võttis vankri mu eest ja ma naeratasin talle.

"Lähme istume lauda," ütles ja ulatas mulle tatoveeringutega kaetud käe.

Võtsin Sarahi enda sülle ja naeratasin talle. Ta vaatas Harry poole ning talle tuli suur naeratus näole.

Ta hakkas siplema ja Harry poole tahtma. Antsin ta talle ja toetusin taha poole. Ta istus Harry süles nagu ingel.

"Teie tellimus!" Ütles töötaja ning pani me ette burgerid ja joogid.

Harry võttis enda asjad ning mina enda. Avasin oma salati karbi ning otsisin nuga ja kahvlit.

Harry juba nosis oma burgerit. Sarah ta süles.

Natukese aja pärast me liikusime gate'ide poole liikuma. Inimesi oli seal vähe. Istusime toolidele ning ma otsisin kotist oma arvutit.

"Lend 345 lahkub 10 minuti pärast!" Oli kuulda kõlaritest naise häält.

Me tõusime püsti ja hakkasime ukseni minema. Naine võttis me piletid ja tõmbas sealt riba ära.

"Ilusat reisi!"

|||

Astusime lennuki treppist alla ning astusime bussi. Harry hoidis Sarahit ja mina hoidsin meie kotte.

Buss jäi lennujaama ees. Asutusime välja ja kõndisime sisse.

|||

Olime meie maja ees. See oli suur. Harry avas ukse ja ma läksin vaatasin ringi.

Harry pani asjad ära ja tuli minu juurde.

"Lähme välja!" Kutsus ta. Ma järgnesin talle. Ta viis meid maja taha.

Kus oli imeline vaade.

|||

Hei!

See osa ei ole just kõige parem, aga elab üle eks?

Tahaks soovitada teile ühte filmi. See on kiired & vihased 7. See film ajab kohe kindlasti teid nutma. Vähemalt mind ajas. Soovitan soojalt.

Tahaks ka soovitada, et te võiksite mu teist raamatut, mida ma tõlgin lugeda.

Tsau!

KatariinaPeetson

What's next? → Eesti keelesTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon