thomas raggi

496 29 0
                                    


headcanon; przytulanie

— Bazując na tym zdjęciu, myślę, że Thomas bardzo lubi się przytulać i jest taki delikatny.

— Co oznacza najlepsze uściski na całym świecie?!

— Włosy Thomasa byłyby potargane, co byłoby przeurocze!

— Zazwyczaj to Thomas inicjuje przytulanie, ale czasami to on potrzebuje uścisku, a nie ty.

— „Cosa c'è che non va nel mio amore?" (Co się dzieje, kochanie?)

— Zadajesz to pytanie, rozchylając ramiona i owijając je wokół jego pasa, podczas gdy on chowa się w zagłębieniu twojej szyi.

— Lecz pomimo twoich pytań, nie odpowiada od razu i przez chwilę tylko się dąsa.

— To cię martwi i oznacza, że Thomas jest bardzo smutny, musi się wypłakać i trochę posmucić. Czuł, że może robić to tylko w twoich ramionach.

— „Tesoro, vuoi dirmi perché sei così arrabbiata?" (Skarbie, chcesz mi powiedzieć, dlaczego jesteś taki smutny?).

— Pokręcił głową, nadal opierając się na twoim ramieniu, na co przytaknęłabyś ze zrozumieniem. Pozwoliłaś mu po prostu płakać. Powie ci o wszystkim, kiedy będzie gotowy.

— Kiedy Thomas nie jest smutny, i to ty prosisz o przytulanie, uwielbia bawić się twoimi włosami, podczas gdy na nim leżysz.

— Śledziłby opuszkiem palca twoje ciało, przykładowo obojczyki, ramiona, szyję i policzki.

— Mnóstwo pocałunków w nos i obojczyki.

— Szeptanie sobie uroczych komplementów po włosku.

— Zasypianie podczas przytulania.

— Myślę, że reszta zespołu fotografowałaby te urocze chwile pomiędzy tobą a Thomasem, gdy zasypiacie zaplątani w siebie nawzajem, i dodawaliby je na zespołowe Instagram story.

MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz